Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Turbo ja plokikaane tihendi vea vahel peaks pädev spetsialist oskama vahet teha ka väljaspool esindust. Kui plokikaane tihend ei pea jahutusvedelikku
kinni, siis väljub summutist paks hallikas-valge veeauru pilv. Turbost saab mootorisse lekkida õli, see tekitab põlemisel sinaka ja spetsiifilise
lõhnaga suitsu. Diiselmootori puhul on võimalik variant ka mingi probleem toitesüsteemiga, kui kütuse kogus või pritse ajastus paigast läheb, siis
hakkab ka tossama. Seda on ilma konkreetset mootoritüüpi tundmata natuke raskem kontrollida. |
Umbes sama teema on 1.9 81 kw 2003a octaviaga. Peale mootoririhma vahetust hakkas käivitamisel paksu valget suitsu välja ajama. Ning käivitamine võtab
aega pea 4-5 sec. Kui auto käivitub siis enam ei suitse. Rihmavahetaja selgitas asja nii, et pidi rihma vahetades ühendama vahepeal kütusevooiku
lahti, ning õhk pääses küttesüsteemi. Kuid juba nädal aega suitseb nõnda käivitades
Milles siin kala võib olla?
|