Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 21.01.15 20:50
|
|
|
Octavia III Combi 2.0 TDI DSG - 2013 - Tanel_P
Tere õhtust!
Nagu Ostuabi teemas lubatud sai, teen ka siia alamfoorumisse oma
esimese Skoda kohta sissekande ära. Autofoorumid on minu jaoks tuttav koht, kuna varem olen kokku puutunud väga suure kasutajaskonnaga BMW foorumiga
ja asjaliku Mitsubishi foorumiga. Profiili alt võib autoajalugu vaadata.
Skoda Octavia III Combi ostmise peale olen mõelnud juba uue põlvkonna Eesti turule jõudmisest saati ja olen pidevalt jälginud nii uute kui kasutatud
autode pakkumisi. Sügisel tegin siiski otsuse tellida OIII 1.4 TSI G-Tec. Tellimus sai vormistatud juba novembri keskel, auto pidi kätte saama
hiljemalt 7. nädalal. Aga siis hakkasid tekkima tõrked, kuidas ei saa kärukonksu, eelsoojendit, vahevõrku jms ning tootmisnädal muudkui lükkus ja
lükkus edasi, viimati 11. nädalale kõige varemalt. Samal ajal tuli müüki esimest korda sobiv kasutatud OIII Combi. Minu soovideks oli universaalkere,
must värv ja ksenoontuled. Muus osas olin paindlik.
Edasi läks juba kiiresti - loobusin uue OIII CNG ootamisest, kuna viskasid need piirangud üle, gaasihinna eelis hakkas ära sulama ja kasutatud auto
oli märkimisväärselt odavam, ning hakkasin asju ajama Nordauto Grupi poolt müüdava auto ostuks. Tegu on siis Elegance Plus varustusastmes
DSG-automaatkastiga autoga. Õ•nneks või kahjuks pole ju tegu enam uue autoga - ses mõttes, et mõni tipp ja täpp, kriips ja kraaps ikka siin-seal
leidub ja läbisõit on 19 000 km, aga mina pole kunagi uuemat kui 1995. a auto omanud, seega sellega võrreldes on see ikka öö ja päev.
Lisavarustus lisaks Elegance Plus tavapärasele on alljärgnev:
* metallikvärv
* valgustatud jalaruum
* rehvirõhk (toona lisavarustus)
* hõbedased katusereelingud
* toonklaasid
* 18'' valuveljed Alaris
* eemaldatav haagisekonks
* ksenoonid koos ees-LEDidega
* nutilahendused
* sportpakett (istmed, rool, läveliistud, spoilerit pole)
* porisirmid
Auto oli 2013. a augustis ostetud ja hooldusesse lähen selle aasta augustis esimest korda.
Väike nali oli see, et kui salongist välja veeresin, vabandati ette ja taha, et tankida ei jõutud autot. Keegi olla juba kanistriga teele saadetud,
aga ma jõudsin ette. Sõiduulatus oli 0 km, aga kui paagi täis lasin, siis
mahtus ainult 40 L sisse. Seega oli veel 10 L varus mu arvutuste järgi?
Sõiduemotsioon on muidugi võimas! Mul on küll 3-liitrine V8 olnud varem, aga selle 2-liitrise turbomootoriga diisli minek on ikka üllatavalt hea.
Mõnes mõttes hunt lambanahas - saab sõita väga vaikselt ja vaguralt, aga kui vaja, siis möödasõit käib väga kähku.
Pika jutu lõpuks pilte ka. Uusi pilte ma ise teinud ei ole, seega peavad auto24 kuulutuse omad käima:
P.S. Siin kavatsen kütuse- jm kuludel silma peal hoidma hakata.
Esialgu tundub, et tehase lubatule ei ulatu kütusekulu linnas ligilähedalegi.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 21.01.15 21:07
|
|
|
Kena auto !
Ma sõidan kah ikka sihipäraselt ,ning annan pähe kah ,linnas ikka 8 sajale kindlalt.
Samas kui mina proovisin 2.0 bensukat 162kw ,siis ei suutnud mina linnas alla 13,5 hakkama saada .
Aga olen kuulnud et mõned ökotajad on vähemaga hakkama saanud.
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 21.01.15 21:10
|
|
|
Tore masin. Muretuid kilomeetreid. Mina laseks muidugi selle tehaseõli
kohe ära vahetada. Enda autol lasin kohe 15000 hoolduse panna. Liiga palju lühikesi külmsõite
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 21.01.15 22:19
|
|
|
30 tuhat ükskõik millise õliga on ikkagi mootori surm jah 5 aastat ta kestab küll läbi häda .
Kuna tänapäeva mootorite resurss on nagunii oluliselt väiksem ,kui 80-ndate lõpus ,siis mina ei soovitaks õli pealt kokku hoida.
Paljud uued mootorid ei suuda isegi garantii aja lõpuni vastu panna.(eriti ketiga )
|
|
|
Jizz
huviline
Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI
|
postitati 22.01.15 06:26
|
|
|
Sul üleminek Skodale on põhimõtteliselt sama mis mul - mul oli ka eelmine masin 98a BMW
Aga edu uue masinaga ! Näeb tõeline maasikas välja.
