T.Rehelem
huviline
Registreerunud 31.10.14
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
Auto: skoda superb 1,8 tsi 2009
|
postitati 31.10.14 17:47
|
|
|
Skoda superb 1,8 TSI hooldus
Tere.
Autol on viimane hooldus tehtud 148 171km
Järgmine hooldus pidi olema 180 000 , kuid on jäätud tegemata.
Nüüd on autol läbisõit 195 000
Sooviksin auto hooldusesse viia kuid nüüd olen dilemma ees mida peaks autol vahetama.
skoda esindusest ei osatud mulle vastata, millal tuleks vahetada mootoril ketti, äkki on siin kellegil kogemust, millal tuleks vahetada ning kas on
vaja vahetada?
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 31.10.14 18:18
|
|
|
Ketil vahetusvälp puudub.
Kui käivitades kolinat kuulda pole, ei ole põhjust muretsemiseks.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 01.11.14 11:12
|
|
|
Loogiliselt tuleks teha mõlema hoolduse asjad, välja arvatud kattuvad. Ehk 2 korda ei ole mõtet jutti õli vahetada. Mis täpselt nende hoolduste käigus tehakse, saad teada esindusest küsides.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 02.11.14 06:00
|
|
|
Ketipinguti ja keti seisukorda võiks ju hoolduse käigus kontrollida lasta küll kui see just kosmoseteadus ei ole arvestades kui palju on nende
konstruktsiooni juba ajaloos uuendatud, sest kett venib välja ja/või ketipinguti annab saba ja mõlemal juhul on tulemus sama. Sellise läbisõidu puhul
võib-olla oleks vaja kasvõi niisamagi viimase versiooni vastu vahetada, kui nende jubinate vanemad mudelid on sees, kuna mootori remont on igal juhul
kallim lõbu kui klapid on peas.
Keti ja ketipinguti teemasid on nii siin kui meretagustes foorumistes arutatud kui veidi otsida ja lugeda, kui on huvi.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.14 07:55
|
|
|
Mulle öeldi, et keti kontrollimiseks tuleb ta maha võtta, mis on ligi päeva töö. Niisama külmalt ja soojalt käivituse kuulamine ei maksa muidugi
midagi.
1.8 mootori ketil väidetavalt nii suuri probleeme pole, nagu 1.4 ja 1.2, mistõttu tema ennetav vahetamine võib siiski ebamõistlikult kalliks osutuda.
Viimase versiooni paigaldus pole minu silmis praegu küll mingi argument, arvestades seda, et iga eelmise versiooni (mis kunagi oli ju ka viimane) on
tehas otsustanud hiljemalt aasta möödudes jälle järgmise vastu välja vahetada. Olen kunagi omanud ka autot, millel kallis tüüpviga, mis tekitati
detaili täiustuse käigus ja esines ainult viimase tootmisaasta eksemplaridel.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
|
Commer
huviline
Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.8 TSI
|
postitati 03.11.14 19:53
|
|
|
180000 hoolduse pakkumise sain Auto100-st:
Õ•li ostsin kampaania ajal Automaailmast ja jupid Forsist - sai tunduvalt soodsamalt
210000 hoolduse pakkumine:
Selle tegin juba sõbra juures, samuti jupid Forsist ja õli Automaailmast, tuli poole soodsam
Keti peaks vahetama 240000 hooldusega
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.14 07:18
|
|
|
Kust see teadmine nüüd tuli, et keti peaks 240000 juures vahetama?
EDIT: lugesin nüüd vähe pikemalt seda saksakeelset foorumit ja ka sealt edasi viidatud lehti ja neist jäi mulje, et peaasjalikult lähevad 1,8 ja 2,0
mootoritel katki hoopis pingutid. Need töötavad õlirõhuga ja lisaks on neil mingi mehhaaniline süsteem, mis peaks keti enam-vähem pinges hoidma ka
seisva mootoriga. See vedru hoopis läheb katki, mille tulemuseks on see, et kui pärast pikemat seismist (hommikul) õlirõhk piisavalt kähku üles ei
tule, siis viskab käivitamisel keti üle, isegi kuni 5-6 hammast. Sellist viga viikingi viidatud meetodiga (pinguti sirutuse mõõtmine) tuvastada ei
saa, see viga ei pruugi ka mingit eelnevat hoiatust anda. Mõned arvasid, et probleemi süvendab/kiirendab long-life õlide kasutamine ja pikad
hooldusvälbad. Samas oli ka pilte, kus pingutil 5-6 hammast väljas ja soovitati kett kiiresti ära vahetada. Võta siis kinni.
|
|
|
Commer
huviline
Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.8 TSI
|
postitati 05.11.14 20:14
|
|
|
Hooldusraamatus on vahetatud 120 000 hoolduses
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.14 08:37
|
|
|
Ok. See ei tähenda, et 240000 juures kindlasti uuesti peaks vahetama. Kett pole rihm, mida näidiku järgi vahetatakse, eelmine kord pidi tal järelikult
midagi viga olema.
|
|
|
Commer
huviline
Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.8 TSI
|
postitati 20.08.15 08:40
|
|
|
Ei pidanud 240000 vastu, üleeile lasi kett üle, kellal 235000
|
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 20.08.15 11:26
|
|
|
mu neiul lasi kett 185000 pealt üle, 1,8TSI Superb 2009 aasta jagu, kogu töö läks 500-600€ kandis maksma.
|
|
|
Commer
huviline
Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.8 TSI
|
postitati 25.08.15 16:49
|
|
|
Kus teha lasid?
|
|
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 01.09.15 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Commer
Kus teha lasid? | kuna ta ostis auto ühelt Tartu kasutatud autode platsilt ja asi juhtus mingi umbes kuu jooksul, siis plats maksis
arve ja tööd tehti Auto100s
|
|
|