Tsitaat: | Algselt postitas: morden
anna siis kindlasti märku, kuidas läks. |
No võiks öelda, et keskmiselt. Arve õlivahetuse, klappide reguleerimise ja pisukese ülevaatuse eest oli 1400+. Kui olin mitu korda juttu teinud Skoda
klubist siis lõpuks sain 35 krooni hinnaalandust kah
Ei mängitud tavapärase pesuvee/radiaatorivee jms lisamise ja selle eest arve tegemisega, mida ma ei salli kohe üldse.
Noh, on selge, et odava autoga nagu Felicia tundub firmateeninduse külastamine kallis. Aga samas ei saa jälle kurta põhjalikkuse üle: mehaanikud
leidsid üsna lühikese aja jooksul mu autolt mitu viga ja koostasid ülevaate järgnevalt väljavahetamist vajavatest juppidest. Osast neist olin teadlik
(aga ei öelnud neile), osa oli mulle uudis. See muide ongi üks põhjus miks ma aeg-ajalt firmateeninduses käia tahan.
Samas ka kivi nende kapsaaeda: sõbral on samasugune Felicia, 1,3 karburaatormootoriga. Sellele sai tellitud gaasitross. Ja näidatud tehnilist passi -
küll mitte sõbra auto, aga minu auto oma, kuid vahet pole - tehnikas on need masinad identsed. Ja Aasta Auto tellis gaasitrossi hoopis 1,3
pritsungmootorile. Noh, loodetavasti saab selle jupi liigse jamata vahetatud, aga ikkagi üks näide sellest, et ega uuemad firmateenindused Feliciatest
palju ei jaga.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|