Kas nende pilti peal on autol 18'' veljed all?
Sest kui Octaviale 18'' istub nii hästi, siis Superbile pole ka mõtet 18 tollist väiksemaid vist vaadata..
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 22.01.15 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
30 tuhat ükskõik millise õliga on ikkagi mootori surm jah 5 aastat ta kestab küll läbi häda .
Kuna tänapäeva mootorite resurss on nagunii oluliselt väiksem ,kui 80-ndate lõpus ,siis mina ei soovitaks õli pealt kokku hoida.
Paljud uued mootorid ei suuda isegi garantii aja lõpuni vastu panna.(eriti ketiga ) |
Te arvate, et tuleks enne augustikuud juba hoolduses ära käia ja hooldusvälp 15 000 või aasta peale vahetada?
|
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 22.01.15 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jizz
Sul üleminek Skodale on põhimõtteliselt sama mis mul - mul oli ka eelmine masin 98a BMW
Aga edu uue masinaga ! Näeb tõeline maasikas välja.
Kas nende pilti peal on autol 18'' veljed all?
Sest kui Octaviale 18'' istub nii hästi, siis Superbile pole ka mõtet 18 tollist väiksemaid vist vaadata.. |
Ma töristasin vahepeal 1992. a Mitsubishi Lanceriga ka.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 22.01.15 15:41
|
|
|
Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale,
|
|
|
Freddys
huviline
Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw
|
postitati 22.01.15 16:02
|
|
|
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas roolipealsed nupud pole Elegance Plus'il standardis? Tuli juurde osta?
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 22.01.15 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Freddys
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kas roolipealsed nupud pole Elegance Plus'il standardis? Tuli juurde osta? |
Ma küsisin ka seda müüja käest ja tema sõnutsi mindi auto tellimisel sellega alt, et sportpaketti võttes (seal 3-kodaraga rool sees) ei võetud
3-kodaraga roolile nuppe peale (lisaraha eest). Seega nuppe roolil pole. Küll aga saab telefoni, raadiot jms juhtida kojameeste kangi otsaga.
|
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 22.01.15 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale, |
Täna tegin autole korraliku salongihoolduse ja paigutasin kõik enda käe järgi paika. Päris mitu head tundi sai toimetatud, ühtlasi kontrollisin ära
kõigi vedelike seisundi. Õ•li oli poole peal ja värvuselt ikka päris must. Tuleb ilmselt tõesti lähiajal hoolduses ära käia.
Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu?
|
|
|
|
Jizz
huviline
Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI
|
postitati 22.01.15 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanel_P
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Kindlasti vaheta õlivälp 15 tuhhi peale, |
Õ•li oli poole peal ja värvuselt ikka päris must. Tuleb ilmselt tõesti lähiajal hoolduses ära käia. |
Ma ei ole küll spetsialist, aga niipalju kui mina olen diisel autodega kokku puutnud, siis neil õli peabki must olema Nii kui sa uue õli sisse valad ja mootori käima paned, läheb kohe õli mustaks.
(Parandage, kui eksin, võibolla uute masinatega ei ole nii)
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 23.01.15 01:02
|
|
|
Tegelikult jah diisel mootoril lähebki õli suht ruttu mustaks/läbipaistmatuks,samas on ka nii kui õli kiiresti määrdub ,siis teeb õli ka õiget tööd,ta
peab lisaks õlitamisele ka niiöelda pesema mootorit.
Olen ise pidanud mõnda mootorit remontima ,millel pikka hooldusvälpa kasutatud ,eriti laastavalt mõjub see pumppihustitega mootorile ,vw/audi V6
TDi-st ei hakka isegi rääkima.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 23.01.15 10:17
|
|
|
Küsin veel selle üle:
Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu?
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 23.01.15 11:51
|
|
|
Minu auto pole veel niipalju sõitnud ,et hoolduses oleks käinud ,aga õlid,filtrid selle väikese hoolduse käigus ,helista hooldusesse küsi ise täpselt
järgi.
Rahakulu ma ei oskagi öelda ,pole kunagi sellele tähelepanu pööranud ,võibolla 100-150 ?
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 23.01.15 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanel_P
Küsin veel selle üle:
Mis teie kogemus ütleb esmakordse hoolduse juures - mis ära tehakse ja milline on umbkaudne rahakulu? |
Mul küll 1.8TSI ja 15000 hooldus, kuid mul läks sinna 180€ kanti esimene hooldus.
Arve peal oli kirjas, et vahetati õli, õlifilter, salongi filter, siis mingi "soojenduse õhufilter", karteri kork, veits hooldusmaterjale ning
tööraha (ülevaatus koos õlivahetusega).
Aa ja mul oli veel asendusauto ka seal sees, kuna sõita oli vaja samal ajal.
Alati võid saata kirja esindusse, nad saavad edastada terve nimekirja hooldustest ja hindadest. Isegi mul kuskil olemas enda auto jaoks.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 26.01.15 10:15
|
|
|
Kirjeldus Ühik Kogus Hind Rea summa
MOOTORIÕ•LI Castrol Edge PROF.LL III 5w30 tk 4,60 15,09 69,41
Õ•LIFILTER tk 1,00 12,17 12,17
KARTERI KORK M14X1,5 tk 1,00 1,87 1,87
HOOLDUSMATERJAL tk 1,00 2,71 2,71
Lisatööd ülevaatushooldusele tund 0,50 38,33 19,17
Ülevaatus õlivahetusega tund 0,90 38,33 34,50
SALONGI FILTER OCT III tk 1,00 23,45 23,45
Soojenduse õhufiltri asendamine
tund 0,10 38,33 3,83
Õ•HUFILTER 1,8TSI OCT III tk 1,00 24,96 24,96
Õ•hufiltri korpuse asendamine
tund 0,10 38,33 3,83
Kokku esimene hooldus siis 235.10 EUR. Tundub mõistlik.
|
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 27.01.15 13:02
|
|
|
Nii kummaline kui see ka ei ole, teeb Möller Ülemiste sama töö ära 162 euroga. Skoda pole vist ammu enam odav auto, isegi VW-ga võrreldes.
|
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 27.01.15 16:40
|
|
|
Endal maksis esimene hooldus 160 eurot, teine hooldus ilma vahatamist ja sisepuhastust arvesse võtmata oli 180 ja nüüd kolmas hooldus oli 170 eurot
kuhu kuulus üks pirnivahetus ja jahutusvedeliku lisamine.
mootoriks siis 1.8 tsi, ise olen suht rahul, eks erinevad kohad küsivad erinevaid hindu, ise hooldan Aasta autos enda masinat
|
|
|
Jizz
huviline
Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI
|
postitati 28.01.15 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanel_P
Nii kummaline kui see ka ei ole, teeb Möller Ülemiste sama töö ära 162 euroga. Skoda pole vist ammu enam odav auto, isegi VW-ga võrreldes. |
Sa võid ju minna Skodasse ja öelda, et näete, Möller pakub sama töö eest sellist hinda - kas pakute paremat?
Võib juhtuda, et saad Skodast veel parema hinna..
|
|
|
Freddys
huviline
Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw
|
postitati 28.01.15 19:22
|
|
|
Ja siis lähed Skoda pakkumisega Möllerisse?
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 29.01.15 17:42
|
|
|
Esimeses hoolduses käidud - õlivahetus, õlifilter, salongifilter, õhufilter, tulekustuti kontroll ja kojameeste vahetus. Kaasa sain meenena
aknapesuvedeliku.
|
|
|
|
ents
huviline
Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.15 16:52
|
|
|
Ma küll hästi aru ei taipa miks te kõik seda LongLife'i kardate? Süsteem võtab siiski arvesse kõiki külmkäivitusi, lühikesi otsi jms jama. Minu nüüd
pea 3 aastane Yeti päris käreda mootoriga (1,8TSI 4x4 DSG järeleaidatud mootoriga) on just selle LL välbaga ja selle aja jooksul (ja ca 45tkm juures)
mind kenasti juba 2 korda hooldusesse käsutanud (nüüd varsti tuleb 3-s juba). Seega - ärge põdege asjade pärast mille pärast pole vaja põdeda - eriti
veel nii pikkade garantiidega autodel mis tänapäeval toodetakse ja mille olete praktiliselt või päris uuena ostnud.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 04.02.15 17:25
|
|
|
Omas peres olevate ja olnud VAG autode näitel tundub minule, et bensiinimootorite puhul longlife režiim arevestab paremini kasutaja käitumismustrit
ja üle 24tkm pole ta kunagi hoolduste vahele arvestanud (seda siis masinal, mis sõidab valdavalt maanteed). Diislite puhul pole vahet täheldanud,
olenemata kuidas ja kus masin sõidab, longlife tsükkel on ikka tuimalt 30tkm..
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 04.02.15 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ents
Ma küll hästi aru ei taipa miks te kõik seda LongLife'i kardate? Süsteem võtab siiski arvesse kõiki külmkäivitusi, lühikesi otsi jms jama. Minu nüüd
pea 3 aastane Yeti päris käreda mootoriga (1,8TSI 4x4 DSG järeleaidatud mootoriga) on just selle LL välbaga ja selle aja jooksul (ja ca 45tkm juures)
mind kenasti juba 2 korda hooldusesse käsutanud (nüüd varsti tuleb 3-s juba). Seega - ärge põdege asjade pärast mille pärast pole vaja põdeda - eriti
veel nii pikkade garantiidega autodel mis tänapäeval toodetakse ja mille olete praktiliselt või päris uuena ostnud. |
Sa vist ei tea tänapäeva mootorite elust just palju ,pole neid ise lahanud ega remontinud.
Seesama 1.8TSI väsib ka 15 tuhande välba juures ennem garantiiaja lõppu ära ,või paremal juhul kohe peale garantiiaja lõppu (on ka erandeid).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |