tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.16 14:08
|
|
|
skoda oktavia 1,6/74kw, 1998.a.
Kas kellegil on umbes sama skoda mudeliga sarnaseid probleeme olnud-sooja mootoriga hakkab kõikidel kiirustel hakkima so. nagu ei saaks kütust kätte
ja jõud kaob ära? Taas gaasi andes võtab pöörded üles ja siis taas hakkab mõne aja pärast jõnksutama? Proovisin küünlaid vahetada aga selgus ,selleks
tuleks kogu välja- ja sisselaske torustik maha kiskuda? Sellist asja pole varem kohanud et, küünalde vahetus nii keeruline on? Vahetasin drosselklapi
kuid sama tulemus? Ette tänades Tiit Roos.
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 18.07.16 08:09
|
|
|
Käivitub kiiresti? Sarnaste sumptomitega on olnud kulunud bensiini pump ja rõhk liiga madal.
Kusagile diagnostikasse ei julge minna? Tabasalus oleks pädev koht näiteks. Ei jääks ka keilast liiga kaugele.
Mõtlen kohta kus ei loeta lihtsalt veakoode, et kui need puuduvad on auto korras.
|
|
|
Olle
huviline
Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI
|
postitati 18.07.16 09:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitroos2016
Siin vastusest ei saa aru kas diisel v bensiinimootor. Aga muu paistab sobivat. Mul tekkis probleem küünalde vahetusega-kollektori eelmise poole
eemaldamisega ei saanud hakkama? |
BFQ on 1.6L bensiinimootor. Siit saab aimu, kuidas kollektor laiali käib https://www.youtube.com/watch?v=2UGDfdCe5QU
P.S. Oma postitusele vastamiseks ära tee uut teemat, vaid kasuta "vasta" nuppu.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.16 09:20
|
|
|
Ok
Õ•ige märkus. Mis mõttes ja kus rõhk liiga madal. Kõikidel kiirustel hakkas jälle hakkima. Nagu mõni silinder ei töötaks või ei saaks kütust kätte.
Drosselklappi ei vahetanud ise. Kas mõtlete kolvirõngaid? Pöördeid saab tõsta trossiga kuid väga ebamugavalt seibide lisamisega.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.16 06:58
|
|
|
Kütusepump tekitab rõhku kütusetorustikku. Kolvirõngastega pole sel pistmist.
Ma arvan, et see trossi ja seibidega pöörete tõstmine ei ole õige. Piisavalt palju seibe pannes jääb lõpuks gaasiklapp sellisesse asendisse, et ei
lülita autot enam tühikäigu režiimile ja see tekitab omakorda anomaaliaid.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.16 23:42
|
|
|
tühikäik
Ok. Mulle tundub sellise auto värske omanikuna, et siin on tehtud auto mudeli gaasijaotussüsteem asjatult ja põhjendamatult keeruliseks ja
ebastabiilseks kasutamisel. Sisuliselt olin sunnitud vahetama õhujaotaja/170eur/, drollelklapi/ romulas 25eur+paigaldus/ vana tagasi
panema/2xdiagnosti-72eur/ ja auto tühikäigu pöörded on ikka alla 1000? ei saa väidetavalt toidet droselklapp? ja lonkav mootori töö kõigil kiirustel.
Ka kütusekulu tundub viimased 300km kõrge üle 8 l/100. Loodan siiski vea üles leida/kas katkestus juhtmes või aju probleem mis läheb juba kosmiliseks
raha mõttes/ Vaatan siin foorumis sama viga mitmel palju uuemal Oktavia mudelil. Kuna selline auto maksab turul 1000-1500 eur siis hakkan kahtlema
sellise auto pidamise mõttekuses. See eilne oli mitte kuskil nurgataga tehtud tööd. Autosid olen pidanud ja kasutanud alates 1957 aastast aga sellist
pole kohanud. Aga parimat kõigile kes loevad.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 09.08.16 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiitroos2016
Ok. Mulle tundub sellise auto värske omanikuna, et siin on tehtud auto mudeli gaasijaotussüsteem asjatult ja põhjendamatult keeruliseks ja
ebastabiilseks kasutamisel. |
Ei saa küll päriselt mõttekäigust aru, et siis mis mõttes keeruliseks.... Lihtsamat gaasijaotussüsteemi võib nähtavasti leida vast ainule enne esimest
ilmasõda ehitatud traktoritel (ei pidanud silmas kasutaja diesel traktoreid ) ja eelmisel sajandil ehitatud ja ähmase ajalooga (hoolduse mõttes) autodel on antud kulud piisavalt loogilised, kas ka majanduslikult mõttekad, on
juba igaühe jaoks eriküsimus. Sõltub millise nurga alt vaadata. Arvan ( pikemalt süvenematta), et tühikäigu pöörded peavadki alla 1000 pöörde olema ja
selleaegse mootori kütusekulu ( kirjutaja poolt täpsustamastta kus, kas linnas või maanteel) on kah piisavalt ok et mitte liigselt muretseda. See ei
pruugi loomulikult tõde olla, aga 18 aastat vana auto käib peaaegu uunikumi alla ja loota et nii vanal autol kulusi ei teki, on pisut naiivne,
vaatamatta sellele, et eelkõnleja on autosid pidanud eelmise sajandi keskpaigast saati... no disrespect.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.16 06:55
|
|
|
tühikäik
See manitsus ei aita Üle 25 aasta vanused on piisavalt töökindlad. Aru ei saa miks peab 8 l/100 km olema gjt süsteemis vähemalt kaks elektrilist
reguleeringut+aju mis nüüd vist vajab kodeerimist või vahetust? Kui alla 1000 pöörde min.mootor ise välja sureb on seda liiga vähe või kala mujal?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.16 07:26
|
|
|
Elektrilised reguleeringud ja aju on vajalikud selleks, et autojuht ei peaks nende reguleeringutega (küttesegu rikkus, tühikäigu pöörded, süütenurk,
jahutuse effektiivsus jne jne) tegelema, vaid saaks keskenduda auto juhtimisele. Pealegi on aju valitud seaded täpsemad ning reageerivad kiiremini
olukorra muutustele. Boonusena kaasneb võimalus vastavate mõõteriistadega jälgida mootori töötamist ning koguda andmeid hilisemaks analüüsiks.
Kui alla 1000 pöörde mootor välja sureb, siis on viga kusagil mujal. Soe mootor võiks hea kütusega 700 pöörde juures veel üsna ühtlaselt käia,
kindluse mõttes normaalsed pöörded on kusagil 800-850 kandis. Külmalt vähe rohkem, vast 1000-1200, aga seda ainult mõni minut pärast käivitamist.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.16 06:46
|
|
|
tühikäik
OK. Aga milliseid võimalusi on siis välja pakkuda? Praegu on nii, et segu tundub käivitamisel lahja. Pean jalaga vähe gaasi andma. Külmalt pöörded
alla 1000 ja mdalatel käikudel ja kiirustel näit 50 km/h hakkab soe mootor jõnksutama. Huvi pärast võiks pakkuda. Homme lähen, elektrik hakkab otsima
voolukatkestust ja kontrollib aju.Parimat Tiit.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.16 06:46
|
|
|
tühikäik
OK. Aga milliseid võimalusi on siis välja pakkuda? Praegu on nii, et segu tundub käivitamisel lahja. Pean jalaga vähe gaasi andma. Külmalt pöörded
alla 1000 ja mdalatel käikudel ja kiirustel näit 50 km/h hakkab soe mootor jõnksutama. Huvi pärast võiks pakkuda. Homme lähen, elektrik hakkab otsima
voolukatkestust ja kontrollib aju.Parimat Tiit.
|
|
|
tiitroos2016
huviline
Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.16 02:24
|
|
|
mootor lonkab
Lõpuks vahetasin mootori juhtploki-170eur,drosselklapi panin vana tagasi 25+10+60eur,õhujagaja 170eur,pöörete anduri 22,veel diagnosti 60eur.
Peamine-mootor nüüd töötab aga juhtplokk asub ebaloomuliku kohas-klaasipuhastajate all vihmavee äravoolus.
|
|
|