Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tagaklaasi soojendus (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2777)
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 14.01.15 07:35 Tsiteeri
Tagaklaasi soojendus



Küsimus siis eelkõige Rapidi omanikele. Kuidas teil klaasisoojendus toimetab, kui külma üle 7-8 kraadi? Autol soojendus töötab aga nimetatud temperatuurist alates ei jaksa klaasi jäävabaks sulatada. Näiteks- sõitsin üks päev -10ga 10km ja selle ajaga ma ei näinud mitte mõhkugi läbi klaasi. Sõidan selle autoga juba teist talve aga kuna probleem pole nagu väga häiriv olnud, siis pole esindusse ka viitsinud minna. On teistel Rapidi omanikel ka sarnaseid probleeme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb MK4 4x4

postitati 14.01.15 09:14 Tsiteeri


Kas autol on paigaldatud ka "toonikle"? Kui palju niiskust autos on, sellesmõttes, et kas ka teised aknad on tagapool udused või lausa märjad? Kui väga märjad, võib tekkida üsnagi märkimisväärne jääkiht sinna akna peale.
Toonkile kohapealt panin ühel autol tähele (polnud skoda), kui sissepoole tekkinud jää ning "soojendus niitide" vahele on parajalt paks toonkile paigaldatud, siis võtab ka natuke kauem aega tolle jää sulamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 14.01.15 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Kas autol on paigaldatud ka "toonikle"? Kui palju niiskust autos on, sellesmõttes, et kas ka teised aknad on tagapool udused või lausa märjad? Kui väga märjad, võib tekkida üsnagi märkimisväärne jääkiht sinna akna peale.
Toonkile kohapealt panin ühel autol tähele (polnud skoda), kui sissepoole tekkinud jää ning "soojendus niitide" vahele on parajalt paks toonkile paigaldatud, siis võtab ka natuke kauem aega tolle jää sulamine.


Autol kliima peal ja kasutan ka ehk siis ülemäärast niiskust pole. On tehase toon klaas. Ühesõnaga asi pole nendes tegurites. Mulle endale tundub pigem, et soojendus niidistik ei saa äkki piisavalt voolu peale. Ei tea. Samas meenus mulle, et eriti just peale auto käivitamist päevatuled vilguvad aeg ajalt. Ei kustu päris ära aga pinge muutusest on näha, et tuled muutuvad korraks nõrgemaks ja ka salongis on kuulda sel hetkel kerget plõksatust nagu. Ei tahaks nagu uskuda, et need kaks asja omavahel seotud aga mine tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 14.01.15 12:55 Tsiteeri


võta tester näppu ja pane pistikusse- vaata, palju klaasisoojendusele voolu peale tuleb. ei tahaks uskuda, et saab vähem- kuhu see siis kaob :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 14.01.15 15:06 Tsiteeri


Nii. Kuna oli linna asja, käisin ka Mollerist läbi, kus vaadati asjad üle. Mingeid kõrvalekaldeid pinges ei avastatud. Ei oska ka enam midagi arvata, juu see masin siis nii on ehitatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 14.01.15 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stoneface17
Nii. Kuna oli linna asja, käisin ka Mollerist läbi, kus vaadati asjad üle. Mingeid kõrvalekaldeid pinges ei avastatud. Ei oska ka enam midagi arvata, juu see masin siis nii on ehitatud :)


Endiselt võivad Rapidi omanikud kommenteerida, kas neil samuti neid anomaaliaid esineb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 14.01.15 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Stoneface17


Autol kliima peal ja kasutan ka ehk siis ülemäärast niiskust pole. On tehase toon klaas. Ühesõnaga asi pole nendes tegurites. Mulle endale tundub pigem, et soojendus niidistik ei saa äkki piisavalt voolu peale. Ei tea. Samas meenus mulle, et eriti just peale auto käivitamist päevatuled vilguvad aeg ajalt. Ei kustu päris ära aga pinge muutusest on näha, et tuled muutuvad korraks nõrgemaks ja ka salongis on kuulda sel hetkel kerget plõksatust nagu. Ei tahaks nagu uskuda, et need kaks asja omavahel seotud aga mine tea.


See plõksumine on on elektrilise salongikütte relee sisselülitamine. Samal ajal peaks ka mootori tühikäigu pöörded u. 1000 rpm-ni tõusma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.15 06:06 Tsiteeri


Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 15.01.15 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.



Nagu eespool kirjutasin juba, salong kuiv ja jääd seespool pole. Ma ei teadnudki, et tagaklaasi soojendus iluasi on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 15.01.15 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kas see jää on seespool või väljaspool?
Seespool oleva vastu aitab eelkõige salongi kuivatamine, väljas olev kraabi maha, selle eemaldamiseks pole see soojendus ette nähtudki.


mul on küll kõikidel autodel see klaasisoojendus jää sulama pannud. nüüd on ka esiklaasil ning toimib väga hästi. see on küll bs, et jäävastu ei toimi ja seda kasutatakse vaid nö udu ja niiskuse tõrjumiseks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 16.01.15 06:28 Tsiteeri


Selleks, et tagaklaasilt sentimeetrine jää kiht paari minutiga maha sulatada seest kütmisega, kui samal ajal väljast jahutatakse väga intensiivselt ning salongis olev õhk ka alles soojeneb, oleks palju võimsamat soojendust vaja klaasile.

Jah, mingitel juhtudel hakkab tõesti soojenduse abil jää sulama ka väljaspool, küllap ka Rapidil on samamoodi. Superbiga alles see aasta ühel hommikul juhtus, et auto käivitamise järel lülitasin ka soojenduse sisse, selle ajaga, mis mootor soojenes ja väljas aknaid kraapisin, hakkas taga jää sulama, aga kui maanteele sõitma läksin, siis külmus üsna kähku uuesti ära. Väljas oli külm, salongis ka alla nulli.

Aga seda ma pole küll ühelgi autol näinud, et soojenduse kasutamine vabastaks tagumise akna puhastamisest. Mõnel autol on olnud ka esiaknal alumise serva soojendus ja see pole neist ühelgi mitte mingit praktilist väärtust omanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 16.01.15 11:54 Tsiteeri


kui sul paarisendine jää aknaklaasil on, siis ei oska muud soovitada kui ämbriga kuuma vett peale loopida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CH4
klubiliige



Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32

Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 16.01.15 12:43 Tsiteeri


RTFM ;) peatükk "Auto aku"
Tarbijate automaatne väljalülitamine

Pardavõrgu juhtseade takistab auto aku tugeval koormamisel automaatselt aku tühjenemist.
Seda on märgata alljärgnevast.
› Tõstetakse tühikäigu pöörlemiskiirust, et generaator saadaks pardavõrku rohkem voolu.
› Vajadusel piiratakse suuremate komforttarbijate, nt istmesoojenduse, tagaklaasisoojenduse
võimsust või lülitatakse need vajadusel täiesti välja.

Tarbijate võimalik väljalülitamine ei ohusta sõidumugavust ja neid väljalülitamisi
juht sageli ei märkagi.

Moller oleks võinud asja läbi näha, aga ju ei viitsi nemad ka manuaale lugeda. Ma eile just sirvisin, kuna huvitas aku laadimine ja sellega seoses jäi ka tarbijate automaatne väljalülitamine silma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]