MikkM
huviline
Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.16 10:51
|
|
|
1.9TDI geomeetria tahmumime
Tere. Natuke keerulisem küsimus. Kas keegi oskab õelda kas 1.9TDI 66kw turbo geomeetria võib 60 000 km sõiduga ära tahmuda?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 06.05.16 11:39
|
|
|
Loomulikult võib .
|
|
|
MikkM
huviline
Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.16 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Loomulikult võib . |
Tean et turbot on remonditud 60000 tagasi na eeldan et siis ka geomeetriat puhastatud. Peale EGR puhastust tuli autole palju jõudu juurde. Aga turbo
tuleb kuidagi "äkiliselt" järgi. Ehk võiks olla geomeetria kinni. Youtube videode järgi ei tohiks lahtivõtmibe väga keerukas olla...
Kas keegi on ise geomeetriat puhastanud? (Kogemusi)
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 06.05.16 19:57
|
|
|
66kw on wastegatega. muutuvat geomeetriat sellel pole. selle "värava" mehhanismus võib muidugi ka kinni roostetada. õigemini enamasti roostetabki.
kõik on lihtne ja koduste vahenditega turgutatav. vähemalt siis kui kinnipõlenud keermed kuidagi taas liikuma saad ja turbo auto küljest ühes tükis
eraldub.
ühe soojaga võiks siis juba kogu pasunale remo teha. eestis on teenus olemas. küll üsna kallis. oluliselt odavam on ebays juppe osta ja ise teha. veel
odavam on kasutada naabrite teenust.
|
|
|
MikkM
huviline
Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.16 15:12
|
|
|
Kas wategatet nimetatakse VNT-ks? Tundub et tööpõhimõte on mõlemil süsteemil siiski suhteliselt sarnased.
Geomeeriline systeem on parem kui wastegate?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 07.05.16 18:09
|
|
|
kasuta koogelmoogelis välismaakeelseid otsisõnu.
wastegate ja variable geometry turbo
ja kombineeri neid näiteks fraasiga how it works?
ka juutuub on selgitavaid videoid kuhjaga täis.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 07.05.16 20:42
|
|
|
99% eestis turbo remonti reklaamivad üritajad ,saadavad gargoga turbo Riiga ,kus see remonditakse ja siis lisatakse Riia hinnale 40% ja antakse
kliendile tagasi.
Täpselt seesama toimub ka automaatkäigukastidega (väikeste eranditega ).
Kui turbol külm ja kuum koda vigastamatta ,tasub osta uus keskosa ,mis polegi nii väga kallis .
|
|
|
MikkM
huviline
Registreerunud 17.08.15
Postitusi: 38
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.16 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
66kw on wastegatega. muutuvat geomeetriat sellel pole. selle "värava" mehhanismus võib muidugi ka kinni roostetada. õigemini enamasti roostetabki.
kõik on lihtne ja koduste vahenditega turgutatav. vähemalt siis kui kinnipõlenud keermed kuidagi taas liikuma saad ja turbo auto küljest ühes tükis
eraldub.
ühe soojaga võiks siis juba kogu pasunale remo teha. eestis on teenus olemas. küll üsna kallis. oluliselt odavam on ebays juppe osta ja ise teha. veel
odavam on kasutada naabrite teenust. |
Kas see on täiesti kindel et wastegatega on 66. Kw diisel. Mul 2003a octavia muidu.
Kas gompeetria puhul teeb tahmumine suuremat probleemi kui wastegate puhul? (Geomeetrias on liikuvaid osi rohkem)
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 09.05.16 19:11
|
|
|
ei ole miskit kindlat siin maamuna peal.
aga selle ajaga, mis siin jutustamisele kulub, oleksid juba pasuna küljest ää keeranud ja siis saaksid ise iga külje pealt takseerida, mihuke ta välja
näeb ja mis vigurid talle külge kruvitud on.
no ja siis vaatad edasi, kas on miskit teha vaja ja kas saad ise hakkama või saadad lätti.
|
|
|