Lehekülgi: 1 2 |
Blueberry22
huviline
Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.17 09:33
|
|
|
2.0 TSI ''klõbin'' mootoris
Tere.
Kas oskab keegi soovitada mehaanikut, kes suudaks tuvastada mis kõrvalise häälega tegu mootoris?
Link videole: https://vimeo.com/247670789
Ning kas on Tallinna lähiümbruses kellelgi kogemusi väljalaske remondiga tegelevate inimestega? Nimelt kohapeal seistes hakkab summuti niiöelda
podisema, arvati et tegu võib olla ehk väljalaskesuka probleemiga?
Suured tänud!
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 17.12.17 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Blueberry22
Tere.
Kas oskab keegi soovitada mehaanikut, kes suudaks tuvastada mis kõrvalise häälega tegu mootoris?
Link videole: https://vimeo.com/247670789
Ning kas on Tallinna lähiümbruses kellelgi kogemusi väljalaske remondiga tegelevate inimestega? Nimelt kohapeal seistes hakkab summuti niiöelda
podisema, arvati et tegu võib olla ehk väljalaskesuka probleemiga?
Suured tänud! |
Täpsusta mis aasta, mis võimsus.
|
|
|
Blueberry22
huviline
Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.17 18:04
|
|
|
2011
147kw
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.17 07:46
|
|
|
Ma arvan, et suvaline summutitega tegelev töökoda oskab väljalaske leket tuvastada ja seda relaka ja keevitusega remontida.
Mootoris võib sihukest teravat tiksu teha mõni pihusti või hüdrotõukur, aga parem oleks, kui annaksid veel infot, kustkandist see tuleb, mis juhtub
gaasi vajutades, kas külmalt või soojalt jne.
|
|
|
Cosmic
klubiliige
Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4
|
postitati 20.12.17 06:44
|
|
|
Minu eelmine auto Octavia RS 2.0TSI 147kw tegi täpselt samasugust 'tiksumist' ja seda kokku 5 aastat, mis ta minu käes oli, ehk ostmisest peale.
Teeninduses paar korda mainisin ka seda, vaadati üle ja öeldi et see on normaalne hääl - kuna autol oli garantii peal, siis väga ei muretsenud ja
ennast häirida ei lasknud sellel. Uuel autol (2.0TSI 206kw) sellist häält enam täheldanud ei ole...
Ms summutisse puutub, siis eeldatavasti on Sul RS, kui 147kw mootoriga tegemist ning sellel peakski natuke madalam podin välja tulema kui tavalisel
pihlakatorul
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 20.12.17 13:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cosmic
Minu eelmine auto Octavia RS 2.0TSI 147kw tegi täpselt samasugust 'tiksumist' ja seda kokku 5 aastat, mis ta minu käes oli, ehk ostmisest peale.
Teeninduses paar korda mainisin ka seda, vaadati üle ja öeldi et see on normaalne hääl - kuna autol oli garantii peal, siis väga ei muretsenud ja
ennast häirida ei lasknud sellel. Uuel autol (2.0TSI 206kw) sellist häält enam täheldanud ei ole...
Ms summutisse puutub, siis eeldatavasti on Sul RS, kui 147kw mootoriga tegemist ning sellel peakski natuke madalam podin välja tulema kui tavalisel
pihlakatorul |
Mul Octavia RS teeb ka seda teistsugust häält (tiksib), uus Cupra ei tee (väga vaikne). Kindlasti kontrolli, et kett oleks vahetatud (selle aasta
mudelitel oli veel mingi tüüpviga). Enda omal lasin vahetada eraldi ennetavalt. Samuti tasub kontrollida, kas õli on piisavalt ning mis õli seal sees
on.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.17 08:50
|
|
|
Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 23.12.17 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: frequency
Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält. |
Bensu mootoril kõrgsurve pump? 147KW TSI mitte TDI on vist teemaks.
|
|
|
Blueberry22
huviline
Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.17 20:59
|
|
|
TSi-ga tegu tõesti
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 24.12.17 15:23
|
|
|
Kõige hullem ongi selle kõrgsurvepumba juures see tigin mis sisse tuleb ja tehas keeldub seda isegi garantii korras remontimast.oma raha eest palun,
pistavad kohe uue külge.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.17 09:32
|
|
|
Aga miks nad peaksidki seda garantii korras remontima kui kõik korras on. See et mõnele selle tööhääl ei meeldi, ei tähenda, et see vigane on.
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 26.12.17 13:56
|
|
|
Kõige huvitavam on selle nn. "tööhääle" juures see, et uuena töötas masin vaikselt aga tigin hakkas sisse tulema 5000km juures mis peale 15000
läbimist on muutunud juba lärmiks. Algul näiteks Tartu tunnistas, et on jah need pumbad probleemsed aga kui pooled uued autod hakkasid kurtma kolina
üle kuulutati see lärm millegipärast normaalseks. Tartu näiteks on isegi paar pumpa garantii korras ära vahetanud aga tehas keelas asja ära ja anti
korraldus sõita seni kuni auto seisma jääb. Vot nii palju sellest tööhäälest.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.17 07:23
|
|
|
Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud.
|
|
|
Cosmic
klubiliige
Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4
|
postitati 28.12.17 08:33
|
|
|
Ei jäägi seisma, sõitis minul 5 aastat sellise 'tiksuvana' ja sõidab edasi ka. Lihtsalt minu jaoks oli see imelik, kuna sellest eelmine auto oli
samuti O2 RS 2007.a. ja sellel taolist häält ei olnud. Samuti oli viimast autot müües vaja paarile huvilisele seletada, et selline hääl ongi normaalne
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 28.12.17 11:00
|
|
|
No see ikka hoopis teine asi,kui traditsiooniline diisli kõrgsurve pump ja sellised pumbad ei tee üldjuhul mingit "tööhäält" kui nad korras on.Isegi
diislitel on tänapäeval etteande pumbad,mis teevad kõrget survet,aga ka need töötavad isegi veokatel suht hääletult.Ajam neil ka üldjuhul
hammasrattas,mitte nukkvõll.Pigem teeb siin võibolla häält see nukkvõlli ajam,mitte pump ise.
|
|
|
tiit26
huviline
Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.12.17 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: frequency
Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud. |
Milleks õigustada mootori klõbisemist uuel autol ? Endal 2017 a skoda superb ja sama lugu, et pumba klõbin järjest süveneb ja aasta auto jutt oli
täpselt selline, et tehas ei luba vahetada ja vahetavad siis, kui laiali läheb, täpne sõnastus oli ,et kui teele jääte, siis hakkavad vahetamisele
mõtlema.
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 29.12.17 15:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: frequency
Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud. |
Tundun, et sõna võtab mingi müügimees kes üritab oma ämbrit õigustada.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.18 12:01
|
|
|
Ei ole müügimees ja ei ole minu ämber ka. Minu arvamus lihtsalt, samamoodi nagu sinul on oma arvamus. See, et minu arvamus ei ühti sinu omaga ja ühtib
esinduse omaga ei tee minust veel müügimeest
Ja milleks üldse küsida siin arvamust kui teistsuguseid arvamused kui enda oma valed on
Seda enam, et siin samas teemas mitu inimest juba kirjutanud, et selline hääl on neil algusest peale olnud (oli ka minu autol)
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.18 07:36
|
|
|
Kes ilma erilise tööhääleta mootorit tahab, peab elektriauto poole vaatama...
Sisepõlemismootorid teevad mitmeid erinevaid hääli, mis võivad ka aja jooksul muutuda ning kui insenerid on kaebusi uurinud ja tuvastanud, et peale
muutunud hääle midagi hullu pole, milleks siis toriseda? Vanad diiselmersud tiksuvad kõik ja sõidavad sellisena miljon kilomeetrit, kuigi uuena olid
nad ka kõik vaiksed.
Mind häirivad tunduvalt rohkem sellised ämbrid, kus tehas vahetab hea meelega garantii korras jupi järgmise samasuguse vastu, mis varsti jälle katki
läheb.
Tehas võis vabalt anda esindusele üldise juhise, et sellise tiginaga pole mõtet pöörduda, kuna nad ei kavatse seda kompenseerida. Aga võis ka nii
olla, et esindus sai 50x järjest taotlusele eitava vastuse ja nüüd hoiatab juba ilma proovimata, et pole mõtet küsida, ei käi garantii alla. Oma kulu
ja kirjadega ei hakka ükski esindus likvideerima "tüüpvigu", mida tehas pole veaks tunnistanud, see ajaks teeninduse tunnihinna nii kõrgeks, et
keegi ei ostaks enam uusi autosid. Pealegi, kui tehas ei ole konstruktsiooni muutnud, siis osa vahetus uue vastu ei pruugi aidata.
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 04.01.18 15:52
|
|
|
Selle tigiseva 1,2 mootoriga veel see kamm, et mitte kõik ei hakka tigisema. Mul kahel töökaaslasel samade mootoritega masinad. Ühel juba 30 000 läbi
aetud ja teisel minu omaga üks kilometraaž. Mõlemil autod ainult sahisevad, nagu uuest peast. Miks see normaalne tööhääl just üksikutel masinatel
esineb.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.18 07:46
|
|
|
Kui see hääl nii väga segab, võid ju oma raha eest lasta ära vahetada, seda ei keela keegi. Või lasta teha mõnes tehase poolt aktsepteeritavas kohas
ekspertiisi sellele pumbale tõestamaks, et tegu on praaktootega. Kui oled eraisikuna auto ostnud, võid ka tarbijakaitsesse pöörduda.
Kasutatud auto puhul ei saa kilometraaži järgi öelda, miks üks teeb ühte häält ja teine teist. Autod on erinevad, omanikud on erinevad.
|
|
|
tiit26
huviline
Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.18 05:27
|
|
|
Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportlineā20, Kodiaq RS ā23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 20.01.18 07:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit26
Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma. |
Et siis niikui umbusaldust avaldama või? Mu esimene RS klõbises algusest
(või peaaegu algusest) peale ja sõitis minu aja lõpuni, mu poja aja lõpuni ja arvan et sõidab praegugi sama pumbaga edasi. Arvan et umbes 150 kilo
kindlasti selle traagilise klõbinaga... Miskit 8 aastat siis nagu.
Nagu tnx soovitas, et kui segab lase oma kulu ja kirjadega ära vahetada. Sõitmist ta igaljuhul ei sega, kuulda on seda põhiliselt tühikäigul ja kui
seal kõrval seda spetsiaalselt kuulata... so what? kui tehas tunnistab, et on ok, siis ei aita ükski āekspertiisā ega tarbijakaitse. Ei saa ju
väita et midagi katki oleks, tööparameetrid on ka nagu korras, kõrvaga kuulatav hääl võib küll olla põhjus uurimiseks (mida ka käesoleva juhul on
tehtud), leitud on et sõitmist ei sega ja ohtlike ei ole. Ja paistab isegi siinsete postituste järgi et ära ka ei sure. Ongi nagu case closed...
Nüüd siis kiiresti tembeldage mind läbikukkunud müügimeheks ja mõttetuks tehase huvide eest sõdijaks (mida ma ei ole) Ma ei õigusta seda klõbinat, aga selle teema edasine arendus ilma negatiivse lõppresultaadita (ja
mitte ühe negatiivse lõppresultaadita vaid mitme) on suht mõttetu. Ega tehas just jooksujalu iga klõbina peale tormi jooksma ei hakka, kindlasti peab
kriitiline mass vigade/defektide osas ületatud olema et asi läheks töösse ja kuna praktika/analüüs/kogemus näitab et antud pump kestab ja kestab
siis.... kasutage edasi oma fantaasiat ja lugege veelkord kasutaja tnx soovitust vahetuse kohta mida juba eelpool tsiteerisin.
|
|
|
tiit26
huviline
Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.18 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M8DSwordfish
Tsitaat: | Algselt postitas: tiit26
Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma. |
Et siis niikui umbusaldust avaldama või? Mu esimene RS klõbises algusest
(või peaaegu algusest) peale ja sõitis minu aja lõpuni, mu poja aja lõpuni ja arvan et sõidab praegugi sama pumbaga edasi. Arvan et umbes 150 kilo
kindlasti selle traagilise klõbinaga... Miskit 8 aastat siis nagu.
Nagu tnx soovitas, et kui segab lase oma kulu ja kirjadega ära vahetada. Sõitmist ta igaljuhul ei sega, kuulda on seda põhiliselt tühikäigul ja kui
seal kõrval seda spetsiaalselt kuulata... so what? kui tehas tunnistab, et on ok, siis ei aita ükski āekspertiisā ega tarbijakaitse. Ei saa ju
väita et midagi katki oleks, tööparameetrid on ka nagu korras, kõrvaga kuulatav hääl võib küll olla põhjus uurimiseks (mida ka käesoleva juhul on
tehtud), leitud on et sõitmist ei sega ja ohtlike ei ole. Ja paistab isegi siinsete postituste järgi et ära ka ei sure. Ongi nagu case closed...
Nüüd siis kiiresti tembeldage mind läbikukkunud müügimeheks ja mõttetuks tehase huvide eest sõdijaks (mida ma ei ole) Ma ei õigusta seda klõbinat, aga selle teema edasine arendus ilma negatiivse lõppresultaadita (ja
mitte ühe negatiivse lõppresultaadita vaid mitme) on suht mõttetu. Ega tehas just jooksujalu iga klõbina peale tormi jooksma ei hakka, kindlasti peab
kriitiline mass vigade/defektide osas ületatud olema et asi läheks töösse ja kuna praktika/analüüs/kogemus näitab et antud pump kestab ja kestab
siis.... kasutage edasi oma fantaasiat ja lugege veelkord kasutaja tnx soovitust vahetuse kohta mida juba eelpool tsiteerisin. |
Sinul võis ju tühikäigul klõbiseda, minul klõbiseb igal ajal ja ka kabiini on kuulda.
Kas kuskil on kirjas, et seisan kõrval ja kuulan kõrv vastu kapotti. See hääl on päris tugev klõbin, gaasi andes väheneb, gaasi maha lastes selline
hääl, nagu ketiga autol kett välja veninud või pigutid ei pinguta.
Teiseks, oleks see kogu aeg sama, kuid see hääl järjest tugevneb.
Kolmandaks, aravatavasti see nn kriitiline mass ongi ületatud ja tehas ei taha lisakulutusi teha, sellest ka soovitus, et sõitke niikaua, kuni laiali
läheb. Tartu teenindus oli sellest probleemist väga hästi teadlik ja siingi foorumis mõned. Kuigi jah, siis on skodade omanikest võib-olla 1%
Mina näen siin pigem eesmärki garantii ajal asja korda tegemisest kõrvale hiilimisi, sest tõesti ei pruugi laiali minna, kuid lõpuks pean ikka enda
raha eest peale garantii lõppu ära vahetama.
Sama hästi võiks sul silla jupid koliseda, midagi ju alt ära ei tule. Või mida iganes kuskil lahti on, kuid sõitmist ei sega.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |