Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Felicia ei käivitu (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2354)
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 07.06.15 16:59 Tsiteeri
Felicia ei käivitu



Auto oli sirka nädal kaks seisnud, enne sõitis normaalselt.

Läks käima, liikusin kohe ca 5m edasi, kallakule ja siis suri välja ning enam käima ei läinud. Lükkasin tasapinnale tagasi ja käiasin just täislaetud aku tühjaks, ei läind käima ega old seda moodi ka käiguga käima lükates.

Ilm ideaalne, niiskust pole, küünlad ja juhtmed mitte ammu vahetatud, kütusefilter ka paar kuud tagasi.
Paak 3/4 täis, vaid 100km sõidetud.

Ise kahtlustan kütusepumpa, aga ei oska seda teooriat kontrollida, kuidas seda teha saaks?

Mida proovisin:

-võtsin filtri välja (mis on puhas), puhusin mõlemat poolt läbi kergelt.
Ühendasin tagasi, käivitamise hetkel jooksis see veerandtäis (ei tea kas see on seotud pumbaga)
-võtsin tagumised istmed välja ja kütusepaagi elektripistikud suruõuga üle
- õhufilter maha


Käivitamise hetkel on salongis haudvaikus kui välja jätta releekarbi klõps kui süüde sisse läheb.
EI tea milline relee kütusepumbale kuulub ja seda proovida ei oska.

1.3 karb 43kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.06.15 08:32 Tsiteeri


Vaata, kas sädet on.
Vaata õhufiltri august, kas järsul gaasipedaali vajutusel on näha bensiini pritsimist mootorisse.

Sel ajal, kui mina karpaga mootoreid näppisin, ei olnud neil mingit elektrilist bensupumpa, pump käis mehhaaniliselt kusagilt mootori võlli pealt. Tagasivoolu neil ka polnud ja kütuse rõhk nii madal, et pumba kontrolliks võis vabalt mõne vooliku lahti võtta ja vaadata, kas pritsib. Kui ei käivitunud, siis oli viga pigem ummistunud karburaatoris või kütus alla vajunud. Viimasel juhul tõmmates või pudelist tilgake karpasse kallates ikka õnnestus käima saada enne, kui aku tühjenes.

Lahtise bensuga mootoriruumis mängides muidugi peab tuleohuga arvestama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 08.06.15 11:11 Tsiteeri


Tundub, et jah, istmete väljatõstmisega läksin rappa, kuna internetist tuhnides leidsin tõesti, et pump on mootori juures mitte paagis, ei teadnud milline ta väljagi näeb.


UUENDUS: võtsin karburaatori mineva bensuvooliku lahti ja käivitada püüdes tuli vooliku otsa pandud pudelisse kütust küll.

Lisaks, proovisin sädet kahe küünlaga- ei näinud midagi, küll aga sain ta korraks käima kolme silindriga, suretasin välja ja neljas ka järgi- läks uuesti käima, aga tahho viskas suva numbreid, natuke käis ka nelja silindriga ning siis suri uuesti välja ning käima enam ei läinud.

Küünlad paistsid üsna märjad.








Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Vaata, kas sädet on.
Vaata õhufiltri august, kas järsul gaasipedaali vajutusel on näha bensiini pritsimist mootorisse.

Sel ajal, kui mina karpaga mootoreid näppisin, ei olnud neil mingit elektrilist bensupumpa, pump käis mehhaaniliselt kusagilt mootori võlli pealt. Tagasivoolu neil ka polnud ja kütuse rõhk nii madal, et pumba kontrolliks võis vabalt mõne vooliku lahti võtta ja vaadata, kas pritsib. Kui ei käivitunud, siis oli viga pigem ummistunud karburaatoris või kütus alla vajunud. Viimasel juhul tõmmates või pudelist tilgake karpasse kallates ikka õnnestus käima saada enne, kui aku tühjenes.

Lahtise bensuga mootoriruumis mängides muidugi peab tuleohuga arvestama.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid

postitati 08.06.15 18:10 Tsiteeri


Tundub, et viga süütes. Kas tal kontaktidega jagaja või hallianduriga? Tegelt vahet pole kumb on, tasuks üle vaadata. Ja jagaja kaas, kuidas see altpoolt välja näeb? Kui augud klemmidele sisse närind juba, siis tasuks see ka uus panna. (ei tohiks palju maksta ka)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 08.06.15 18:38 Tsiteeri


jagajakaas ja juhtmed said vahetatud 2012 november, ls neil umbes 13 500km. Nägi päris viisakas välja.


Edit: Okei, võtsin kõik jagajajuhtmed lahti, ja igasse piipu ja kaane alla surakas WD-40.
Panin kokku tagasi ja käis paugust.

Tegin väikse prooviringi ja järsku sama tsenaarium, jõud kadus, mootor suri välja ja käima ei läinud.
Võtsin lihtsalt korraks jagajakaane lahti, ja panin kinni tagasi nagu enne. Jälle läks käima ja käis koduni välja tagasi. Ei teagi nüüd...


Lugesin, et viga võib olla elektrisüütes, oskad ehk öelda milline see täpselt on ja kuidas seda puhastatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.06.15 10:59 Tsiteeri


Äkki siis jagaja rootoris viga, kaanes mõra või niiskus kuhugi vahele pugenud.
Kust see elektrisüüte jutt tuli? Süüdatakse elektrisädemega, seega võib see tähendadagi lihtsalt süütesüsteemi. Aga võidi pidada silmas ka elektronsüüdet või kommutaatorit, mis on väike karbike kusagil, kuhu süütepoolist madalpinge juhtmed lähevad. Kontaktidega katkesti puhul ei pruugi seda isegi olla, halli anduriga variandil kindlasti midagi peab olema. Seal saab puhastada pistikut või siis karbi sees külmjooteid otsida ja üle tinutada (pärast tuleb uuesti hermeetiliselt kinni panna). Kui niiviisi paugust korda läheb vahepeal, siis pigem on ikka mingi kehva ühendus või lühis kusagil, mitte komponendid väsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 09.06.15 16:48 Tsiteeri


https://dl.pushbulletusercontent.com/kgP1maI3PnQfi2sGPLXjtBJ8KpfE0oRs/IMG_20150609_182427.jpg

Selle süütejuhtme pesas oli palju pruuni sodi, puhastasin põhjalikult ka elektrikontaktid ära, lisaks kere külge mineva plaadi.

Rootor ja jagajakaas sai samuti lakibensuga puhtaks ja suruõhuga kuivaks.
Rootorist üles tõmmates oli väike mängumaa, ei saa aru, kas ta peabki veidi klikkima kui üles tirida, või peaks täiesti jäigalt jagaja küljes olema?

Igatahes kaanealune sai kõik puhtaks ja kõik kuhu süütejuhtmed viivad.

Praegu käivitub ja sureb võtmest. Ehk oligi asi selles pruunis juras selles silindris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]