SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 11.12.15 16:49
|
|
|
Skoda Superb III Combi
Tere,
Plaanis on soetada uus Superb Combi ja kindlasti bensiinimootoriga.
Hetkel olen vaadanud 1.4 TSI mootoreid manuaalkastiga vastavalt siis 92 kW ja 110kW.
On kellegil kogemus kuidas see 92 kW liigutab sellist autot (tühimass 1320 kg)?
|
|
|
Commer
huviline
Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.8 TSI
|
postitati 11.12.15 18:11
|
|
|
Olen sõitnud Superb II 1.4 TSI 92kw manuaaliga ja üsna kehva oli, kindlasti vaata sinna 110kw poole
|
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89
Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016
|
postitati 12.12.15 14:58
|
|
|
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 12.12.15 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 12.12.15 17:57
|
|
|
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 12.12.15 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud. |
Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.
Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne
mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89
Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016
|
postitati 13.12.15 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist. |
Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks.
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 13.12.15 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead
lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet. |
Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist. |
Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. |
Tänud info eest, aga diislit kasuks ei otsusta kindlasti. Praegu on juba üks diisel ja kuna enamus sõitudest on lühikesed otsad linnas, siis pole
sellel lihtsalt mõtet.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 13.12.15 20:48
|
|
|
1,4tsi 92 kw ja 103/110kw on oma temperamendilt märgatavalt erinevad mootorid.
Võimsamatel on 50Nm enam väänet, mis annab kiirenduses selgelt tunda.
Kütusekulu samas suures plaanis sama.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.15 07:51
|
|
|
Eeldusel, et tegu on sama mootori erinevate modifikatsioonidega, pakun, et nõrgem peab paremini vastu, kui võimsam. Ega see 50Nm enam väänet õhust
tule, see jõud mõjub kõik ka mootori detailidele.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 14.12.15 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimSa
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud. |
Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.
Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne
mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma? |
Kui uue ostad ,siis muidugi on garantii aeg ja riskid maandatud,
See mootor kulub sõna otseses mõttes kiiresti läbi ,töökaaslane vahetas vw -nil mootori 130 tuhhi pealt ,kuna remontimine oli mõttetu ,ostis hea
hinnaga uue mootori treilerilt mahakukkunud uue auto pealt.
Populaarne on see mootor sellepärast ,et müügimehed seda haibivad.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 14.12.15 10:20
|
|
|
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.
|
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 14.12.15 10:25
|
|
|
Kas 1.4 TSI puhul on 92 kW ja 110 kW täiesti erinevad mootorid?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 14.12.15 10:52
|
|
|
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw-ga pea olematu .
|
|
|
Tiitk
huviline
Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG
|
postitati 14.12.15 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw pea olematu . |
Õigem on öelda, et 1.4 (92 kw) keskmise kütusekulu erinevus 1.8 (132 kw) pea olematu , sest 1.4 (110 kw) kulunumbrid on mõlemast madalamad.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 14.12.15 19:00
|
|
|
Uurisin veel ühelt tuttavalt ,kelle firmas on tööautodeks skodasid (superb/octavia) 17 tk
Kõige ebameeldivamad kogemused just 1.4 turbokatega ,ei soojene piisavalt kiiresti ,lubatud ökonoomsust võimatu saavutada ,pidevad probleemid
kettidega ,osadel mudelitel dsg-ga ,ning mootori üldine kiire kulumine .
2 juhul vahetatud mootor ennem garantiiaja lõppu.
Tegemist oli siis octavia 2. ja 3. generatsiooni ,ning superb 2.generatsiooniga.
Töökindluse mõttes lähevad nad vaikselt üle diislitele
Rikas eestlane võib ka kõik selle ise omal rahakotil ära proovida,kui soovib.
5 aastane garantii on minu meelest lausa kohustuslik võtta.
Skoda on suht hea auto ,õiges kombinatsioonis.
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 14.12.15 19:52
|
|
|
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 14.12.15 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimSa
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga. |
Ehk siis on VAG grupp on aru saanud ,et kett sobib mootorsaele
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 19.12.15 13:39
|
|
|
Hetkel liiguvad mõtted 1.8 TSI suunas.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 19.12.15 15:43
|
|
|
1.8 juba natuke parem valik.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 20.12.15 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik. |
Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev
käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.
Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 20.12.15 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tsitaat: | Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on
vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik. |
Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev
käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.
Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette... |
1.8 väändest olen teadlik, aga kindel plaan on manuaalkastiga võtta.
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 26.12.15 18:25
|
|
|
Keegi midagi kasko hindadest ka teab?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.12.15 21:00
|
|
|
Minu aasta vanusel RS-il on kasko aastamakse veidi üle 400.- euri aastas (auto osthind üle 30tuhhi),
aga kõik oleneb kõigest.
Kui suur jääb omavastutus ,vaadatakse liikluskindlustuse ajalugu jne,hinda kujundab ka auto ostuhind hind.
|
|
|