| Tommike 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 14.07.16
 
Postitusi: 8
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 27.09.16  08:51 |   |  |  
| Kütuses õhk (Skoda Octavia 2003, 1.9TD 66kW) 
 
 
 Tere!
 
 Probleem järgmine:
 Kütuses on õhk vahel, kui kütust peale söödab siis on näha kuidas väikesed õhumullid jooksevad peale. Tegemist Skoda Octavia 1.9TD mootoriga. Muidu
poleks probleemi, aga öö jooksul kütus vajub tagasi ja hommikul külmalt käima läheb circa 10-15 sekundit starterit nöökides. Kütuse lekkeid kuskil ei
tähelda, mootoriruumis on kõik kuiv ja ilus. Visuaalselt ei ole kuskil lekkeid näha. On kellelgi ideid, kus võiks olla probleem?
 
 
 
 Tänan!
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Enrico 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 29.03.06
 
Postitusi: 437
 Asukoht: Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Superb Sportline
 
 | 
| 
| postitati 27.09.16  09:28 |   |  |  
| 
 Pakun välja geniaalse idee - mine oma autoga ametlikku remonditöökkotta (see ei pea alati esindus olema)!
 Nii saad oma mure palju rutem lahendatud.
 
 
 
 
| www.golfikaubad.ee |  |  
|  |  | 
| diesel 
 
klubiliige
 
 
 
Registreerunud 21.11.05
 
Postitusi: 1006
 Asukoht: maal
 
Kasutaja on eemal
Auto:  traktorid
 
 | 
| 
| postitati 27.09.16  19:06 |   |  |  
| 
 ma võin näidata kahte sama mootoriga soodat, millel mõlemal küttetorus mullid jooksevad. ja on jooksnud juba reipalt üle miljoni versta. käivitamist
pole veel seganud.
 see viga on sul ikka kuskil mujal. näiteks starteris. või kus iganes.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Tommike 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 14.07.16
 
Postitusi: 8
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 13.10.16  14:21 |   |  |  
| 
 Olen asjaga siiani jännis. Vahetasin kütusefiltri, paigaldasin tagasivoolu klapi, panin filtrile uue tagasivooluklapi. Endiselt annan hommikul ca 30
sekundit starterit. Soojalt läheb käima ilusti. Üks õhtu parkisin auto kallakul nina kaldes allapoole ning hommikul läks tunduvalt paremini käima,
piinasin sel korral starterit vaid ca 5 sekundit. Ideid mida teha? Suunamised töökotta palun jätta omale, pole vaja kasutut spämmi. Töökojas
määritakse teab mis tühine asi kaela ja maksa end lolliks. Tänan!
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 13.10.16  15:27 |   |  |  
| 
 No sa ise oled juba ilmselt oma raha nö tühja raisanud,äkki oleks selle raha eest kuskil diagnostika ära tehtud.
 Ma pakun ,et pihustid või eelsüüte küünlad hakkavad ära lõppema,aga see on nö loterii arvamus,sest sel juhul on samad-sarnased sümptomid.Vabalt võib
ka statrer olla.
 Siit sa kohe kindlasti sellele veale diagnoosi ei saa.Sest sellise vea diagnoosimine distantsilt pole lihtsalt võimalik.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| roosteuss 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 06.03.16
 
Postitusi: 101
 Asukoht: Jõhvi
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
 
 | 
| 
| postitati 13.10.16  17:57 |   |  |  
| 
 Kui kaugemalt pihta hakata,siis olles ise sama probleemi ees ei tulnud pähegi neid õhumulle lugema hakata.Aga ma hakkasin lugema foorumit,oli küll
teine automark aga ehitus neil ühesugune.Vot nende teooriate järgi oleks pidanud kõik mis jääb paagipumba ja pihustite vahele ära testima ja
vahetama,kaasaarvatud kõikvõimalikud andurid mis sinna juurde kuuluvad,soovitusi oli ka tagasivoolu klapi osas.Minu õnneks tuli viga enne välja kui ma
selle hullusega kaasa oleks läinud.Üks hetk starter lihtsalt enam ei kruttinud,kusjuures kuni viimase momendini ei jäänud muljet et tal midagi on viga
,keris nagu segane.Kuna mul on elektri asjade remondi kohalt kurvad kogemused siis ostsin uue starteri.Kõik foorumis loetletud probleemid kadusid
iseenesest ja kusjuures starteri probleemi ei lahanud seal keegi.Aga sinu auto puhul keeraksin ma kõik küünlad välja ja laseks soojaks et näha kas nad
töötavad ühtemoodi ja korralikult ja starteri võtaks lahti vähegi kahtlased asjad vahetaks välja.Kusjuures kõikidel diislitel  mis ma olen omanud on
need õhumullid olnud aga ühelgi pole käivitusraskusi olnud.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Tommike 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 14.07.16
 
Postitusi: 8
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 15.10.16  13:21 |   |  |  
| 
 Sai küünlad maha keeratud ja toimivad ilusti kõik 4.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Tommike 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 14.07.16
 
Postitusi: 8
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 17.10.16  13:58 |   |  |  
| 
 Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi
relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Laur 
 
huviline
 
 
Registreerunud 30.03.15
 
Postitusi: 78
 Asukoht: Keila
 
Kasutaja on eemal
Auto:  MB E320CDI
 
 | 
| 
| postitati 17.10.16  17:40 |   |  |  
| 
 Jah muidugi on hõõgküünaldel eraldi relee. Mootorijuhtplokk kontrollib tööd. Olenevalt jahutusvedeliku temperatuurist.
 Miks sa hirmsasti remonditöökoda kardad? Normaalsetes kohtades töötavad spetsialistid kes on juba sarnast probleemi lahanud ja parandamiseks kulub
vähe aega.
 Sedasi leiutades tekitad olemasolevale veale veel mõne juurde ja peale seda on juba remont kallim, sest ühe häda asemel on juba mitu.
 
 Õhu mullid kütuse torus ei tähenda veel midagi, pärispaljudel on, enamasti lahkub õhk uuesti tagasivoolu kaudu. Oleneb muidugi kui palju õhku on,
jälle netiteel raske hinnata.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| tnx 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 07.05.12
 
Postitusi: 750
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 18.10.16  08:18 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Tommike Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke.
 | 
 
 Armatuuris olev lambike annab märku sellest, millal on sobiv aeg käivitada. Lamp ei käi küünaldega sünkroonis, küünlad jäävad sisse veel mõneks ajaks
pärast lambi kustumist. Kui jääd seda ootama ning jälgid näiteks armatuuri ja salongi tulede heledust ning kuulatad klõpsu, siis ilmselt märkad
küünalde tegeliku väljalülimise aja.
 
 Sedasi on ka lihtne lisainfot hankida - kas pikem ootamine enne käivitamist aitab midagi? Aga kui mitu korda järjest küünlaid anda ja iga kord ikka
oodata?
 
 
 
 |  
|  |  | 
| Olle 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 21.01.06
 
Postitusi: 105
 Asukoht: Tartu
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Skoda Rapid  1.2 TSI
 
 | 
| 
| postitati 18.10.16  17:06 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Tommike Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi
relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?
 | 
 Külmale mootorile on vaja arvuti järgi panna ja vaadata, kas reaalne väils temp. ja külma mootori temp. langevad kokku.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| urmas66 
 
huviline
 
 
Registreerunud 28.05.15
 
Postitusi: 690
 Asukoht: Tallinn-Harjumaa
 
Kasutaja on eemal
Auto:  Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017;  Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
 
 | 
| 
| postitati 18.10.16  18:18 |   |  |  
| 
 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Olle 
 | Tsitaat: |  | Algselt postitas: Tommike Kui olla autos siis küünalde eelsoojendus kestab vaid mõne hetke. Kas võib olla viga selles, et küünlad ei lähe soojaks? Kas sellel on mingi eraldi
relee? Tavaliselt peaks tuli ikka salongis auto käivitamisel mõnda aega põlema, mul aga mitte. Ideid?
 | 
 Külmale mootorile on vaja arvuti järgi panna ja vaadata, kas reaalne väils temp. ja külma mootori temp. langevad kokku.
 | 
 
 On minulgi olnud juhus,kus andur töötas,aga valetas ja sellest küünlad ei läinud piisavalt pikalt taha.Ega seda muud moodi kui arvutiga ei saagi
kontrollida ja viga leida.90-ndate keskpaigast alates on autodele juba nii palju igasugu mudru igal aastal juurde tulnud,et neid asju ilma
spetsiaalselt selleks tööks vajalike abivahenditeta ei õnnestugi defekteerida.
 Kodu garaazis saab asju teha,aga selleks tuleb omale vastavad tööriistad ja arvutiprogrammid hankida,see ei ole enam sama asi kui kunagi paari sõbraga
Åžigulli remontida.
 Ma küll ei tea konkreetse auto temp anduri hinda,aga arvan,et see ei maksa suurt midagi,aga selleks on vaja minna töökotta,kus see kindlalt ka
defekteeritakse.
 
 
 
 |  
|  |  | 
| tnx 
 
huviline
 
 
 
Registreerunud 07.05.12
 
Postitusi: 750
 
Kasutaja on eemal
 
 | 
| 
| postitati 19.10.16  07:39 |   |  |  
| 
 Mootori temperatuuri saab lugeda kõige lihtsama standardse OBD lugejaga, esimeseks hinnanguks sellest piisab. Temp anduri väike viga on tõesti nii
tavaline, et selle võib peaaegu kuluosaks lugeda
  Aga see ei muuda
asjaolu, et armatuuris lambi kustumise järel küünlad võivad ikka veel tööle jääda. 
 
 
 |  
|  |  | 
| rain 
 
klubiliige
 
 
Registreerunud 27.09.14
 
Postitusi: 242
 Asukoht: tallinn
 
Kasutaja on eemal
Auto:  octavia III L&K 1,8 tsi dsg
 
 | 
| 
| postitati 19.10.16  11:20 |   |  |  
| 
 mul oli audi temperatuurianduriga pm sama jama aga sisteema sama.
 saad selle veast teada nii kui võtad tembi andurilt pistiku lahti ja käivitad. kui auto andurist signaali peale ei saa, siis kasutab nö safe
setinguid, mis tähendab, et annab peale külma mootori seaded käivitamiseks. kui siis läheb ilusti käima või paremini, siis viga anduris ning vaheta
ära. väga lihtne töö ja ei pea selleks olema ei vastavat arvutipluginat või spetsiaalseid tööriistu. uus andur maksab poes miskine paarkümmend euri
 
 
 
 |  
|  |  |