S.S.D.D.
huviline
Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.06 14:15
|
|
|
NAVIGATSIOONI(GPS) süsteemid
Muutuvad viimsel ajal aina päeva(tasku)kohasemaks.
Kogemused?
Mida soovitate? Hinnavahemikus 5000-10 000 peaks olema valik päris suur aga millist osta?
Peaks omama Euroopa k.a. Baltikumi kaarte, lihtsalt käsitletav ja uuendustega soft peaks olema allalaetav internetist või plaadilt.
"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres
|
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 07.09.06 14:55
|
|
|
ise oman aparaati PDA Asus 636, millele on GPS sisse ehitatud.
Sellel jookseb Tomtom Navigator 5.21 mille jaoks on olemas väga detailsed ja korralikud kaardid, nii Lääne-Euroopa kui Ida-Euroopa, k.a. Baltikum.
Teine soft on Destinator 6, mille kaartide täpsust ja kasutajaliidest kiidan eelmisest enamgi, aga kahjuks katab Baltikumi osas vaid pealinnu ja
põhimaanteid, muud riigid on aga väga korralikud.
Antud PDA plussiks veel wifi olemasolu: saan mailile ja kalendrile ligi. Kaasa tuleb autovarustus (hoidik esiklaasile ja laadija)
Hind hetkel 5195 Faun AS-s. Lisaks pead muretsema korraliku mälukaardi, 1GB soovitaks.
PDA miinuseks peaks siis aku vähest vastupidavust, võib olla probleemix autost eemal (metsas).
Ülaltoodud kaardisoftid on vektorkaardid ning nendega pole metsas-rabas mitte midagi teha.
Aga autosse väga bro, sõicin praktiliselt ainult PDA abil Balkanid sel suvel läbi.
|
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 07.09.06 18:11
|
|
|
Kui sul juba läptop on, siis soovitan pigem osta selle juurde GPS (kas siis korralik eraldi kasutatav riist või USBi auku pistetav - olenevalt
võimalustest), läptoppi mingi kaardiprogramm (Route 66, Microsoft Autoroute vms) ning 12V-220V muundur autosse, et läpakat kogu aeg rahulikult töös
saaks hoida. Plussiks veel see, et saad tee peale kuskil WiFi alas meile lugeda ja muidu surfata.
Kasutan ise sarnast süsteemi mööda Euroopat kulgemisel juba viis aastat ning olen väga rahul. GPS on vana hea Magellan Meridian Platinum ja läptop on
oma kaheksa aastat vana põrutus- ja niiskuskindel Panasonic Toughbook (tänapäevaste kõrval ehk pisut aeglane, 166MMX Pentium, aga Autoroute 2000-e
jooksutab vaevata ära).
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 07.09.06 18:46
|
|
|
Mina kasutan samuti PDA/GPS sümbioosi, milleks on Pharos Traveller GPS 525.
Tegemist väga kerge (126gr) ja veidi väiksemat sorti ekraaniga PDA-ga, millele on sisseehitatud GPS antenn. Omab Wifi-t, Bluetoothâi. IrDa,
operatsioonisüsteemiks on Windows Mobile 5.0 Kaasas oli 512Mb SD mälukaart, mikrofoniga kõrvaklapid (skype jaoks), toalaadija, autolaadija ja
âhoidik, USB-juhe jms. Laadimine toimubki USB kaudu, ehk siis ka arvuti küljes olles. GPS on üllatavalt hea vastuvõtuga. Kunagi arvasin et pean
sellega kasutama bluetooth katuseantenni, aga sõiduauto salongis on signal tugev igal pool.
Seda PDA-d müüakse osades riikides HTC Galaxy või Qtek G100 või Dopod P100 või I-mate PDA-N nime all. Üldjuhul on temega kaasas Ostia
navigeerimistarkvara ja kaardid (mis sõltuvad sellest, kus riigis soetad). Mina kasutan teda praegu âLombi Tagaâ ja toimib kenasti. Kuid TomTom
5.0 on tundus nagu veidi mugavam, vähemasti MitacMio168 (üks esimesi PDA/GPS seadmeid) peal põgusalt kasutades. Püüan kunagi TomTomâi oma PDA-le
peale panna.
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-galaxy-en.shtml
Siit veebilehelt leiab põhjalikke ülevaateid enamuse GPS/PDA-de kohta aga ka paljude muude seadmete kohta. Leht on inglise või vene keelne.
