Lehekülgi: 1 2 3 |
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 05.03.16 17:04
|
|
|
Skoda Fabia 2016
Käisin täna koos naisega proovimas 1,2TSI 7-k DSG 81kw autot.Auto oli Ambition varustuses ,aga 16" valuvelgedega.Midagi oli veel lisana peal.Kuna ise
plaanime Elegance varustust ja sinna ka ühtteist lisaks,siis varustus ei olnud teema.Tahtsime lihtsalt sotti saada auto võimekusest.Ja võin
kinnitada,et olin meeldivalt üllatunud.Minu viimane kokkupuude väikeautodega on 97 a Pologa,no ja see auto on ikka hoopis teisest klassist ning ka
paljude tänaste konkurentidega on vahe ikka päris kindlasti Fabia kasuks.
Mootor veab piisavalt reipalt,et mitte kuskil kellelegi jalgu jääda.Linnavahel oli asfalt peaaegu kuiv,aga ratta võttis järsema minekuga kogu aeg
ringi ehk siis veojõukontroll rakendus isegi liiga palju.Seda küll Sport režiimil,aga juhtus seda ka tava režiimil.Unustasin kahjuks vaadata,mis
rehvid autol all olid.
Maanteel ei olnud üldsegi suurem müra kui linnas ja müratase oli väikeauto kohta isegi väga madal.130-ga maanteel sai vabalt häät kõrgendamatta
rääkida ja ka raadiot ei pidanud valjemaks panema.Järsemal kiirendamisel on muidugi mootori häält kuulda,aga igati mõistlikuse piires.
Isteasend on väga hea,istmed mugavad ja hea külgtoega.Rool(mulifunkts nahk) ja kellad olid samad,mis minu Scoudil.
Ise plaanin siis autot 1,2TSI 7-k DSG 81kw, Elegance varustuses,kahetoonilist.Punane auto,must katus ja veljed.Must sisu ja nahaga kolme kodaraga
sportrool.
Naisel muidugi vaja veel mõned konkurendid ära proovida,et äkki on midagi veel paremat saadaval
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 05.03.16 18:09
|
|
|
See mida soovitan on puhtalt isiklik arvamus ,aga naisele/laste emale osta ikka suur ja turvaline auto ,selles autos viibivad ka suure tõenäosusega ka
sinu lapsed .
Teadagi mis juhtub ,kui seljakotile land cruisers küljelt sisse sajab
Polo VS Fabia klass on endiselt ikka sama ,aeg on lihtsalt edasi läinud
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 06.03.16 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
See mida soovitan on puhtalt isiklik arvamus ,aga naisele/laste emale osta ikka suur ja turvaline auto ,selles autos viibivad ka suure tõenäosusega ka
sinu lapsed .
Teadagi mis juhtub ,kui seljakotile land cruisers küljelt sisse sajab
Polo VS Fabia klass on endiselt ikka sama ,aeg on lihtsalt edasi läinud
|
Mul lapsed sõidavad juba ise oma autodega,kui siis võibolla vahel harva lapselapsed,aga ei päästa ka Superb küljelt sissesõitva tanki eest.Liikluses
peab ka ise ettevaatlik olema ja ümbruses toimuvat jälgima.Proua on mul kiire,aga hoolikas juht.
Soov on osta mugav ja ökonoomne(kõik kulud,mitte ainult küttekulu)väikeauto.Auto on pere teiseks autoks ja leiab kasutust 5-7 tuhat km aastas.See kord
otsustasime kindlasti uue auto võtta.Kuna kasutust leiab mitte iga päev,siis ei ole otstarbekas ka kallis kesklassi auto.
Kui aus olla siis mina ise olin maasturiga sõitmisest väsinud ja ostsin eelmisel aastal Octavia Scoudi.Vahepeal oli 13 a maasturiga(kõik uued autod)
ja lihtsalt tänaval sõites pole seal midagi head.Valisin seekord ainult sõiduautode vahel.Autod olid küll kõik 4WD,aga see ei puutu asjasse.
Me käisime eile läbi 6 esindust ja Skodas sai kohe ka proovisõitu teha.Mujal ei saanud.Enamuses polnud prooviautot automaatiga üldse olemaski.Kokku
sai lepitud veel Hunday-s ja Fordis proovida.Honda langes kohe ära,sest auto salong ei meeldinud,Ford ka ei meeldinud,aga proovime ära,seal isiklikud
huvid mängus(materiaalsed).Hunday meeldis naisele ja seal mingi sooduskampaania ka hetkel.Prooviautot automaati muidugi pole.
Nissan ei läinud üldse kaubaks.Renault ei meeldinud ,aga tehti pakkumine eelmise(enne facelifti)Meganile tippvarustusega.Seda pidime kaaluma.
Eks nüüd ostsustab mida teha.Kui midagi veel proovime eks annan siia ka teada,et saaks võrrelda Fabiaga,kel sama teema õhus.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 06.03.16 19:29
|
|
|
Tüüpiline eesti mehe arusaamine autost ,see peab olema vähemalt Volvo fh mõõtu auto siis ei saa keegi sulle liiga teha.Elu keerdkäikude tõttu maandus
minu hoovi just selline Fabia,mitte et ta mu eluunistus oleks olnud aga asjaolud langesid kokku.Viimase kahe nädala jooksul on tulnud sõita kõigi
Fabia põlvkondadega ja neid ühendab ainult nimi.See auto sõidab palju suuremalt kui tema välisvaatlus lubab oletada ,tedes nende autode olematut
müraisolatsiooni siis mind pani üllatama kui vaikselt ta sõidab.Ilmselt ma kurvastan või häirin kedagi kui ütlen et 19 tolli veljega ja conti rehviga
on uus Superb mürarikkam kui 15 tolli talverehviga Fabia.Kuna läbisõiduks on napp 500 km siis eriti pole punnitanud aga maanteel on 3000 pöörde
juures peaaegu 140 kmh ja müratase jääb täitsa normaalseks.Kui keegi viriseb et euroringid on väikesed siis ma vastaksin sõidate vale autoga,kui mul
oleks olnud valikuvõimalus oleks ilmselt sportistmed võtnud,nendel ehk külgtugi parem.Minu autol on 185 60 15 rattad ja pidamisest kurvis puudu ei
jää siis 16 vejel on 215 rehv ,sellega pole vist üldse gaasi maha vaja lasta,kuna eluskaalu on sel autol suht vähe.Kui puhtalt linnaautona teda
kasutada siis minu arust on see väga hea valik.Pisut uurides ka teisi väikeautosid siis sellise võimekusega komplekti pole nagu teistel vastu
panna.Võibolla on korea autodel pisut rohkem nuppe ja kirjum sisu koos kurvilisema välimusega.Mulle isiklikult meeldib Skoda sirgete joontega disain
rohkem.Võimalus on ju vaadata ka Polo poole,eesti hinnakirjas küll ainult 66 kw,aga olems nii 81kw kui ka 1,4 110kw ja sealt edasi ,muidugi hinnad on
ka pisut teised.Polole pakutakse ka adaptiivset püsikat aga vaesemale vennale ainult Front assisti mis iseenesest juba pool adaptiivsest
püsikast.Alles nüüd ma sain aru Skodameeste virinast tulede üle,minu 20 a vana teisel liikuril on oluliselt paremad tuled.Lähituled veel näitavad aga
kaugtuled olid täiesti mõttetud.Asi pisut paranes kui panin sisse mingid kallid pluss plus Philipsid.Kasutajate autodesse teda ilmselt ei pane kuna
seal laiutavad valdavas enamuses suuremad vennad,Fabia ei ole asi millega saab eputada ja midagi pikemaks sikutada.Kui veel mainida turvalisust siis
kotte tal smapalju kui keskmisel Octavial ja turvastruktuurid on samad kui teistel Skodadel ja ksutatavad terased smasugused.Selline Fabia sõitis
tagant otsa Audi a6 tagajärjeks oli see et Audi kanti maha kuna nurk oli nii segi et ratas ringi ei käinud ,Skodal vahetati amordipüstak ja värviti ,
vahetati esitiib ja kaitseraud.
|
|
|
kkaurkk
huviline
Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI
|
postitati 07.03.16 05:21
|
|
|
Endal sõidetud pea 18 tuhat. Ühtki halba sõna ei ütle. Sai käidud ka Lofootidel, polnud kohta kus oleks hätta jäänud, võimekust on piisavalt.
Kui midagi hädaldada, siis ainult soojenemise kiiruse üle. Aga see on sellise suurusega tänapäeva mootoritel tavaline. Siiski jah, tuli meelde, mul
pole mitte ühelgi autol piduri kettad nii metsikult roostetanud. Ühe päeva seismisega näevad välja, nagu keegi oleks krundiga ühtlaselt üle
värvinud.
Üldiselt ostuga väga rahul.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 06:46
|
|
|
Auto suurus ja vigade vähesus ei ole kumbki eriline turvalisuse näitaja. Suur auto on turvaline parklas ja väiksematele otsa sõites, aga see-eest
teelpüsivus või seina sõitmise tulemused võivad suuremast massist ja kõrgemast massikeskmest tulenevalt hoopis halvemad olla. Kokkupõrkel jällegi on
oluline, et auto õigest kohast terveks jääks ja teistest kohtadest katki läheks - kägarduv metall toimib edukalt löögi summutajana.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 07.03.16 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roosteuss
Tüüpiline eesti mehe arusaamine autost ,see peab olema vähemalt Volvo fh mõõtu auto siis ei saa keegi sulle liiga teha........... |
Ma sinu ga väga nõus.Kuna endal reaalset puudus kogemus tänapäevase selle klassi autoga üldse(seda kunagist Polo asja ei saa võrrelda),siis oli see
müra asi küll meeldivaks üllatuseks.Muideks Lexus RX-l 18" velgedega ,on suht tugev rehvimüra autos isegi suverehviga.Fabia ei ole kohe kindlasti
suurema tee müra tasemega.Mootorit on jah rohkem kuulda,aga seda ka ainult kiirendades.
See nädal käin neljap ära Hunday i20-ga ja laupäeval Ford Fiestaga proovimas,siis kirjutan sellest siia ka.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 07.03.16 13:36
|
|
|
Kui nüüd volvost rääkida
Mu naise õde sõitis mondeoga ees pidurdavale taksole (volvole 960) tagant sisse ,ning vaatepilt on nutma ajav , mondeo oli kortsus ,isegi esiklaasi
tuli triip sisse .
Taksojuht tuli autost välja vaatas natuke ja pühkis lapi ja puhastusainega volvo stangelt mondeo numbrilt jäänud värvi kriimud .
Kõrvalt vaadates tundus asi ikka eriti ulmeline .
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 07.03.16 19:06
|
|
|
Kui nüüd Volvost rääkida, siis soovitan vaadata seda
videot
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 08.03.16 05:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roosteuss
Kui nüüd Volvost rääkida, siis soovitan vaadata seda
videot |
Hea võrdlus 1990 volvo vs 2004 renault
1990 aastal oli reault-il turvavöö ales lisavarustuses
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.16 08:38
|
|
|
See on igati normaalne, et tagant otsa sõites läheb tagumise auto esiots lömmi ja esimese auto tagaotsaga ei juhtu suurt midagi. Tagaotsa pole ju vaja
pehmet teha, suure hooga vastu seina ei tagurdata ja istmete paigutus aitab tagant tulevate löökide eest kaitsta.
Volvo ja Renaulti võrdlus on igati asjakohane tõestus sellest, et suurus != turvalisus. Sarnane olukord juhtus ~10 aastat tagasi Audi ja Toyotaga
Eestis päriselt ja tulemusedki üsna analoogsed.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 08.03.16 08:58
|
|
|
See teema on küll lausa lappama läinud... Kuulge poisid, tulge ikka maa peale tagasi, teema ei ole nagu see et kes omale suurema, tugevama tanki ostab
ja mis ta sellega teeb... Kas te ostate omale autosid avariide tegemiseks? Miks te eeldate et kui naisele autot ostate ,et ta üldse sõita/liigelda ei
oska. Sel juhul on ikka mõni suurem ja tugevam kuskil olemas (näiteks tramm mille rööbastest tuleb ka aeg ajalt üle sõita) C'mmon uus Fabia on hea
auto ja te võite rahus oma 90-date Volvo kastidega edasi vurada...
|
|
|
mario20031
huviline
Registreerunud 19.10.15
Postitusi: 42
Asukoht: Jõhvi | Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.16 21:29
|
|
|
Osade siinsete postituste juurde sobiks hästi üks nali:
Mõned asjad
eBays -> VW & Skoda (2005a+) originaal varuosad (tuled, liistud, kere detailid, radikad, kliimapumbad...).
Müüa kaater Glastron GX225 5.0 V8 -> LINK | +372 562 060 58 |
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.03.16 10:08
|
|
|
Suur auto versus väike auto teema jätkuks.
Kui nüüd sõidu tehnilisest vaatevinklist asjale läheneda,siis raske ja suure auto üle, kontrolli kaotamine käib pahatihti kergemalt,kui vea
teed.Raskema auto(maasturi või premium sedaani näiteks) tagasi nö rajale saamine, suht keeruline asi.Ainult väga proff tegelane saab sellega
hakkma.
Samas kerge ja hea juhitavusega väikeauto ei lähe nii kergelt lappama,kui vea teed.Ka viga parandada on sellega vahel võimalik isegi keskpäraste
sõidu oskustega.
Seda kõike on hästi näha näiteks autoralli eestikate etappidel,kus vahel sõidetakse ka Volvo240 ja 124 kere Mersuga.Neid vaadata on muidugi
atraktiivne ja lahe,aga see töö,mis nende tankide rajal hoidmiseks kulub on ikka julm, võrreldes näiteks Fiesta R5-ga.
Ega ma nüüd selle arutelu peale ei hakka isegi kaaluma millegi muu,kui väikeauto soetamist,sest ma olen ratsionaalne inimene.Kõik ikka vajadusele
vastavalt.Maastur oli mul siis, kui oli vaja 3 lapsega hommikul kooli sõita jne.Nüüd naisega kahekesi sõita on Scout palju parem.
Praegune naise 98´a Mondeo 2,0 Ghia bensukas on ilma ühegi laksuta, läbiasõiduga alla 200tuhande,igati korralik kondiga ja esinduses tänapäevani
hooldatud auto.Lihtsalt oleks uuemat vaja ja automaat oleks ka hea,kaua sa neid hammakaid ikka kepiga segad.
Nagu juba eespool mainisin,siis Fabia on ilmselgelt igati tasemel auto ja ka turvalisuses ilmselt sama hea,kui 10a vana premium sedaan,mis maksaks
siis sama raha.
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 09.03.16 10:57
|
|
|
Smart on väga turvaline auto. Või noh, sama turvaline nagu teised samal ajaperioodil toodetud sõiduautod.
Panen ka juutuubi lingi siia, kust saab Smart-i crash testi vaadata. https://www.youtube.com/watch?v=mnI-LiKCtuE
Ei viitsi otsida. Muidu oli ka üks crash test vana volvoga. Suur ja väidetavalt väga turvaline "tank" põrus ikka täiega.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.03.16 11:38
|
|
|
Me sõidame suviti koos naisega tsikliga ja seal pole üldse midagi turvalist,kui nii mõtlema hakata.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 09.03.16 12:00
|
|
|
Eks see turvalisuse teeema on ikka natuke müügiargument ka.Lõppkokkuvõtteks on ju hea kui peale laksu jääb terve ja maksujõuline klient alles.Mind
pigem huvitaks võrdlus Fabia otseste konkurentidega.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 09.03.16 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Me sõidame suviti koos naisega tsikliga ja seal pole üldse midagi turvalist,kui nii mõtlema hakata. |
Tean tean ,olen ühe ette sõitva "tropi" pärast ka ise kunagi külje maha pannud, aga nüüd ise kah vanem /kogenum ja sõidan mõistlikumalt.
Nagu tsiklimeestele öeldakse ,mida kauem oma tsiklit putitad ,seda kauem püsid elus
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 10.03.16 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roosteuss
Eks see turvalisuse teeema on ikka natuke müügiargument ka.Lõppkokkuvõtteks on ju hea kui peale laksu jääb terve ja maksujõuline klient alles.Mind
pigem huvitaks võrdlus Fabia otseste konkurentidega. |
Täna käisime Fiestat proovimas.1,0L EcoBoost Powershift 100hj / 74kw.Auto oli ilmselt parimas varustuse ja selle eest maaletooja ees müts maha.Demo
auto peabki parimas varustuses olema.
Auto oli täitsa tutikas ehk mõnesaja km läbisõiduga.
Mulle meeldis see konkreetne auto rohkem,kui Fabia,millega proovisime,aga see Fabia oli ka Ambition varustuses+mõned lisad ja Combi kerega.
Fiesta raadio oli kindlalt parema kõlaga ja salong tundus ka vaiksem.Puudus puutetundlik ekraan ja see ,mis oli, oli suht väike,aga samas hästi
nähtav.
Rehvid olid Conti lamellid 16".
