Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 28.12.16 11:07
|
|
|
Skoda Octavia 1,0 2016
Oktoobris sain kätte oma kolmanda Octavia, eelnevad siis 2011 ja 2013 masinad. Kõikidel on olnud varustuses DSG käigukast ja aastane läbisõit ca 45
000km. Seega kogemust sellise mudeliga päris omajagu.
2016 Skoda Octavia 1,0TSI DSG - esmamujed head, mootor üllatas. Teeb küll kummalist urinat aga liigutab autot edasi päris hästi, paremini kui eelmine
1,2 TSI. Mootori pöörded on natuke madalamad kuid DSG vahetab käike piisavalt kiirelt ja märkamatult. Vajadusel kiirendades jäävad 1,2 TSI mootoriga
autod maha, järgi proovitud ja siinkohal pole mõtet isegi vaielda. Auto soojeneb kiiremini ja on natuke vaiksem. Hetkel linna keskmine 4000km
6,4L/100km, trassi on sellest väga vähe. Pisut kriitikat, start - stop süsteem ei meeldi üldse sest mootor käivitub uuesti tuntavalt häiriva jõnksuga.
Pigem võiks see olla väljas, kes soovib see lülitab ise sisse. Tugevam küljetuul teeb auto väga ebastabiilseks, tundub, et see esiots on tänu väiksele
mootorile liiga kerge. Bolero autoraadiol on võimalik ekraan välja lülitada, kui uuesti käsi läheneb ekraanile siis lülitub automaatselt sisse. Paraku
see funktsioon töötab ainult seni kuni auto töötab, kui vahepeal auto seisma jätta pead kõik uuesti tegema. Mind see helendav ekraan häirib, võiks
olla võimalus see püsivalt automaatseks teha.
Rohkem nagu esimese hooga ei oskagi midagi lisada, kes tahab küsib infot juurde.
Ahjaa, tellitud sai Corrida Red ja hoiatati, et on väga punane kuid ei teagi, kas siis tuli mingi teine punane aga Corrida Red see küll ei ole
|
|
|
outlaw
huviline
Registreerunud 03.08.12
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 4x4, Octavia III DSG
|
postitati 28.12.16 11:57
|
|
|
Palju õnne ja muretuid kilomeetreid! Ootaks pilte kah uuest liikurist
350 Nm
|
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 28.12.16 15:08
|
|
|
Muretuid kilomeetreid.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 28.12.16 16:28
|
|
|
Sellise vahetussageduse juures pakun, et tegemist tööandja autoga.
Start/stop süsteemi osas on omal pikemad kogemused Octavia 1.4TSI ja uue Passati 3 eri mootoriga, 1.4TSI, 1.8TSI ja 2.0TSI mootoritega. Kõik autod
7-se DSG kastiga. Sujuvaim neist Passat 1.8 mis toimetas pea märkamatult nii seisma jäädes, kui ka käivitades-startides. Octavia rapsib ikka häirivalt
võrreldes Passatitega.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 28.12.16 18:21
|
|
|
Minu arust on need start-stop lahendused ebamugavad kõigil minu viimasel ajal proovitud markidel.Olen proovinud volvot,fordi,hundayd,renault,peugeot
ja MB Vito.Enam vähem talutav oli see manuaal kastiga Focusel,kus käivitamine oli kiirem,kui minu tegutsemine(mootor käivitus,kui sidurit
vajutasid),aga automaat kastiga on nad kõik pidurid.Mersu oli ehk kiireim neist ja seal on selleks ka lisastarter,mis oli kiirem kui teistel,aga mitte
just nii sujuv,et ei häiriks.
Mõlemal Skodal millega sõidan,on selle väljalülitamine kohe nö esimene liigutus,kui sõitma hakkan.
Mis ,aga 1,0 mootorisse puutub,siis olen kahelt inimeselt kuulnud,et on särtsakam,kui 1,2 oli.Sellel vist ka kw rohkem.
Fabia peal võib siis lauasa äkiline olla,kui Octaviat hästi veab.
Kui raadiot enamuse ajast Bolero ekraanil ees hoiad(mina hoian),siis mind häirib logode erk valgus.Selle vastu aitas logode kustutamine,siis on taust
tume ja ei ole nii häiriv.See muidugi maitse asi,aga äkki on abiks.
|
|
|
outlaw
huviline
Registreerunud 03.08.12
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 4x4, Octavia III DSG
|
postitati 28.12.16 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Minu arust on need start-stop lahendused ebamugavad kõigil minu viimasel ajal proovitud markidel.Olen proovinud volvot,fordi,hundayd,renault,peugeot
ja MB Vito.Enam vähem talutav oli see manuaal kastiga Focusel,kus käivitamine oli kiirem,kui minu tegutsemine(mootor käivitus,kui sidurit
vajutasid),aga automaat kastiga on nad kõik pidurid.Mersu oli ehk kiireim neist ja seal on selleks ka lisastarter,mis oli kiirem kui teistel,aga mitte
just nii sujuv,et ei häiriks.
Mõlemal Skodal millega sõidan,on selle väljalülitamine kohe nö esimene liigutus,kui sõitma hakkan.
Mis ,aga 1,0 mootorisse puutub,siis olen kahelt inimeselt kuulnud,et on särtsakam,kui 1,2 oli.Sellel vist ka kw rohkem.
Fabia peal võib siis lauasa äkiline olla,kui Octaviat hästi veab.
Kui raadiot enamuse ajast Bolero ekraanil ees hoiad(mina hoian),siis mind häirib logode erk valgus.Selle vastu aitas logode kustutamine,siis on taust
tume ja ei ole nii häiriv.See muidugi maitse asi,aga äkki on abiks. |
Tegelikult saab ju start-stop süsteemi kaabli abil mitteaktiivseks muuta.
Samuti peaks Bolero menüüs olema võimalus ekraani heledust maha keerata
350 Nm
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 28.12.16 19:25
|
|
|
Millisel firma toodangul see start-stopi mitte aktiivseks tegemine garantiilisel autol võimalik on?Ma olen seda küsinud,nii Skoda kui Fordi
esindusest,aga vastus on mõlemas üks,et selle näppimine lõpetab garantii koheselt.Ma võin eksida,aga minu arust saab seda ära lollitada temp anduri
näidu valeks kalibreerimisega.
Aga outlaw ,kui sul on muud infot, siis on neid soovijaid sellest tüütusest loobuda on siin vist rohkem,kui üks.Loomulikult nii,et garantiiga midagi
ei juhtuks.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 28.12.16 19:35
|
|
|
Kõigi nelja erineva neljasilindrilise mootoriga Golf 7 (mis ju O3 sõsar), millega ma olen sõitnud, oli start-stop ühtemoodi sujuva käivitusega.
Äkki 1.0 TSI startimise jõnks on miinus ühe silindri eripära?
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 29.12.16 06:17
|
|
|
Jah, tegemist on tööandja autodega. Minu kasutuses on olnud kolm Nissan Almerat, kolm Toyota Corollat, üks Toyota Corolla Verso ja nüüd siis kolmas
Skoda Octavia.
Kõige rohkem rapsis 2011 aasta mudeli DSG ja nendega oli ka kõige rohkem probleeme nii mootori kui kastiga. Kui esimesse hooldusesse lähen siis palun
neil selle start - stop süsteemi teha mitte aktiivseks kuna kuulsin ka juba mujalt, et seda saab teha. Tuttav Pärnus lasi selle ära muuta.
Oli ka plaan võtta lisaks Smartlink IOS-ile kuid ei teagi kas see oleks mugav või mitte. Kas keegi kasutab ja oskab oma kogemust jagada?
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 29.12.16 07:58
|
|
|
Helistasin just esindusse(tuttavale) ja küsisin,et kas seda start-stop süsteemi saab deaktiveerida legaalselt ja ametlikult.Vastus oli ,et saab
deaktiveerida,aga mitteametlikult.
Nad on seda teinud,aga kliendi omal vastutusel ja kui siis edasi samas kohas hoolduses käid,siis nad ilmselt probleemi sellest ei tekita.Ametlikku
arvet,selle kohta ei väljasta ja kui juhtub,et lähed garantii probleemiga kuskil mujal töökotta,siis võidakse tõlgendada seda ,kui garantii tingimuste
rikkumist.
Ühesõnaga ,mina seda teha ei soovi ja kannatan ära selle nupuvajutuse,sest garantiid veel mõlemal autol mitu aastat.Juhtub,et satud välismaal
garantiilise probleemiga esindusse ja seal tehakse üks null sulle ära ning sinu auto garantii on sellega ka edasiseks lõppenud.
|
|
|
Kx44
huviline
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.16 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambriv
Jah, tegemist on tööandja autodega. Minu kasutuses on olnud kolm Nissan Almerat, kolm Toyota Corollat, üks Toyota Corolla Verso ja nüüd siis kolmas
Skoda Octavia.
Kõige rohkem rapsis 2011 aasta mudeli DSG ja nendega oli ka kõige rohkem probleeme nii mootori kui kastiga. Kui esimesse hooldusesse lähen siis palun
neil selle start - stop süsteemi teha mitte aktiivseks kuna kuulsin ka juba mujalt, et seda saab teha. Tuttav Pärnus lasi selle ära muuta.
Oli ka plaan võtta lisaks Smartlink IOS-ile kuid ei teagi kas see oleks mugav või mitte. Kas keegi kasutab ja oskab oma kogemust jagada?
|
Smartlinki mugavus sõltub varustusest. Kui varustuse hulgas on ka wifi ja juhtmeta laadimine, siis on mugav, sest siis peaks ilma juhtmeta hakkama
saama ilmselt. Muidu peab smartlinki kasutamiseks telefoni alati juhtmega ühendama, mis minu meelest on samm tagasi. Muusikat kuulata saab ka üle BT,
samas gpsi kasutamise jaoks on see jällegi hea. Jaanuarist pidavat waze ka android auto rakenduste hulka lisatama, siis ilmselt leiab smartlink rohkem
kasutust.
|
|
|
Kx44
huviline
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.16 11:14
|
|
|
Muidu huvi pärast küsin, et kuna sa palju sõidad, siis miks cng-d ei võtnud? Või ei jää need vähesed tanklad su liikumistrajektoorile? Sellise
läbisõidu juures tasub cng end päris hästi ära.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 30.12.16 12:26
|
|
|
Kui Waze sinna Anroid autosse lisatakse,siis võibolla tõesti ,lasen ka naise autole selle peale panna,muidu nagu ei ole sellega suurt midagi teha.
Ei loe ju auto ekraanilt uudiseid või käi FB-s.Muidugi see juhtmega ühendamine on tüütu.Ise kasutan üle BT põhimõtteliselt telefoni ainult rääkimiseks
ja ei enamat.Isegi sõnumeid on sealt mugav ainult lugeda,saata üle auto ekraani on ebamugav ja üldse seal kirjutada on ebamugav,võrreldes
telefoniga.
Ei suuda praegu nagu ette manadagi,mida ma võiks oma telefonist autos nii kasutada,et seda avada auto ekraanil.
|
|
|
Kx44
huviline
Registreerunud 30.12.16
Postitusi: 10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.16 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Kui Waze sinna Anroid autosse lisatakse,siis võibolla tõesti ,lasen ka naise autole selle peale panna,muidu nagu ei ole sellega suurt midagi teha.
Ei loe ju auto ekraanilt uudiseid või käi FB-s.Muidugi see juhtmega ühendamine on tüütu.Ise kasutan üle BT põhimõtteliselt telefoni ainult rääkimiseks
ja ei enamat.Isegi sõnumeid on sealt mugav ainult lugeda,saata üle auto ekraani on ebamugav ja üldse seal kirjutada on ebamugav,võrreldes
telefoniga.
Ei suuda praegu nagu ette manadagi,mida ma võiks oma telefonist autos nii kasutada,et seda avada auto ekraanil. |
Igaks juhuks selgitan, et kõiki telefonis olevaid äppe ei saa android auto süsteemis kasutada. Hetkel saab nt gpsi äppidest kasutada google mapsi,
siis peamiselt kõiki tuntumaid muusikaäppe (google music, spotify jne), podcaste jm. Lisaks kuvab hangoutsi sõnumeid ja ilmateadet. FB ei ole
kasutatav minu teada. Mõte on selles, et trükkima ei peaks ja üldse teelt pilku pöörama. Kõik peaks olema kasutatav hääljuhtimisega. Hangoutsis saab
sõnumi hääljuhtimisega edasi anda, tõsi, inglise keeles küll. Siis hääljuhtimisega google mapsi kasutada, google otsingut kasutada, lugusid edasi
lükata jne. Iphonei mul pole ja sellega ei ole katsetanud, kuid ilmselt siis samalaadsed äpid on võimalikud ainult. Hetkel on süsteem siiski väga
algusjärgus, aga 10 aasta pärast ilmselt ei oskagi ilma selleta hakkama saada.
|
|
|
Helmer
huviline
Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG
|
postitati 30.12.16 14:46
|
|
|
Mul oli just häda, e tkui tahtsin kasutada Android autos kasutada viskas teate, et sõiduajal pole selle äpi kasutamine võimalik.
Küll aga sain toimima Sygic Car Navigation`i MirrorLink funktsioonis.
Nad pidid hetkel googlega kah sehkendama, e tsaada see asi Android Auto`sse.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.16 18:13
|
|
|
Väga huvitav mootor ning tõepoolest - proovisin ka ise seda sügisel ning kahte inimest autos liigutas täiesti adekvaatselt - kui linnas sõita ainult,
siis pole tõesti mõtet suuremat mootorit vaadata... Ootaks nüüd põhjalike raporteid, kuidas ta vastu peab, siis julgeb v-o endalegi järelturult paari
aasta pärast kaeda
Head kooselu!
|
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 06.01.17 06:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kx44
Muidu huvi pärast küsin, et kuna sa palju sõidad, siis miks cng-d ei võtnud? Või ei jää need vähesed tanklad su liikumistrajektoorile? Sellise
läbisõidu juures tasub cng end päris hästi ära. |
Kuna tegemist tööandja autoga siis kõik lisad mis juurde tahta tuleb endal kinni maksta. See aga ei tähenda, et ma oma tööautosse kuidagi teisiti
suhtuksin. Mina sõidan sellega ja hoolitsen masina eest nagu see oleks isiklik. Meil ei ole auto kasutamise osas mitte mingeid piirnaguid, vähemalt
seni kui asi jääb mõistlikuse piiridesse. On saanud ka terve Euroopa tööautoga puhkuse ajal läbi sõita, muide 1,2TSI DSG neli inimest autos + täis
pagasiruum, Eesti - Läti - Leedu - Poola - Saksamaa - Tsehhi - Slovakkia - Ungari ja tagasi Eestisse tripi km 5500 ja kütusekulu 5,5/100km. Autoks
oli siis 2011 aasta 1,2 Octavia.
Hetkel jääb smartlink ootele, ei tunne väga veel selle järgi puudust.
Infoks veel niipalju, et uus auto soojeneb ikka palju kiiremini kui eelmine. Lisaks ka hoiab seda sooja, mitte ei jahtu foori all maha.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.17 09:22
|
|
|
Palju praegu linnakulu keskmine on?
|
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 14.01.17 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Palju praegu linnakulu keskmine on? |
Kui ma nüüd õigesti mäletan siis oli vist 7,3L/100km. Vajadusel võin täpsemalt uurida, hetkel odomeetril 5050km. Viimasel ajal on vähem sõitmist, enne
käisin vähemalt kolm korda nädalas Pärnust Tallinna. Nüüd kolisime Tallinna, kui enne oli tavaline 5000km kuus siis nüüd tuleb ca 2000km.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.17 13:39
|
|
|
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb.
|
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 16.01.17 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb. |
Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S -
käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev
testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan.
|
|
|
Tambriv
huviline
Registreerunud 28.12.16
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,0 TSI DSG 2016
|
postitati 17.01.17 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb. |
Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S -
käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev
testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan. |
Proovisin siis sõita võimalikult ökonoomselt ja sain linna keskmiseks kompuutri järgi 6,2L/100km. Arvestama peab ka asjaolu, et sõitmist alustasin
täiesti külma mootoriga. Mootori soojenedes kukkus kulu märgatavalt. Sõidu pikkus 16km, sellest mingi osa 70km/h alas.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 17.01.17 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambriv
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
7,3 on ikka päris kõvasti sellise mootori kohta. Loodame siis, et pärast väikest sissesõitu see väheneb. |
Kindlasti saab ka hetkel vähemaga hakkama sest tegelikkuses ma väga kütuse kulule tähelepanu ei pööra. Hommikul külma autoga kasutan näiteks DSG-l S -
käiguvahetust, mootori pöörded on kõrgemad, nii soojeneb auto väga kiirelt ja on erksam. See aga suurendab kütusekulu oluliselt. Teen mingi päev
testi, ei kasuta S-i ja vaatan kui väikse kulu kätte saan. |
Proovisin siis sõita võimalikult ökonoomselt ja sain linna keskmiseks kompuutri järgi 6,2L/100km. Arvestama peab ka asjaolu, et sõitmist alustasin
täiesti külma mootoriga. Mootori soojenedes kukkus kulu märgatavalt. Sõidu pikkus 16km, sellest mingi osa 70km/h alas. |
Külmaga see ikka kõrgem, kui aga suvel ka seal 7 kandis siis ikka puhas vale see tehase keskmine kulu (4,5l). Sisuliselt võtab sul see täna samapalju
nagu uue RS ametlik kulu peaks olema paberil.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 17.01.17 16:08
|
|
|
Ma suht umbusklik nende mikromootorite osas ja no tehaseandmed, need on paras BS kraam üldse. Aga samas sai aasta tagasi kuu aega vahepeal 1.4TSI
Passatiga kulgetud, veebruari kuu siis ja sel silindrite osaline välja lülitamine ehk ühtlase koormuse korral laseb 2 silku peal ringi. Tallinnas sai
50-60km/h kiirusega sõita küll jooksva kuluga 3,5L.
|
|
|
SkodaRS
huviline
Registreerunud 15.11.15
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.17 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urmas66
Helistasin just esindusse(tuttavale) ja küsisin,et kas seda start-stop süsteemi saab deaktiveerida legaalselt ja ametlikult.Vastus oli ,et saab
deaktiveerida,aga mitteametlikult.
Nad on seda teinud,aga kliendi omal vastutusel ja kui siis edasi samas kohas hoolduses käid,siis nad ilmselt probleemi sellest ei tekita.Ametlikku
arvet,selle kohta ei väljasta ja kui juhtub,et lähed garantii probleemiga kuskil mujal töökotta,siis võidakse tõlgendada seda ,kui garantii tingimuste
rikkumist.
Ühesõnaga ,mina seda teha ei soovi ja kannatan ära selle nupuvajutuse,sest garantiid veel mõlemal autol mitu aastat.Juhtub,et satud välismaal
garantiilise probleemiga esindusse ja seal tehakse üks null sulle ära ning sinu auto garantii on sellega ka edasiseks lõppenud. |
Kus esinduses sellist asja pakutakse
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|