Lehekülgi: 1 2 3 |
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.16 13:42
|
|
|
Octavia 2.0 FSI - 2007 - mkraus
Olen omanud kahte Honda Civicut (1996 ja 2001) ning seejärel BMW 320d Touringut. Viimane hakkas 8 kuu pidamise järel nii meeletult raha sööma, et
otsustasin ära müüa ja midagi mõistlikumat muretseda.
Paar nädalat meeletut tööd ning sõelale jäid esimese põlvkonna Mazda 3 GT, Octavia II, Opel Astra ning Ford Mondeo. Kõik muidugi vaid ottomootoriga.
Antud isendi kasuks otsustasin sellepärast, et ostueelses kontrollis tuli välja vaid põhjakatte mitte kõige parem olukord ning summutiklambrid, mis
tahaksid vahetust. Pidurid hiljuti vahetatud, tutikad suverehvid, uus radiaator jne jne. Nüüdseks (veel) õnnelik teine omanik. Mootor võiks ka
kuulikindel olla, kui võrrelda turbotatud 1.8TSi-ga.
Kuigi Octavia II prefacelifti väliskujundus absoluutselt (veel) ei istu, siis teades, kui lollikindlana on end seni pere ainuke Skoda, 2007. aasta
Fabia, ülal pidanud, otsustasin Octavia kasuks.
Skoda Octavia HB Elegance 2.0 FSI 110kW 6-k manuaal, 91000km
Varustuse highlight:
* Elektriaknad taga
* Elektrooniline kiirusehoidik
* Esimesed udutuled
* Esiistmete soojendus
* Kliimaseade "Climatronic"
* Metallikvärv
* Rehvirõhu monitooringu süsteem
* Multifunktsionaalne näidik (Maxidot)
* Vihmasensor
* Tumenev tahavaatepeegel
* Lombituled
* 2x nimmetugi
* Coming home / Leaving Home tuled (lisatud)
Varustust pole väga palju, aga kaalutud variantidest oli see peajagu üle (kahel teisel olid peal vaid püsikas ning konditsioneer, ühel neist
konditsioneeri pump läbi ning isegi ilma udutulede ja tagumiste elektriakendeta). Seega sai võetud kõige magusam pakkumine. Sinihambast, eelsoojendist
ning parkimisanduritest hakkan puudust tundma, aga hinnaklass oli piiratud ning põhiline oli madalate ülalpidamiskuludega isend leida.
Hetkel on plaanis teha põhjakaitse korda, summutiklambrid ning tõenäoliselt ka rihmavahetus koos rullikute ja veepumbaga. Toonklaasi järgi karjub ka
ning kummimatid tuleks ka enne sügist hankida.
Kuna hetkel pulmahooaeg käib täie hooga ning fotograafina tähendab see 24/h tööpäevi, siis pildid tulevad järgmisel nädalal, kui auto on pigieemalduse
ja korralikud pesud-vahatamised juba saanud.
EDIT: Pildid lisatud.
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.16 19:17
|
|
|
Keegi võib soovitada enda naha peal järgi proovitud AUXi kaudu Bluetoothi võimaluse lisamist, et muusikat striimida ja kõnesid vastu võtta.
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.07.16 18:39
|
|
|
To do list (kaldkirjas tehtud):
* eesmise kundepoolse akna ülessõitmise tõrkumine lahendada
-----------------------------------------------------------------------------------------------
* kliima lekkimine lahendada
* tagurpidi käigu lülitamisel ragisemine lahendada (aitab esmalt 1. ja 2. käigule lülitamine ja siis alles R)
* värviparandused
* vahatamine
* pigieemaldus
* parempoolne aknapesupihusti - kõrguse reguleerimine aitas
* summuti klambrid ära vahetada
* uus mootori põhjakate
* rihma- ja rullikutevahetus
* uus Skoda embleem taha
* talverehvid
* coming home/leaving home tervitustuled
* uued kojamehed
Mõned muljed pärast esimest nädalat:
+ Ulmelise mahutuvusega pakiruum, eriti luukpära kohta, BMW 320d Touringule teeb pika puuga ära
+ Konkreetselt lülituvad käigud, pole laudauste tunnet, nagu seda on Fabias
+ Hea külg- ja nimmetoega istmed
+ Hea jalaruum tagaistmel
+ Reguleeritav eesmine käetugi on väga mugav
+ Väljumise ja sisenemisega pole enam vajalik eelnev painutamine lihaste soojendamiseks nagu seda oli tarvis teha sportvedrustusega BMW-sse istudes
+ Panipaikade rohkus
- Õ•udne maanteemüra
- Keskmiste toonideta tehase helisüsteem
- Väänet pole tunda tulles kaheliitriselt diiselmootorilt (maanteel möödasõidud vaid 3. käiguga)
- Suunatuld pole võimalik üks kord plinkima panna, igal juhul tuleb 3 plinkimist
- Välimus tundub linnapildis odav, omades hakkab tasapisi meeldima
- Veidi keerulise loogikaga kliimasüsteem (ECON vs AUTO)
Panen ajutiselt siia ka foto, kenamad fotod tulekul...
EDIT: kenamad fotod tulid
|
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 24.07.16 13:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
- Väänet pole tunda tulles kaheliitriselt diiselmootorilt (maanteel möödasõidud vaid 3. käiguga)
- Suunatuld pole võimalik üks kord plinkima panna, igal juhul tuleb 3 plinkimist
- Veidi keerulise loogikaga kliimasüsteem (ECON vs AUTO)
|
Suht loogiline, et vabalthingaval bensukal pole väänet. Selleks on töömahtu liiga vähe. Suunatule vilkumiste arvu saab maxidoti olemasolu korral sealt
seada. Muidu tuleb kasutada juhet. Kliima nupp jah harjumatu. Volkaril on näiteks mõlemad nupud olemas. Ilmselt on tegemist kulude grupisisese
kokkuhoiuga.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.16 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alarallin
Suht loogiline, et vabalthingaval bensukal pole väänet. Selleks on töömahtu liiga vähe. Suunatule vilkumiste arvu saab maxidoti olemasolu korral sealt
seada. Muidu tuleb kasutada juhet. Kliima nupp jah harjumatu. Volkaril on näiteks mõlemad nupud olemas. Ilmselt on tegemist kulude grupisisese
kokkuhoiuga. |
Minu jaoks ka loogiline, lihtsalt tõin kitsaskohad välja võrreldes eelmise autoga. Maxidot on olemas, aga seadistamisvõimalusi pole millegipärast. See
peaks käima ju parema pesurikangi nupukestega? Või on eelduseks MF rool?
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 24.07.16 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Keegi võib soovitada enda naha peal järgi proovitud AUXi kaudu Bluetoothi võimaluse lisamist, et muusikat striimida ja kõnesid vastu võtta.
|
Yatour/DMC karbiga saab AUX-i ja USB-d tarvitada. Tehaseraadiole saad lisada näiteks Fisconi Bluetoothi, mida saab läbi Maxidoti tüürida, aga
stereoheli sealt ei saa kuna stereo-BT tuli alles faceliftis esinevate raadiotega. Endal vahetasin raadio ja CAN gateway välja, et saada BT
stereoheli.
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat: | Algselt postitas: alarallin
Suht loogiline, et vabalthingaval bensukal pole väänet. Selleks on töömahtu liiga vähe. Suunatule vilkumiste arvu saab maxidoti olemasolu korral sealt
seada. Muidu tuleb kasutada juhet. Kliima nupp jah harjumatu. Volkaril on näiteks mõlemad nupud olemas. Ilmselt on tegemist kulude grupisisese
kokkuhoiuga. |
Minu jaoks ka loogiline, lihtsalt tõin kitsaskohad välja võrreldes eelmise autoga. Maxidot on olemas, aga seadistamisvõimalusi pole millegipärast. See
peaks käima ju parema pesurikangi nupukestega? Või on eelduseks MF rool? |
Ühe korra saad vilgutada kui kangi korraks soovitud suunas lõpuni tõmbad ja kohe tagasi lased. Komfortfunktsiooniga on minimaalne vilkumiste arv 3.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.16 22:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tehaseraadiole saad lisada näiteks Fisconi Bluetoothi, mida saab läbi Maxidoti tüürida, aga stereoheli sealt ei saa kuna stereo-BT tuli alles
faceliftis esinevate raadiotega. Endal vahetasin raadio ja CAN gateway välja, et saada BT stereoheli.
|
Kas see tähendab, et kui mul Maxidot on, aga seadistamisvõimalusi sealt ei leia, töötab see ka? Kuidas üldse Maxidot ilma seadistamisvõimalusteta
võimalik on? Nii palju, kui foorumeid tuulanud, on nad kõik seadistamisvõimalustega...
Coming home/ leaving home sai tööle pandud, mõlemad tagumised udutuled aktiveeritud ning päevatuledena udukad kasutusele võetud. Tasub viimased 70%
peale kruttida, et hakkavad muidu täisvõimsusel kasutades linnas pimestama?
Eile Kohilast tulles lõpetas kliimaseade külma puhumise. Eks näis, kas lekib freooni kusagilt või ongi pump õhtal.
|
|
|
|
kkaurkk
huviline
Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI
|
postitati 25.07.16 05:32
|
|
|
Kas te oskate mulle seletada, miks on vajalik, et suunatuli ainult ühe korra vilguks? Mis olukorras seda kasutada, sest isegi 3 korda vilkumist on
minu mõistes manöövrit sooritades liiga hilja sisse pandud suunatuli. Nii see 1 kord kui 3 korda vilkumist, juhul kui see on manöövri puhul, meenutab
mulle tüüpilist eesti liikluse olukorda, kus suunatuli on märguanne õnnestunud manöövrist.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 25.07.16 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Tehaseraadiole saad lisada näiteks Fisconi Bluetoothi, mida saab läbi Maxidoti tüürida, aga stereoheli sealt ei saa kuna stereo-BT tuli alles
faceliftis esinevate raadiotega. Endal vahetasin raadio ja CAN gateway välja, et saada BT stereoheli.
|
Kas see tähendab, et kui mul Maxidot on, aga seadistamisvõimalusi sealt ei leia, töötab see ka? Kuidas üldse Maxidot ilma seadistamisvõimalusteta
võimalik on? Nii palju, kui foorumeid tuulanud, on nad kõik seadistamisvõimalustega... |
Kui autol roolinuppe pole, siis on see Maxidotiga majandamine veidi ebamugavam. Kojameeste kangi nuppude abil peaks seadistuste vahele saama
emba-kumba kas reseti või üles-alla peal hoides, kui mälu ei peta. Üldiselt kasutusjuhend peaks aitama ka Fisconi BT on eraldi menüüna seal, eraldi auto tavapärastest seadistustest.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.16 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Kas see tähendab, et kui mul Maxidot on, aga seadistamisvõimalusi sealt ei leia, töötab see ka? Kuidas üldse Maxidot ilma seadistamisvõimalusteta
võimalik on? Nii palju, kui foorumeid tuulanud, on nad kõik seadistamisvõimalustega... |
Kui autol roolinuppe pole, siis on see Maxidotiga majandamine veidi ebamugavam. Kojameeste kangi nuppude abil peaks seadistuste vahele saama
emba-kumba kas reseti või üles-alla peal hoides, kui mälu ei peta. Üldiselt kasutusjuhend peaks aitama ka Fisconi BT on eraldi menüüna seal, eraldi auto tavapärastest seadistustest. |
Mul see nali, et esimene omanik vene rahvusest ja endal vene keel puhas null, seega ka manuaal puhta venekeelne, hommikul leidsin ka selle sätete
aktiveerimise nipi üles veebiavarustest
Fiscon laseb siis telefoniraamatus ka kolada läbi Maxidoti ning muusikat striimida, nagu aru saan? Sel juhul oleks see paarsada € isegi väärt...
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.16 08:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkaurkk
Kas te oskate mulle seletada, miks on vajalik, et suunatuli ainult ühe korra vilguks? Mis olukorras seda kasutada, sest isegi 3 korda vilkumist on
minu mõistes manöövrit sooritades liiga hilja sisse pandud suunatuli. Nii see 1 kord kui 3 korda vilkumist, juhul kui see on manöövri puhul, meenutab
mulle tüüpilist eesti liikluse olukorda, kus suunatuli on märguanne õnnestunud manöövrist. |
Nõustun selle osaga, et tihti jääb isegi kolmest vilkumisest väheseks. Ühte vilksatust tarvitasin BMW-ga varasemalt palju Tln-Trt maanteel, sest
sõidan ise GPSi järgi täpselt kiirusepiirangutest kinni pidades ning seetõttu jään paljudele jalgu ja ühe villksatusega on kuidagi kenam mu meelest
märku anda, et rida vaba ning võib mööda sõita. Kolm läheb nigu priiskamiseks...
Auto100-s soovitati parempoolse aknapesuvedeliku pihustiga proovida suruõhuga läbi laskmist, äkki hakkab paremini tööle. Tundub üsna paljudel Ocudel
esinev viga. Samuti sai muretsetud uued originaalkojamehed, 35€.
Autokliimast öeldi kliimast külma kadumise kohta, et solenoid on läbi ning kogu kupatus läheb ca 250€ koos külmaine uuesti täitmise ja muu tööga
(solenoid ise üsna kallis 180€). Autokliima kohta lisan veel nii palju, et mehed diagnoosimise eest raha ei võtnud, aga veider on küll, kui kumbki
kahest töömehest eesti keelt ei räägi ja tuleb kogu värk inglise keeles ära seletada - aru saada. Ilmselt lasen Tartus korda teha.
Homme lähevad rihmad ja rullikud koos kõige muu sinna kuuluvaga vahetusse ja loodetavasti saab plärisevast sumpsist ka lahti ning uus mootori
põhjakaitse alla.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 25.07.16 21:46
|
|
|
Äkki hoopis kasulikum originaal BT panna?
Mis ime kompressor sul seal siis on, et 180e solenoid? Sanden PXE16 kompressori solenoid alla 100 euro.
|
|
|
|
kkaurkk
huviline
Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI
|
postitati 26.07.16 04:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Ühte vilksatust tarvitasin BMW-ga varasemalt palju Tln-Trt maanteel, sest sõidan ise GPSi järgi täpselt kiirusepiirangutest kinni pidades ning
seetõttu jään paljudele jalgu ja ühe villksatusega on kuidagi kenam mu meelest märku anda, et rida vaba ning võib mööda sõita. Kolm läheb nigu
priiskamiseks...
|
Lõpuks sain asjast aru. Näitan ise ka maanteel endale järgi jõudjatele,
kui tee ees vaba. Aga pole jälginud, et kaua suund mul sees.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 05:10
|
|
|
Tsitaat: |
Lõpuks sain asjast aru. Näitan ise ka maanteel endale järgi jõudjatele, kui tee ees vaba. Aga pole jälginud, et kaua suund mul sees.
|
Üldiselt nokk kinni-saba lahti olukord - Maxidot ei luba sõidu pealt sätteid muuta, nii et jääb komfortlülitus siiski.
Oskab keegi eestikeelset nimetust pakkuda: Air recirculation Flap Positioning Motor?
|
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 27.07.16 04:05
|
|
|
Ringlusõhu siibri asendi mootor äkki?
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M8DSwordfish
Ringlusõhu siibri asendi mootor äkki? |
Tänud! Teema nimelt selles, et siseõhu nuppu vajutades kostub ilget vingumist ning mälus on ka üks sellenimeline viga sees. Tõenäoliselt mootor kutu.
|
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 27.07.16 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat: | Algselt postitas: M8DSwordfish
Ringlusõhu siibri asendi mootor äkki? |
Tänud! Teema nimelt selles, et siseõhu nuppu vajutades kostub ilget vingumist ning mälus on ka üks sellenimeline viga sees. Tõenäoliselt mootor kutu.
|
Enne remontima hakkamist proovi mootorite reseti ja kalibreerimist. Võib aidata, kui mõni mootor kinni jäänud.
Õ•petus siin, kuidas teha - https://www.youtube.com/watch?v=sOfxT5dZI0g
Octavial on AC nupu asemel ECON nupp.
Samas, kui juba vingumist kuulda, siis ilmselt mootor katki ikka.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 10:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Tsitaat: | Algselt postitas: M8DSwordfish
Ringlusõhu siibri asendi mootor äkki? |
Tänud! Teema nimelt selles, et siseõhu nuppu vajutades kostub ilget vingumist ning mälus on ka üks sellenimeline viga sees. Tõenäoliselt mootor kutu.
|
Enne remontima hakkamist proovi mootorite reseti ja kalibreerimist. Võib aidata, kui mõni mootor kinni jäänud.
Õ•petus siin, kuidas teha - https://www.youtube.com/watch?v=sOfxT5dZI0g
Octavial on AC nupu asemel ECON nupp.
Samas, kui juba vingumist kuulda, siis ilmselt mootor katki ikka. |
Ma tänan - undamine kadus ning pärast vea kustutamist ning uuesti proovimist ei tulnud viga ka tagasi.
Tuleval nädalal läheb lennuk Flamekosse ja vahetatakse ära kliimakompressor koos kõige sinna kuuluvaga. Hetkel tundub küll, et külma puhumist takistab
solenoid, mis on läbi läinud (vahetus + täitmine suurusjärk 250€), aga arvestades, et ega see kliima surm ka kaugel pole, läheb kogu kompott,
suurusjärk 600+€. Kui DIA Tartus lubas garantiid hooaja lõpuni, siis Flameko 2a.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 27.07.16 17:53
|
|
|
See mootorite asendi kalibreerimine on enda petmine. Tuleb 100℅ tagasi. Miks muidu see üldse esimene kord tuli???.
Võib proovida puhastada potentsiomeetreid El.puhastus ainega, kuid pigem vaheta ära.
Kui kinni jäänud siis lahti ja mögin vahetusse.
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.16 19:05
|
|
|
Tsitaat: | See mootorite asendi kalibreerimine on enda petmine. Tuleb 100℅ tagasi. Miks muidu see üldse esimene kord tuli???.
Võib proovida puhastada potentsiomeetreid El.puhastus ainega, kuid pigem vaheta ära.
Kui kinni jäänud siis lahti ja mögin vahetusse.
|
Eks kui ta tuleb, siis vahetab ära. Pole nagu selline osa või funktsioon, milleta elada ei saaks.
|
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.16 11:51
|
|
|
Sissekanne hooldusraamatusse, Fulcbon OÜ, 469€ (26.07.16, ls: 93030km):
* Hammasrihma vahetus
* Veepumba vahetus
* Lamerihma pinguti
* Lamerihm
* Mootori põhjakate
* Ssummuti ühendusmuhv
* 4x süüteküünlad Bosch
* Piduriõli
* Jahutusvedelik
Talendikas eelmine omanik lasi vahetada 9000km pealt süüteküünlad ja pärast seda on auto samade küünaldega ligi 86000km sõitnud. Sama kehtib ka
pidurivedeliku kohta, mis oli 5a vahetamata ja täielik tavott. Tekib küsimus, miks nii odavate asjade pealt säästa üritatakse...
|
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 29.07.16 14:40
|
|
|
Tsitaat: |
Tekib küsimus, miks nii odavate asjade pealt säästa üritatakse...
|
Saan su pahameelest aru, aga eelmine omanik oli majanduslikult mõtlev inimene, hooldused jättis uuele omanikule. Ju sa ikka teadsid autot ostes, mis
hooldused tegemata.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.16 15:09
|
|
|
Ma saaks su loogikast aru, kui piduriõli oleks 3 aastat vana, et vend arvas: "Okei, ühe aasta pärast müün, ma nüüd ei vaheta". Isegi siis oleks
sääst (koos küünaldega) vähem kui 100€, mis pole tegelikult eriti suur summa. Praegu räägime ikkagi sellest, et vend oleks ilmselt need süüteküünlad
endal sinna pesadesse kinni sõitnud enne, kui vahetada oleks mõelnud.
Jahutusvedeliku märke kohta isegi pole Skoda hooldusraamatus, seega kui inimene just tsekki alles ei hoia, siis ei olegi kuskilt vaadata. Küünalde
kohta arvasin, et unustati märkida vms, pole ju ometi võimalik 8 aastat ühtede ja samade küünaldega sõidetakse...
|
|
|
|
jato
huviline
Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW
|
postitati 29.07.16 15:16
|
|
|
aga siis on ju esinduse black kui ettenähtud asjad tegemata
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.16 15:32
|
|
|
Esinduses ainult 3x käinud, nagu enamus neist. Liisingu ajal, noh.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |