Lehekülgi: 1 2 |
AndreiB
huviline
Registreerunud 21.01.16
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.16 10:47
|
|
|
gaasiseade
Tere! Kas siin on inimesi kellel on gaasiseade paigaldatud. Tahaks teada rohkem kluidas see töötab ja kas on probleemid ka?
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 08.02.16 10:09
|
|
|
Kas Sind huvitab tehase poolt paigaldatud või järelpaigaldatud gaasiseade?
Kas oled huvitatud LPG või CNG gaasiseadmetest?
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 09.02.16 07:21
|
|
|
Võid veel ära märkida mootori tÕ»Õ»bi, millele gaasi panna tahad. Sõber pani 2,0 tsi'le (passat) gaasi peale ja hetkel on keskmine kulu 6€/100km.
Temale paigladati 5 generatsiooni LPG. Lisaks märkis ära, et gaasiga läheb üle 10 kW kaduma 147'st.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.16 14:23
|
|
|
Kuidas ta selle üle 10kW ära mõõtis?
Gaasi hinna juures tuleb arvestada, et odavus tuleneb aktsiisi puudumisest ja seda võidakse peaaegu üleöö muuta. Alles eelmine nädal oli isegi
selleteemaline lugu uudistes, kus tähtaegu küll polnud, aga ilmselt siis mingi mõte kuskil liigub.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.02.16 17:33
|
|
|
Nii palju kui ma seda asja aastapäevad tagasi uurinud olen,siis sõiduautol on minu arust nii,et tasub see asi ära,kui ostad auto ja gaasiseade on juba
peal.Meil paigaldades tasub ära suurematel usa maasturitel ja muul usa raual.Muidugi oleneb mingilmääral ka see kui palju sõidad.
Uurisin kuidas oleks olnud paigaldamine Volvo XC90 2,5T-le ja tasuvusaeg oli liiga pikk,et seda teha.Lihtsalt sõbral oli selline auto nö ära anda ja
mõtlesin naisele võtta,aga bensu kulu oleks liiga jõhker olnud.Olen kuulnud ka,et jube paljudel on ikka aegajalt selle toimimisega probleeme.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 10.02.16 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kuidas ta selle üle 10kW ära mõõtis? |
Pe*se dünoga. Võibolla on kadu ka suurem. Väikse hoo peal ei saa nii palju aru, kuid möödasõitu tehes on vahe tunda, eriti 6 käiguga.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 10.02.16 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Palju see seade maksta võis?
6€/100km keskmiselt ei tundu nii säästlik. Millal see seadme paigaldus ennast tagasi teenib... |
No kui bensuga on 8€/100 km, siis võit on 2€/100 km. Kuna sõber sõidab umbes 50 000 km aastas ja diisli hais talle ei meeldi, siis ei jäänud muud
üle. Paigalduse summat täpselt ei mäleta, kuid oli veidi üle 1000€. Tasuvuse aeg peaks olema kuskil aasta kandis temal. Kuid auto sai tal ostetud
pikemaks perioodiks, siis pole ju hullu. Loogiline, et kui sõita 10 000 km aastas, pole gaasiseadme paigaldamisel mõtet.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 11.02.16 14:17
|
|
|
Miks küll inimesed diisel autot kanistrist tangivad ?
Statoilis saab ennem tankimist tasuta kaitsekindad kätte panna ,ning mingist diisli haisust pole juttugi ,pealegi tankida tuleb harvemini.
Lisaks veel seda ,et gaasiseadmega auto mootori eluiga on lühem .
Muuseas gaas on selline kütuseliik millele spetsiaalselt lisatakse vastikut lõhnaainet juurde.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 11.02.16 15:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Miks küll inimesed diisel autot kanistrist tangivad ?
Statoilis saab ennem tankimist tasuta kaitsekindad kätte panna ,ning mingist diisli haisust pole juttugi ,pealegi tankida tuleb harvemini.
|
Väljendasin ennast valesti - pidasin silmas seda haisu, mis summutist välja tuleb. Mõnedel masinatel on hais eriti kirbe lõhnaga. Äkki seotud DPF-iga.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 11.02.16 23:15
|
|
|
Eitea, ei veeda vaba aega summuti all. Jah on küll kibe hais kuid pigem tunned seda kinnises ruumis(töökoda) Või siis kui õhk paigal seisab ja auto
käima jätad.
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 14.02.16 11:48
|
|
|
Kibe hais tuleb diiselmootolril ikka sellest,et midagi on läbi või mootor kulunud.Juhtub seda ka vanematel kõrgsurvepumbaga diislitel, külma
mootoriga,aga selliseid Skodasid ei ole olemaski.
Ja kindaid kasutan mina ka bensu mootoriga autot tankides,lihtsalt on mugav puhaste kätega edasi sõita.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 14.02.16 14:00
|
|
|
Sellega seoses tuli meelde:
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 15.02.16 08:27
|
|
|
Et sa nagu pead seda kui käed on mustusest läbi kasvanud, heaks ja mehelikuks?
Mina kasutan mootori või õlide ja määretega tööd tehes alati õhukesi õlikindlaid kummikindaid(karp on nii garaazis kui auto pagassis) ja muudeks
juhtumiteks nahkkindaid.Ise küll auto hooldusega kodus ei tegele,aga kui vaja saan tehtud.Kaherattalisele teen seda ainult ise.Tänapäeval on ka igas
autoteeninduses meestel käed puhtad,kui õhtul koju lähevad.
Ma ütleks,et loll nali.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 15.02.16 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alarallin
Väljendasin ennast valesti - pidasin silmas seda haisu, mis summutist välja tuleb. Mõnedel masinatel on hais eriti kirbe lõhnaga. Äkki seotud DPF-iga.
|
Nojah, uuemate diislitega on just mure vastupidine. Auto kõrval pole haisust.. noh.. haisugi. Pigem selline kerge kloori lõhn. Nagu istuks basseini
kõrval.
Päris mitmed kodanikud on rahumeeli istunud nt jaanipäeval lõkke ääres, töötava mootoriga uuem diisel kõrval tümpsu mängimas ja siis hommikul kõigil
imelikult halb olla Iseasi, kas tegu just diisligaasidega...
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 15.02.16 09:27
|
|
|
Ahh peale jaanipäeva , see on pohmakas salaviinast tegelikult
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 15.02.16 10:22
|
|
|
Kloori lõhna laadne hais võib nendel autodel olla,millel Ad-blue peal.Minu autol ei ole seda,aga osadel Skoda diislitel on.DPF-l on järelpõletuse
faasis pigem selline kuuma asfaldi haisu laadne,aga see ei tohiks kohapeal tühikäigul töötades olla.Pigem tunneb seda vahel kui sõitmast tuled.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 15.02.16 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Lisaks veel seda ,et gaasiseadmega auto mootori eluiga on lühem .
|
Kas on ka teadusliku alust või rohkem "Naised saunas rääkisid" põhimõttel?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 15.02.16 20:58
|
|
|
Jah üks eesti suurfirma ostis omale suure hulga (tegemist oli mitmekümmnetega)sama marki autosid ,pooled telliti gaasiseademega ,gaasiga sõitvatel
autodel algasid pidevad jamad ja mootori remondid (plokokaaned)juba ennem 100 tuhandet kilomeetrit.
Mingis autoajakirjas ,või roolivõimus oli ka sellest juttu kunagi .
Automarki enam ei mäleta ,kuna mind see teema väga ei huvitanud ,siis läks ühest kõrvast sisse ,teisest välja.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 15.02.16 21:23
|
|
|
Takso Toyotad said ka hulga käia Amservis seadistamas, kui jälle midagi ei töötanud.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.16 07:23
|
|
|
See, kas gaasiseadmega eluiga on lühem või mitte, sõltub kas on maagaas või LPG ning kas on tehasest tulnud gaasiseadmega või mitte ja kas on bensukas
või diiselmootor aluseks. Iga kütuse põlemisrežiim on veidike isemoodi ja bensukas ei pruugi gaasile vastu pidada. Kui on tehases paigaldatud seade,
siis on ka vastavad klapid-värgid pandud. Sellest, mis erinevused on ja mis mootoritega juhtub, on ka kasutatud autode ülevaadetes esinduste
spetsialistid vahel rääkinud, kui juhtub teemaks olema mark, millel gaasiseade populaarne.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 16.02.16 07:56
|
|
|
Inimesed tahavad säästa, aga ostavad mootori, mis võtab palju kütust? Täiesti arusaamatu. Kui on soov näidata, siis tuleb see kulu ka kinnimaksta.
Kui keegi sõidab aastas 50tuh, siis vaevalt ta teeb seda eraisikuna ehk sellise uhamise eesmärk on ikkagi äriline kasu.
Kui osta uus auto, siis tegelikult ju sealt säästu ei tule kunagi. Kui jätta auto ostmata, siis on sääst suur. Kõik muu on turunduslik mull, mida
ostjatele aetakse, et neid uusi autosid ostetaks.
Samamoodi ei tasu ära elektriauto, kuna seotuse kulu on väga kõrge. Omamiskulu madal, aga tuleb vaadata ikka kogukulu.
Kuid inimestele meeldib "säästa" ning see ei muutu kunagi. Kui keegi suudaks väljamõelda kütuse elemendi, millega saaks sõita ala 1 aasta ning kulu
oleks 1sent 100km, vot sellisel asjal oleks jumet. Kõik muud variandid on erinevad viisid, kuidas inimestelt raha kättesaada.
Teemasse ka:
Sõbral on gaas 2.0TFSI peal, sõitunud mitu aastat. Probleemide kohta info puudub, kasutab kuna korra aastas käib Euroopas ning gaas siis soodsam.
Samas auto uuena maksis palju, seega see paar tuhat säästu ei muuda üldpilti + risk, et tulevikus on mõni kulukas remont.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 16.02.16 18:30
|
|
|
Mind panigi see väide imestama kuna endal juba 11 kuud gaasikas ning läbisõit on 38000. Peale tankimise ja klaasipesuvedeliku pole juurde midagi
lisanud. Ah jaa, vasak esituli kiilub ka vasakule alla kinni aga see pidigi Skodal olema normaalne
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 17.02.16 01:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Mind panigi see väide imestama kuna endal juba 11 kuud gaasikas ning läbisõit on 38000. Peale tankimise ja klaasipesuvedeliku pole juurde midagi
lisanud. Ah jaa, vasak esituli kiilub ka vasakule alla kinni aga see pidigi Skodal olema normaalne |
W-Germany ajal öeldi et mersu mootor sai 60 tuhande juures alles sisse sõidetud .
Ära ole kärsitu ,oota veel veidike
Ma olen kulutanud tuhandeid ,et autosid võimsamaks ehitada ,ning kõige selle taustal on minu jaoks gaasil sõitev auto ,nagu mootori kastreerimine
.
Kes tõsiselt vähe kulutada tahaks ostaks vast 1.4 diisel polo/lupo
Eks nii on ,et eestlane õpib oma vigadest
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.16 05:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Samamoodi ei tasu ära elektriauto, kuna seotuse kulu on väga kõrge. Omamiskulu madal, aga tuleb vaadata ikka kogukulu.
|
Elektriautosid on erinevaid. Eesti esimese Tesla omanik kirjutas tesla foorumisse pikki jutte sellest, kuidas ta oma autot hankis ja miks ta seda
tegi. Muu hulgas oli mainitud või lausa ära toodud arvutusi, mis näitasid, et Tesla pidamise kogukulu on odavam, kui näiteks Audi S5.
Mõni e-Golf täishinnaga välja osta ei tasu jah iialgi ära võrreldes tavalise bensukaga.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 17.02.16 10:13
|
|
|
Paljudel elektri autodel on nii ,et sa pole ise üldse aku omanik ,vaid rendid seda.
Üldkokkuvõttes maksad autoliisingut +aku renti ,mis kokku pole sugugi vähe .
See et vahepeal eestis palju elektri autosid osteti on ju selles kinni ,et riik maksis 50% kinni.
Sama lugu ka teslaga ,kui said 100 tonnise auto niiöelda riigi abiga 50%odavamalt ,siis loomulikult tuleb seda üld kokkuvõttes odavam pidada ,kui
näiteks A5/S5-te.
Nägin ka ise telekas seda ,kui see tesla omanik rääkis .
Tesla eelis tuli ainult tänu sellele ,et ta sai selle 50% odavamalt. ,ehk siis selle audi hinnaga .
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |