fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 17.03.15 16:40
|
|
|
bi-xenon
Tere foorumlased.
tegu siis 2014a superbiga ja probleemiks siis esilaternad õigemini siis halogeen kaugtule reflektorid..
xenon lähi ja kaugtuli ok, valgusvihk paigas aga parempoolne halogeen kaugtule reflektor paigast ära ja näitab nina ette st üsna alla. Laterna taga 2
reguleerimiskruvi, ülemine kruvi liigutab laternat üles alla ja alumine kruvi siis küljelt küljele. Sai siis kaugtule refelektorit ülespoole krutitud
ja ennäe imet toimis aga kahjuks tõusis ka xenon element...kas siis ainult kaugtule elementi ei saa kuidagi tõsta nii et xenon lähituli paika
jääks...vanal b5.5 passatli sai halogeen kaugtule reflektorit sõltumatult liigutada siia-sinna.
Arvasin et kui sõiduki käivitan siis xenonid teevad naksti automaatse seadistuse ja taastub algne seade aga ei miskit. õnneks märkisin
regullimiskruvide pead markeriga ja lugesin nö pöörded ära ja kruttisin tagasi algasendisse või peaks läbi VCDSi seadistama samas pole ikka kindel et
kogu latern ei liigu vaid ainult xenon element.
jagage kogemusi
|
|
|
outlaw
huviline
Registreerunud 03.08.12
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 4x4, Octavia III DSG
|
postitati 17.03.15 17:02
|
|
|
Ma ei saa nüüd täpselt aru, kas tegemist on halogeen(Superbil lähituledes H7 pirn), xenon (ainult lähituled) või bi-xenon (lähi-ja kaugtuli) tuledega
??
Xenonid peaksid läbi anduri kõrgust ise sättima, halogeeni puhul saab salongist manuaalselt reguleerida üles-alla.
350 Nm
|
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 17.03.15 17:36
|
|
|
Superbil minuteada bi-xenon laternate puhul ka halogeenpirniga kaugtuli lisaks veel xenonile - seda ilmselt ka teema algataja silmas peab.
Aga muus osas ei oska mina aidata - kõsi esindusest, las keeravad tuled paika.
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 17.03.15 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Superbil minuteada bi-xenon laternate puhul ka halogeenpirniga kaugtuli lisaks veel xenonile - seda ilmselt ka teema algataja silmas pidas
Aga muus osas ei oska mina aidata - kõsi esindusest, las keeravad tuled paika. |
kunagi reguleeriti esinduses korralise ülevaatuse käigus tehase seadetega halogeen esilaternad ja keerati pekki, pidin ise pärast paar tundi jändama
ja sättima ja sain tehtud....xenonitega tundub asi suts keerulisem
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 17.03.15 20:01
|
|
|
2014 ju garantiiga. vii sinna ja ütle, et mida kuradit- näitab kuhu jumal juhatab. keeraku paika ja valmis. ise ära neid küll kruvi- ega see mingi
sigulii ole
|
|
|
Tiitk
huviline
Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG
|
postitati 17.03.15 20:43
|
|
|
https://www.dropbox.com/s/idflq7f9bbk4p5y/S0062010020-Maintenance.pdf?dl=0
lk 132
Teoorias üsna keeruliseks tehtud. Vaevalt kuskil ülevaatuspunktis (ja ilmselt ka esinduses) keegi arvestab paagis olevat bensiini ja juhiistmel
istuva ülevaataja kehakaalu.
Kuna VCDS vajalik (?) ja garaaziuksel vaevalt sul korrektset märgistust on siis esindusse pöördumine lihtsaim tee.
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 18.03.15 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tiitk
https://www.dropbox.com/s/idflq7f9bbk4p5y/S0062010020-Maintenance.pdf?dl=0
lk 132
Teoorias üsna keeruliseks tehtud. Vaevalt kuskil ülevaatuspunktis (ja ilmselt ka esinduses) keegi arvestab paagis olevat bensiini ja juhiistmel
istuva ülevaataja kehakaalu.
Kuna VCDS vajalik (?) ja garaaziuksel vaevalt sul korrektset märgistust on siis esindusse pöördumine lihtsaim tee. |
tea kas nii põhjalikult siin seda ka tehakse...tundub kahtlane....saadan selle faili ja uurin kas nii tehakse...
Huvitav kas nii pole et pistad juhtmed taha ja nö lased tehase seaded peale ja kogu muusika...mõtlen siis xenonenid et taastab nö originaalseadistuse.
Halogeene tuleb kindlasti ise kruttida need ei ole ju adaptiivsed ja neid andurid ju ei kontrolli....oh eks näis
|
|
|
Tiitk
huviline
Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG
|
postitati 18.03.15 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: fuzzz
tea kas nii põhjalikult siin seda ka tehakse...tundub kahtlane....saadan selle faili ja uurin kas nii tehakse...
|
Miks kahtlane? See ju tehase enda juhend. Iseasi, kas keegi viitsib tühja bensiinipaagi korral tagaistmele (või pakiruumi) mingeid veekanistreid või
kaaluvihte laduma hakata.
Miks see halogeeni asend oluline on? Kui Xenon kauge juba põleb, kas halogeen midagi üldse paremaks teeb?
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 18.03.15 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tiitk
Tsitaat: | Algselt postitas: fuzzz
tea kas nii põhjalikult siin seda ka tehakse...tundub kahtlane....saadan selle faili ja uurin kas nii tehakse...
|
Miks kahtlane? See ju tehase enda juhend. Iseasi, kas keegi viitsib tühja bensiinipaagi korral tagaistmele (või pakiruumi) mingeid veekanistreid või
kaaluvihte laduma hakata.
Miks see halogeeni asend oluline on? Kui Xenon kauge juba põleb, kas halogeen midagi üldse paremaks teeb? |
ei tea lihstalt tundub kahtlane teades kohalikke esindusi...kuigi nii palju kui käinud olen nüüd uue autoga siis ka ära tehtud kenasti kõik asjad
no ikka annab juurde ....kusjuures näitavad nina ette nii et tee nina eest valge ja seetõttj kaugele pimedusse kehvem vaade....mis teha olen selline
tulede pede et kõik peab vinks-vonks olema
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.15 06:10
|
|
|
Miks peaks arvama, et meie kohalikud esindused on kuidagi maailma kehvemad töökojad (võrreldes mõnede teiste maade esinduste või kohalike nurgataguste
garaaÅžidega)? Eks nad teevad ikka asju nii, nagu meie kultuuriruumis kombeks ja nii, et tehas esindusõigust ära ei võta...
Teemasse: nii ei saa teha, et "lased tehaseseaded peale ja kogu lugu" - laternas pole sihukest andurit, mis annas teada, kuhu tuli tegelikult
näitab. Ta võtab mingi info tagasillast, et kui suur last peal võiks olla ja siis laterna seest info, et millise nurga all on reflektor laterna raami
suhtes ja nende põhjal siis teeb seda automaatkorrektsiooni, mis suurema koormaga tulesid allapoole keerab. Aga nullpunkti paikapanek käib ikka seina
ääres käsitsi ja siis arvutiga lihtsalt öeldakse ajule, et "nii on otse". Igal autol seda aju sedistust ei saagi teha. Kurvifunktsiooniga tuledel on
sama lugu ka vasakule-paremale keeramise kohta.
Isegi kui päris uuel autol võiks mõelda nii, et aju otsustab ise, kuhu tuli peab näitama, siis korra avariisse sattunud autol ei pruugi laterna korpus
enam täpselt endises asendis olla ja siis ei saa enam tehas kuidagi ennustada, kus on õige suund.
Huvitav, kuidas automaatse kaugtulefunktsiooniga LED laternaid reguleeritakse?
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 19.03.15 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Miks peaks arvama, et meie kohalikud esindused on kuidagi maailma kehvemad töökojad (võrreldes mõnede teiste maade esinduste või kohalike nurgataguste
garaaÅžidega)? Eks nad teevad ikka asju nii, nagu meie kultuuriruumis kombeks ja nii, et tehas esindusõigust ära ei võta...
Teemasse: nii ei saa teha, et "lased tehaseseaded peale ja kogu lugu" - laternas pole sihukest andurit, mis annas teada, kuhu tuli tegelikult
näitab. Ta võtab mingi info tagasillast, et kui suur last peal võiks olla ja siis laterna seest info, et millise nurga all on reflektor laterna raami
suhtes ja nende põhjal siis teeb seda automaatkorrektsiooni, mis suurema koormaga tulesid allapoole keerab. Aga nullpunkti paikapanek käib ikka seina
ääres käsitsi ja siis arvutiga lihtsalt öeldakse ajule, et "nii on otse". Igal autol seda aju sedistust ei saagi teha. Kurvifunktsiooniga tuledel on
sama lugu ka vasakule-paremale keeramise kohta.
Isegi kui päris uuel autol võiks mõelda nii, et aju otsustab ise, kuhu tuli peab näitama, siis korra avariisse sattunud autol ei pruugi laterna korpus
enam täpselt endises asendis olla ja siis ei saa enam tehas kuidagi ennustada, kus on õige suund.
Huvitav, kuidas automaatse kaugtulefunktsiooniga LED laternaid reguleeritakse? |
Lihtsalt halvad kogemused esindustega...küll aga positiivsed kogemused Skoda Laagri esindusega ja neid poisse kiidaks küll...tegid esisilla regulli
nagu naksti ära ja kõik toimib ideaalselt.
Siiski teeemasse tagasi tulles...sai aeg pandud tulede regulliks ja usun ja loodan et asjad toimivad...
see on huvitav teema LEDide kohta...tean et uuel Qashqail millel ledid krutitakse löhitulesid ikka tulede kapoti alt....vähemalt briti foorum kirjutas
nii ja väitsid et automaatset reguleerimist qashqail pole...imelik aga mine tea...
Kui laternad reguleeritud annan tagasisidet....
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 24.03.15 14:19
|
|
|
oma väikese saaga jätkuks sai siis käidud esinduses laternaid reguleerimas....
Nii et ikka kruvikas pihku ja kapoti alla
Selline peaks siis nö õige lähitulede vihk välja nägema(laenatud pilt netist)
siin aga peale reguleerimist,esinduses:
Ja siin oma reguleering seina taustal:
http://album.ee/node/29147191/50352017
Kummaline või mis?
|
|
|