Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superbi mootorituli (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3135)
Konnectto
huviline



Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.15 18:34 Tsiteeri
Superbi mootorituli



2.5 superb 2007. Peale rihmavahetust auto töötas ja kõik oli OK. Soekäivitus oli kehva ning selleks sai süüdet varasemaks keeratud ja nüüd käivitub hetkega. Pärast seda toimingut hakkas aga mootorituli põlema (kood 65535 mis peaks ECU-ga seotud olema). Auto ise töötab tule põledes samamoodi edasi, jõudu on, küttekulu on sama. Siis lõi aga veojõukontrolli tule samuti põlema. Kui auto on kohapeal siis on ok. Kui vedu taha läheb siis hakkab sellist plärina (kõvem diisli hääl) häält tegema ja piirab jõudu. Samas kui gaasi vajutada, siis kiirendab aeglaselt, kuid mõne hetkega võtab jõu taha ja selleks hetkeks kaob see plärin samuti ära (kiirenduse ajal veojõutuli vahel kustub vahel ei kustu). Kui auto on pikemat aega seisnud, siis läheb veojõu tuli põlema mõne km pärast. Täna avastasin, et esimene piduriklotsi andurijuhe on katki (kas sellega saab seos olla). On kellegil sarnast asja olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 07:39 Tsiteeri


Kui soekäivitus läks kehvaks pärast rihmavahetust, siis esimene soovitus mõistagi hoolikalt üle vaadata, mida rihma vahetusel tehti. Ilmselt on viga kusagil mujal, kui süütenurgas ja selle paigast ära keeramine lihtsalt asendas ühe häda teisega. Plärin tuleb sellest, et aju muudab mootori tööreÅžiimi.
Piduriklotsi andur ei ole mootori tulega kindlasti seotud, ma arvan, et ka veojõukontrolliga mitte. Pigem on mootorituli veojõukontrolli mittetöötamise põhjuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 03.04.15 10:41 Tsiteeri


See juhe mis seal pidurite juures katki on arvatavasti siis ju abs anduri juhe. Tugevamal pidurdamisel või järsemal roolikeeramisel, saab auto aru, et absi pole ja kui pole absi siis pole ka veojõu/stabiilsuskontrolli, mis ju toimib läbi absi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 06.04.15 06:52 Tsiteeri


Kui ABS juhe on katki, siis saab aju sellest kohe käivitamise ajal aru ja lülitab vastavad süsteemid välja, mitte ei oota tugevamat pidurdust või järsemat roolikeeramist. Rool keeramisel ei ole õigupoolest üldse ABS-i vaja. Kas tegu on ABS või klotsi anduri juhtmega, ei ole muidugi raske aru saada - tuleb lihtsalt vaadata, kuhu külge ta läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 06.04.15 17:04 Tsiteeri


Kui juhe ikka päris füüsiliselt juppideks pole siis ei saa see auto midagi aru, oksüdeerunud juhtmete puhul ongi esimeseks märgiks kui tuli vahelduvalt kustub ja põleb, rooli keeramisel venitatakse juhe välja toimub katkestus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 07.04.15 06:25 Tsiteeri


Kui esimene postitaja ise avastas, et juhe on katki, ju ta siis on ikka piisavalt juppideks, mitte lihtsalt natuke oksüdeerunud. Rooli keeramisel juhet ei venitata, kui ta on õigesti paigaldatud ja korralikult kinnitatud. Natuke liigub, aga see on nii vähe, et sama palju liigub ka teekonarustel ratta raputamise tõttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]