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 07.09.06 18:57
|
|
|
hästi ei kujuta ette kuidas läpparit autos kasutada, eriti kui kõrvalistmel on kaaslane. ok, kuskil jeepis offroadi sõites: eraldi lauake läpparile.
aga mitmenädalasel reisil?
miinuseks veel see et kui peatuse teed siis lappad läppari kuskile taha pagaasnikusse, aga PDA võtad taskus kaasa.
abix ka võõras linnas, märgid ära kus auto on ja jalutad muretult tagasi. või ocid mingit tänavat-kirikut-mälestussammast jne.
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 08.09.06 06:05
|
|
|
Pda ikka pikaks reisiks vektorkaartidega - võtavad vähe ruumi.
Laptopi ja gepsu sümbioos rastriga vanaema suvila otsimiseks hiiumaa mülkast.
Näiteks käisin Valgejõe ülemjooksul forelli taga ajamas ning vaatamata pda olemasolule kasutasin lõpuks ikkagi kalkulaatorit ja kompassi Teisel korral targana peatusin läppari abil täpselt selle karusita hunniku
kõrval kus tarvis.
hannes
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
|
Rage
klubiliige
Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351
Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal
Auto: XF S
|
postitati 14.04.08 06:44
|
|
|
700 eeku USB gpsi antenn läpaka külge ajas eelmine aasta asja ära.. Ukraina kaarti ei õnnestunud siiski kuskilt saada.. autoroute 2007's ukraina
kaart tyhi.. muidu oli mõistlik.. autoroute jääb ka eesti väiksematel teedel räigelt hätta...
muidu mõttes osta HTC TyTN II, millel tomtom ja gps olemas + muidugi nutitelefon:-)
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 14.04.08 07:02
|
|
|
kuigi läpparis on mõlemad kaardid nii AutoRoute kui Map@Guide professional ja olen neid kasutanud nii mõnelgi välisreisil otsustasin siiski TomTom Go
720 kasuks. Olen väga rahul , väike , lihtne , suht täpne, mugavam kasutada kui läpparis. Soovitan soojalt. Hind 8990- kaasas ida-euroopakaart ,
lääne-euroopakaart ja kanaarisaarte kaart.
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 14.04.08 07:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rage
700 eeku USB gpsi antenn läpaka külge ajas eelmine aasta asja ära.. Ukraina kaarti ei õnnestunud siiski kuskilt saada.. autoroute 2007's ukraina
kaart tyhi.. muidu oli mõistlik.. autoroute jääb ka eesti väiksematel teedel räigelt hätta...
|
Ses suhtes on hea Autoroute 2002, seal on teid palju rohkem, ka Ukraina, Valgevene ja Eesti kohta. Ilmselt nad on uutes versioonides n-ö unconfirmed
teed ära koristanud. Mina igatahes kasutan seda 2002 versiooni siiani; pärast seda kui avastasin, et uuematel on teid vähem.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.08 09:47
|
|
|
Mina soovitaks ka TomTom 720-e. Mul on ONE XL koos sd-l euroopaga, ja väga rahul. Eesti linnades toimib ka aadressi otsing suurepäraselt.
Natuke nihkes on eesti kaart, aga see on ka kõik.
Suveks kui taas kaugemad sõidud ees tahaks ilmselt ka muretseda 720-i vist.
Ainus asi mis ma oma eelmise Garminiga võrreldes puudust tunnen on nn. sõiduarvesti. Kus on kirjas läbitud distants, keskmine kiirus, altimeeter
j.n.e. See oli nagu kirss tordi peal, minu jaoks vähemalt. Samas on sellised vigurid kallimatel TomTom-i mudelitel äkki olemas.
Ma olen ühe saksamaa reisu läppari ja autoruudiga teinud. Ütlen ausalt: Enam ei taha. Käisime kaubikuga, ning üks mees pidi kogu aeg kaarti lugema.
Samas oli ka positiivseid külgi. Põlvedel polnud võimalustki külmetama hakata.
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 14.04.08 13:56
|
|
|
Olen kasutanud Clarioni ja TOMTOM seadmeid.
Clarioni kasutasin eelmine aasta TLL - Saksa-TLL reisil. Ma ei kujutaks ettegi kui oleks pidanud ilma hakkama saama. Oluliselt lihtsamaks teeb selline
seade reisimise.
TOMTOM 920 - töötas täitsa edukalt Tll-Pärnu reisil. Kuigi Pärnus juhatas mind ühesuunalisele tänavale ja muidugi vastassuunas . Rootsis käis sõber sellega ja näitas ära isegi kiiruskaamerad
Samas TomTom ainuke miinus oli minumeelest see kinnitus võrreldes Clarioni omaga (mis oli väga hea).
Läptop ei soovita, olen proovinud kuid väga ebamugav/ebaturvaline.
Kui võimalik proovi neid kuskil "näppida", valid endale sobivaima. Arvestada tuleb, et 100% töötab selline asi (kõikide lisadega) vist ainult
Saksamaal. Suuremates linnades ei tohiks, aga sa hätta jääda ühegi seadmega (TOMTOM ei suutnud Õismäele sõita, st maja numbrid kõik näha aga
kaugemale nr 1 ei suutnud sõita, ju siis mingi maagia Õ tähega).
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 12.04.08
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.08 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wasp
kuigi läpparis on mõlemad kaardid nii AutoRoute kui Map@Guide professional ja olen neid kasutanud nii mõnelgi välisreisil otsustasin siiski TomTom Go
720 kasuks. Olen väga rahul , väike , lihtne , suht täpne, mugavam kasutada kui läpparis. Soovitan soojalt. Hind 8990- kaasas ida-euroopakaart ,
lääne-euroopakaart ja kanaarisaarte kaart. |
Go720 hind on 4925.- www.agaris.ee vist oli Dellu foorumites müüb kirjutasin
AC lingis ka.
|
|
|
|
Ranger
huviline
Registreerunud 28.03.08
Postitusi: 39
Asukoht: Eesti, mõnikord Välismaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Ocatavia 1.8T Elegance
|
postitati 15.04.08 12:24
|
|
|
Liigun palju ja töö tõttu on ka oluline email. Kasutasin HTC P3300, aga see lõpetas paraku töölepingu. Uueks seadmeks sai Nokia N82 ja selle sees olev
Nokia Map. Tundub täiesti teine tera olevat pihuarvuti kõrval.
Nobody is perfect but Iâm pretty f*cking close!
|
|
|
|
might
huviline
Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF
|
postitati 27.05.08 08:33
|
|
|
Kas keegi on ka TomTom 930T-d kasutanud?
Kuna on tekkinud vajadus u kuu pärast autoga Saksamaale sõita (peaaegu Luksemburgi) ja seekord isikliku kaardilugejat kaasa ei tule, siis mõtlesin, et
peaks sihukese vidina ehk muretsema. Kaarti või läpakat üksi autos olles väga sirvida ei viitsi.
Paar veidi OT küsimust ka teadjamatele. Mis võiks olla reaalne aeg Tallinnast, läbi Poola, Saksa piirile (Frankfurt Oder) jõudmiseks? Sõitu plaan
alustada laup hommikul.
Erinevad kaardid pakuvad Poola läbimist peamiselt Lodzi ja Poznani lähedalt läbi sõites kuni Frankfurt Oderisse. Nt: http://www.google.com/maps?f=d&hl=en&geocode=&saddr=Tallinn&daddr=Trier&sll=37.0625,-95.677068&sspn=38.5
02405,70.664062&ie=UTF8&ll=52.556316,17.028809&spn=3.700886,8.833008&z=7
Kas see on mõistlik või on kellelgi ehk kogemusele tuginedes teisi ja paremaid variante?
Kokkuvõtteks on vaja jõuda pühapäeva õhtuks Trieri.
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 27.05.08 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Paar veidi OT küsimust ka teadjamatele. Mis võiks olla reaalne aeg Tallinnast, läbi Poola, Saksa piirile (Frankfurt Oder)
jõudmiseks? Sõitu plaan alustada laup hommikul.
Erinevad kaardid pakuvad Poola läbimist peamiselt Lodzi ja Poznani lähedalt läbi sõites kuni Frankfurt Oderisse |
Olen seda otsa nühkinud ligi kümnel korral, kahjuks mitte viimase kolme aasta jooksul. Saksa piirile on väga ümmarguselt 1500 km. Piiridel enam aega
ei kulu, seega saab ilmselt 18-20h hakkama (keskmine 80km/h). Olen sõitnud Plocki kaudu. Warsavist hoiaks kaugemale, sest päeval on seal üsna umbes.
Seda ei oska arvestada, palju A2 ajavõitu annab. Kui viimati sõitsin siis oli sellest valmis 150 km (Koninist alates, hind 1 kr/km) Sõitsin ~150
km/h.. Ehk on keegi hiljem sõitnud ja teab täpsemalt rääkida?
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 30.05.08 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: petst
Tsitaat: | Paar veidi OT küsimust ka teadjamatele. Mis võiks olla reaalne aeg Tallinnast, läbi Poola, Saksa piirile (Frankfurt Oder)
jõudmiseks? Sõitu plaan alustada laup hommikul.
Erinevad kaardid pakuvad Poola läbimist peamiselt Lodzi ja Poznani lähedalt läbi sõites kuni Frankfurt Oderisse |
Olen seda otsa nühkinud ligi kümnel korral, kahjuks mitte viimase kolme aasta jooksul. Saksa piirile on väga ümmarguselt 1500 km. Piiridel enam aega
ei kulu, seega saab ilmselt 18-20h hakkama (keskmine 80km/h). Olen sõitnud Plocki kaudu. Warsavist hoiaks kaugemale, sest päeval on seal üsna umbes.
Seda ei oska arvestada, palju A2 ajavõitu annab. Kui viimati sõitsin siis oli sellest valmis 150 km (Koninist alates, hind 1 kr/km) Sõitsin ~150
km/h.. Ehk on keegi hiljem sõitnud ja teab täpsemalt rääkida? |
Eelmine suvi käisime 2si.
Kui ainult üksinda roolis, siis korraga läbi ei sõida. Meie alustasime ca 9.30 Rakverest ja ööbisime Lomzas (olime seal ca 22.00, täpselt ei mäleta).
Järgmine päev startisime 8.30 ja olime Saksa piiril ca 18 paiku. Poola võtab tohutult aega, ole kui kiire tahes, edasi ei jõua
Meie läksime läbi Warsavi, polnud hullu midagi (kohalikud kimavad seal), ajaliselt oleks võitnud, kui oma lolluse tõttu pole valesti keeranud ja
sellepärast ca 25min ummikus istunud
A2 lõppes meie jaoks ca 150km enne Warsavit ära (tagasi tulime mööda seda). Mõtlesin, et oh 2 tunni pärast Warsavis, sittagi 2 tunni pärast olime
läbinud 50km!! A2l sai sõita üle 250km (maksis toodkord 11 kohalikku ja tuli tasuda 3 korda, saab ka kaardiga ja eurodes).
Kokku läks minu tavalise sõiduoskuse juures ca 22 tundi, aga sa võidad kindlasti piiripunktides (neid pole enam). Vähesed on saanud alla 20 tunni.
PS! Poolas kasutada enne möödasõidu alustamist suunatuld, siis üldiselt tee tehakse vabaks . Asulates ära kihuta (kuni pluss 20), võimalus hoia rekka teha (need teinekord läbivad mõned asulad 100km/h).
Kuuldavasti pidid kiiruskaamera trahvid nüüd kas Eestisse tulema (liikumisvabaduse miinus), seega ettevaatust. Õöbimise küsimisel tasub eelistada
vene keelt (poolas), tuleb odavam (vähemalt meil oli nii)
930T erineb teistest mudelistest vist selle nn liiklusinfo poolest? Saksamaal peaks see sind aitama ja juhtima mööda mõnest suurest kiirtee
ummikust.
Üldiselt aga edu [tahan ka ise RSga minna saksamaale, aga vaatab kuidas selle töökorraldusega kujuneb].
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 30.05.08 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Meie läksime läbi Warsavi, polnud hullu midagi (kohalikud kimavad seal), ajaliselt oleks võitnud, kui oma lolluse tõttu pole valesti keeranud ja
sellepärast ca 25min ummikus istunud |
Esimesel kahel korral sai ka sõidetud läbi pealinna. Aga kui tahad aega kokku hoida siis soovitan kaugemale hoida..
Tsitaat: | Kokku läks minu tavalise sõiduoskuse juures ca 22 tundi, aga sa võidad kindlasti piiripunktides (neid pole enam). Vähesed on
saanud alla 20 tunni. |
Minu sõidud on jäänud umbes samasse vahemikku. Aga loodaks, et nüüd saab kiiremini. Piirid vabad, paremad teed, võimsamad autod ja jupp kiirteed ka.
Viimasega turgutab tublisti keskmist kiirust.
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 31.05.08 08:11
|
|
|
Vabandage ignorantset kommentaari, kuid mina ikka imestan inimeste üle, kes hakkavad autoga nii kaugele liikuma. Saab ju ka palju lihtsamalt: Minna
Tallinna Lennujaama, veeta seal tunnikene, istuda lennukisse, veeta seal mingi 2-3 tundi ja oled Saksamaal kohal. Milleks istuda autos 20+ tundi
jutti, aru ma ei saa. Njah, ei kujuta üldse eriti pikemat autoga matkamist ette. Ei kuulu minu eelistuste hulka.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 31.05.08 09:14
|
|
|
wigryle.
inimesi on erinevaid ja reisi eesmärke sama moodi. endal on selja taga reis Ocuga Eestist läbi Ungari Veneetsiasse, sealt mööda rannikut Horvaatia
Montenegro, Bosnia, Albaania, Kreeka ja tagasi Eesti.
pea 1 kuu autos, naisega kahekesi, telk ja gaasipliidike.
ja sooviksin IGA kell uuesti sellist asja, kui vaid ressursid lubaks.
lennukis sa ei tari ju kogu oma elamist kaasa, mis kuuks ajaks vajalik
pluss elamused tee pealt.
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 31.05.08 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wigry
Vabandage ignorantset kommentaari, kuid mina ikka imestan inimeste üle, kes hakkavad autoga nii kaugele liikuma. Saab ju ka palju lihtsamalt: Minna
Tallinna Lennujaama, veeta seal tunnikene, istuda lennukisse, veeta seal mingi 2-3 tundi ja oled Saksamaal kohal. Milleks istuda autos 20+ tundi
jutti, aru ma ei saa. Njah, ei kujuta üldse eriti pikemat autoga matkamist ette. Ei kuulu minu eelistuste hulka. |
Sa said valesti aru, keegi ei sunni sind 20+ tundi järjest autos olema. Sõidad 2 tundi, teed peatuse, jalutad jne.
Autoga on just see mõnu, et pole mingit kellapeale minekut, sõidad palju tahad ja kuhu tahad. See just ongi asja võlu, et oled sellest igapäevasest
"Minuti pealt" teemast eemal, sõidad omas tempos.
Sinu võrdlus sobiks pigem Eestisse, kus Valga linna (Tallinnast) minnes tuleb varuda ca 4 tundi, samas selle ajaga jõuab juba Mallorcale - vot see on
raiskamine
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 04.06.08 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wigry
Vabandage ignorantset kommentaari, kuid mina ikka imestan inimeste üle, kes hakkavad autoga nii kaugele liikuma. Saab ju ka palju lihtsamalt: Minna
Tallinna Lennujaama, veeta seal tunnikene, istuda lennukisse, veeta seal mingi 2-3 tundi ja oled Saksamaal kohal. Milleks istuda autos 20+ tundi
jutti, aru ma ei saa. Njah, ei kujuta üldse eriti pikemat autoga matkamist ette. Ei kuulu minu eelistuste hulka. |
Paljud inimesed teevad kummalisi asju.. Aga see ongi põnev. On mille üle diskuteerida
|
|
|
might
huviline
Registreerunud 21.02.07
Postitusi: 62
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II RS 2,0 TDI DPF
|
postitati 04.06.08 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wigry
Vabandage ignorantset kommentaari, kuid mina ikka imestan inimeste üle, kes hakkavad autoga nii kaugele liikuma. Saab ju ka palju lihtsamalt: Minna
Tallinna Lennujaama, veeta seal tunnikene, istuda lennukisse, veeta seal mingi 2-3 tundi ja oled Saksamaal kohal. Milleks istuda autos 20+ tundi
jutti, aru ma ei saa. Njah, ei kujuta üldse eriti pikemat autoga matkamist ette. Ei kuulu minu eelistuste hulka. |
Mulle meeldib lennukiga jätkuvalt ka
Kuid kuna saab töö ja puhkuse liita, siis otsustasin seekord vedi ka sedasi proovida. Ega muidu oma autoga Alpidesse ikka ei saa kui ise ei sõida
|
|
|