Rool oli natuke tummisem ja kiiruse kasvades tuntavalt raskem(see on kuidas kellelgi,kas meeldib või ei).Mõlemad on elektilise võimendiga.Rooliratas
ise oli jämedam.Cruisi nupud olid mõnusalt roolil.
Istmed ei olnud nii mugavad,kui Fabias,häiris istmepadja kergelt munajas kuju.Ehk küljed olid justkui madalamad kui keskkoht.Materjal oli kvaliteetne
ja mitte libisev.
Armatuurlaud oli selge ja loetav.Raadio ja muude funktsioonide haldamine käis nuppudega,aga see oli lihtne ja võimalik,ka sõidu ajal
toimetada.Materjal oli pehme ja mõnus.Uksepolstrid olid Fabial kuidagi mugavamad.Minu isteasendis ei jätkunud Fiestas mulle uksel olevat käetuge,see
lõppes enne ära.Keskmine käetugi on ka Fabial mugavam.Fiesta käetugi ei olnud naisele üldse kasutatav,sest jäi liiga seljataha ja polnud
liigutatav.Fabia oma ulatas natukenegi käe alla.
Mootor oli Fiestal väga tummise minekuga,aga ilmselgelt nii uus auto ei anna kõike veel kätte ka.Ratast ringi ei kiskunud,nagu Fabia,aga minekus
tuntavat vahet polnud,kuigi Fabia on natuke võimasm 81kw.
Kuigi kere on kõrgem(tundub nii) ei olnud mingit liigset kaldumist kurvides.Kanama rismiku mahasõit, 60-ga toimus nagu mängeldes.Auto on üldse väga
täpse rooliga ja püsib väga hästi teel,mida oligi oodata , teades nende ralli kogemust,sama mudeliga.Kehval asfaldil oli tiba jäigem,kui Fabia,aga
seda mitte liigselt.Mingit veermiku klobinat autosse ei kostnud.
Käigukast,mis on samalaadne robot nagu ka DSG, töötas natuke teisiti ja see meeldis mulle rohkem.Koostöö mootori ja gaasipedaaliga oli sujuvam.Seda
oli ka eelmisel aastal proovitud Mondeol.Sport režiim,aga on Skodal parem-teravam justkui.
Naisele ie meeldinud see natuke mahtuniversaalilik armatuur ja esiklaas.Mul oli sellest ükskõik.
Kokkuvõttes on autod oma omadustelt väga võrdsed ja valikut teha,kumb nüüd parem ei oskagi.Pigem ütleks,et nad on natuke erinevad.
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 11.03.16 07:05
|
|
|
Proovi Focust ka. Juhitavus pidi hea olema.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.16 07:27
|
|
|
Focus on ju suurem. Aga kas te Rapid Spacebacki ka vaatasite?
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 11.03.16 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mein
Proovi Focust ka. Juhitavus pidi hea olema. |
Olen proovinud kõiki,kuna sõber töötab Infoautos,tal tööautod need tavaliselt.On väga head,aga ATM, hea varustusega, ikka liiga palju kallim.Kipuvad
sinna mitu tuhat üle 20-ne olema.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 11.03.16 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Focus on ju suurem. Aga kas te Rapid Spacebacki ka vaatasite? |
Lagri Skoda-s sai sees istudud,aga salong tundub selline jube säästu igast nurgast.Kõva plastik ja silmaga nähtavalt odav polster igal pool.Ainuke
eelis on see,et saab xenon tuled ,aga Fabiale ei saa.Sama raha eest saab ikka väga palju parema Fabia.Kusjuures seal ei ole rohkem ruumi sees,kuigi
väljast on auto suurem.Ainuke vahe ilmselt tagaistuja põlveruum,seda pakun ka nö peast,sest mõõtusid ei tea.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 11.03.16 14:54
|
|
|
Kas Fabiale saab tänapäeval webasto kah tellida ,või hoiad naist vormis ja võimleb ise talvehommikuti
Tahtsin naisele kunagi Rapid spacepack-i osta ,aga sellele ei saanud.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 11.03.16 17:03
|
|
|
Laius on Fabial ja Rapidil sama,teljvahe Rapidil 10 cm suurem,eks see tagaistujatele annab ruumi.Kui nüüd panna kõik väikeautod kõrvuti ja ühtemoodi
ära komplekteerida siis vist need hinnad jäävad pea ühte auku,hakkab ilmselt oma osa mängima autode iseloom,välimus ja järelteenindus.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |