Lehekülgi: 1 2 3 |
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 08.01.18 19:49
|
|
|
Müraisolatsioon + Audio
Ahoi spetsialistid!
Kuidas olete lahendanud Octavia III müraprobleemid? Kas terve auto kleepinud 200kg raskemaks, või on ka mõned kindlad sõlmed mis vajaksid tähelepanu
et veidi vaiksemaks saaks?
Tänan!
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 09.01.18 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Ahoi spetsialistid!
Kuidas olete lahendanud Octavia III müraprobleemid? Kas terve auto kleepinud 200kg raskemaks, või on ka mõned kindlad sõlmed mis vajaksid tähelepanu
et veidi vaiksemaks saaks?
Tänan! |
Kõik sõltub sellest mis tüüpi müra sind häirib - väljast sisse tulev rehvimüra, väljast tulev tuulemüra, sees tekkivad naginad, mootorimüra vm.
Isiklikult olen oma autodel teinud tagaosa istmetest kuni luugini (põrand/koopad), sest luukpäral/universaalil tuleb sealt märkimisväärne hulk
veeremürast. Efekti annab ka uste sisse materjali paigaldamine, mis vähendab nt. kõrval sõitvate autode rehvimüra jõudmist sinu kõrvu. Päris vaikseks
sa seda autot ei saagi, aga suur osa häirivat on võimalik miinimumi viia.
Mina soovitaks sul minna nt. Ravolari ja rääkida mis sind häirib, sealne põhipakett peaks juba päris hea efekti andma.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 09.01.18 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Ahoi spetsialistid!
Kuidas olete lahendanud Octavia III müraprobleemid? Kas terve auto kleepinud 200kg raskemaks, või on ka mõned kindlad sõlmed mis vajaksid tähelepanu
et veidi vaiksemaks saaks?
Tänan! |
Kõik sõltub sellest mis tüüpi müra sind häirib - väljast sisse tulev rehvimüra, väljast tulev tuulemüra, sees tekkivad naginad, mootorimüra vm.
Isiklikult olen oma autodel teinud tagaosa istmetest kuni luugini (põrand/koopad), sest luukpäral/universaalil tuleb sealt märkimisväärne hulk
veeremürast. Efekti annab ka uste sisse materjali paigaldamine, mis vähendab nt. kõrval sõitvate autode rehvimüra jõudmist sinu kõrvu. Päris vaikseks
sa seda autot ei saagi, aga suur osa häirivat on võimalik miinimumi viia.
Mina soovitaks sul minna nt. Ravolari ja rääkida mis sind häirib, sealne põhipakett peaks juba päris hea efekti andma. |
Tegelikult häirib kõik
Eeelmisel Octavia III mudelil oli heli täiesti olematu ja läksingi kohe Ravolari. Seal lasin paigaldada autole sellise paketi:
http://www.ravolar.ee/et/meelelahutus_autos/audiosusteem/?cat_id=57
Kuigi pigimatt oli vaid ustesees, oli häiriv ainult mootorimüra kõrgematel pööretel. Nüüd uuel FL mudelil on heli isegi suht ok, aga kogu muu müra on
kohutav, eks see kontrast on ka sellest suuresti tuntav, et uste sees pigimatid tegid ikka kogu sõidu oluliselt vaiksemaks.
Kuna 4 aastaga hakkasid Skodal esimesed uksed ära vajuma, kehvasti käima ja kahtlustan selles just pigimattide raskust, siis sellest ka see teema
siin. Samuti oli selle pisikese mootoriga tuntav ka kehvem minek, nagu koormaga koguaeg sõidaks...
Huvitav, kui paigaldada ustesse õhemad/kergemad pigimatid, kas paremaks muutub?
Kui kapoti luugile müraisolatsioon panna, kas see mõjutab salongi kostuvat mootori heli ka, või on ainult väljast vaiksem?
Midagi tuleb teha kohe kindlasti, ainus probleem on selles, et ei tahaks autot väga palju raskemaks muuta.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 09.01.18 12:00
|
|
|
Mina panin 2008 superbil pakiruumi põhja mingi kerge (Aero...midagi) pigimatiga üle ja kõrvulukustav madal kõmin kehvema tee peal kadus. Kaal 5-6kg
ehk.
Hm..aga uksed, ma just mõtlesin kodiaqil lasta uksed ära "matitada" Ravolaris. Väga hea info, arutan enne seda kaalu asja.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.18 12:17
|
|
|
Enda kahel autol olen teinud pagasniku põhja ja küljed pigimati ja mürasummutusmaterjaliga (umbes cm paksune poroloonilaadne summutusmaterjal) ning
vahe oli üsna tuntav. See on ka töö mis on täitsa vabalt ise kodus tehtav. Kui ustele panna ainult välisplekki siseküljele 2mm (või väiksem) pigimatt
ja see mürasummutusmaterjal (mis ei kaalu suurt midagi), siis kaalu probleemi ilmselt ei teki. Kindlasti ei ole tulemus nii hea kui korralikult tehes,
aga midagi kindlasti.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 09.01.18 12:52
|
|
|
Välist müra takistab ainult massi lisamisega õhukesevõitu kereplekile. Õhulised ja kerged materjalid on mõeldud rohkem sisemüra jaoks (ukse sees
leviv müra), paksemad/raskemad takistavad metalli vibreerimist ja heli edasikandumist.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 09.01.18 13:28
|
|
|
Mul oli ka O3 (2015a) tehtud Ravolaris täissummutus. Piisavalt vaikne ka naastuga, st diisli jorin jäi ikka alles.
Eestis kiirustel ei olnud vahet, aga Saksas käies 180km/h+ siis läks järsult valjemaks ja 210+ oli juba suht suur müra, mida väga pikalt sõites ei
taluks.
Üldiselt minu kogemus ütleb, et kui teed mingi osas ära, siis kandub müra mujale. Korralikult tehes maksab jälle.
Minul tänasel O2 (2011a) on ustes esimesest päevast peale olnud ja vajumist ei ole veel täheldanud. Kindlasti see mõjub, aga ust saab reguleerida
alati vajadusel.
https://www.noortehnik.ee/uudised/action/show_new/new_id/190/ - siin suht hästi näidatud, mida vaja on, kui soov ise teha. Samas
nende uste lammutamine on suht tüütu, vaja ikkagi kogemust ja spets tööriistu, et midagi ära ei lõhuks. Tagumise osa saab jah ise suht kerge vaevaga
ära teha.
|
|
|
Kuuba
huviline
Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1.4TSI ACT
|
postitati 09.01.18 14:35
|
|
|
Rehvimüra ei võta need pigimatid päriselt ära. Rehvimüra vähendamise vastu aitab hoolikalt valitud rehvi mudel ja muster. Superb II puhul tegin
täieliku pigimatitamise maast laeni. Kahjuks rehvidest kostuva krobelise asfalti vibratsiooni ja müra see ära ei võtnud. Küll aga tegi auto mõnusaks
tummiseks.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 09.01.18 14:38
|
|
|
Inimeste mürataju ja taluvus on nii erinev tegelikult, et foorumi põhjal on raske midagi otsustada.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 09.01.18 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
....Samas nende uste lammutamine on suht tüütu, vaja ikkagi kogemust ja spets tööriistu, et midagi ära ei lõhuks. Tagumise osa saab jah ise suht kerge
vaevaga ära teha. |
Enda seisukohast võin öelda, et riistad olemas ja käed ka küljes, igasuguste asjadega ise kvaliteetselt hakkama saanud, kuid sellegipoolest kui
vaadata poest pigimati letihinda ja siis olles näinud mis Ravolar mu eelmise auto ustesisse paigutas, tundub nagu oleks kogu töö ja summutuse saanudki
vaid materjali hinnaga.
Eks tegijamad tegijad hangivad materjale suuremates kogustes ja tellivad ise tootjalt ja saavad toote odavamalt kätte.
Tahan sellega öelda seda, et kui pööbel poest ostab ja ise nikerdab, siis ei pruugi rahaliselt suurt midagi võita. Küll aga jääb võimalus, et lõhud
ise midagi ära ja hiljem saab ainult kahetseda Ravolari tööga jäin igati
rahule ja kindlasti pöörduks nendepoole ka uuesti. Hetkel aga hirmutab kõige rohkem kaalu ja pisikese mootori suhe.
Kogu auto korralik matistamine kaalub vähemalt umbes 100+ kg. Täis paak veel 50 kg. Kaks inimest autosse 150 kg. Kokku teeb see vähemalt 300kg ja kui
võtta veel pere ka peale oma kodinatega, et loodusesse sõita on selle auto täismass juba ribadeks
1,2 77kW oli ainuüksi nelja ukse matistamine minekule juba vägagi hästi tunda.
Pluss oli muidugi see, et tuulise ilmaga maanteel auto ei planeerinud nagu tuulelipp, vaid kohati tekkis tunne nagu sõidaks raskema ja stabiilsema
autoga.
|
|
|
juustumõngel
huviline
Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 16
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia RS ā14
|
postitati 09.01.18 19:14
|
|
|
Tuttav teema. Mina lasin kaks aastat tagasi oma RSile (162kw) Ravolaris müraisolatsionnipaketi Premium+ paigaldada. See āplussā tähendas seda,
materjali pandi vähe rohkem. Kõiksugu müra jäi oluliselt vähemaks, sh. ka RS challenge paketi juurde kuuluva sound generatori heli
Aga auto kiirendus läks nõksa tuimemaks. Samas ei hakanud esirattad enam nii lihtsalt tühja kaapima ja sai julgemalt pedaali tallata. See kokkuvõttes
isegi parem ja vahe isegi talvel tunda.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 09.01.18 20:28
|
|
|
Hetkel ma ei ole Cupra puhul arusaanud veel, et kiirendus kehvemaks oleks jäänud. Pigem nagu vastpidi.
100kg vist on ikka siis kui teha kõik väga põhjalikult. Samas Eesti teed on karedad, Soome omad isegi veel hullemad (kui pole lund) minu meelest.
Euroopa teel kus pole naastu on ka Octavia vaikne masin. Selle Octavia müra kohta tegid Skandinaavia esindused ka tootjale märkuse. O3 ikka oluliselt
parem kui oli O2.
Täna õnne, et sul Subarut pole, sellega asi hullem veel.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 31.01.18 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Täna õnne, et sul Subarut pole, sellega asi hullem veel. |
Subaruga on selline lugu, et kui on STI WRC ja vähemalt üle 250kW ja sihtotstarbeks soetatud, siis see müra on seal pigem boonuseks kui miinuseks
Aga et mul mingit 85kW Foresteri pole, selle eest tänan õnne muidugi Iga
mees on ise oma õnnesepp.
Octaviale sai kapoti alla paigaldatud niipalju pigimatti kui mahtus. Samuti üks müraisolatsiooni plaat, mis hoiab ka sooja väga hästi.
Kiirendades enam seda rõvedat õmblusmasina tirinat mootorist salongi kuulda ei ole ja üllatavalt kiiremini saavutab mootor oma töötemperatuuri.
Kui suverehvid alla saab, siis hindan müra kõrvaga uuesti. Hetkel naelrehvid ja selle konkreetse autoga pole suvekatega sõitnud. Samas kahtlen, et FL
PRE mudelist vaiksem võiks olla..
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 22.05.18 11:42
|
|
|
Suverehvid (tehase omad) sai mingiaeg alla, aga vaiksemaks ei läinud midagi. Pigem oli naelrehv vaiksem.
Kalkuleerisin endajaoks oluliste sõlmede katmiseks optimaalse koguse, materjali ja kaalusuhte ning hakkasin toimetama.
Kogu neljale uksele mõeldud materjali kaaluks kujunes kokku umbes 25kg. ja aega kokku umbes 8 tundi.
Ilma kõlarite, õllede ja töötundideta maksis see lugu alla 200 euro.
Noor Tehnikust hankisin 1,8mm paksust pigimatti ja veel paar erinevat polsterdusmaterjali.
Samuti rulli pigimati paigaldamiseks (ja see oli väga hea investeering)
Kõigepealt kui uksepolster maas oli, avanes vaatepilt täiesti paljale plekile ja arvestades müra tugevust ei olnud see ka uudis.
Samuti oli ukse välimine plekk praktiliselt tühi. Mingi naljakas lapike oli sinna mingil põhjusel asetatud..
Ukse välisplekk sai kaetud 1,8mm paksuse pigimatiga nii palju kui sai, peaaegu täielikult.
Seejärel läks pigimati peale veel pehme mürasummutusmatt.
Sisemisele ukseplekile nikerdasin pigimatti niipalju kui suutsin.
Ja uksepolster sai 25mm paksuse "munaresti" mustriga mürasummutusmati.
Kuna uksed said nüüd väga mõnusad tummised ja garages vedelesid väga kvaliteetsed komponent kõlarid "Morel Maximo 6" (sellised), siis leidsid nad endale koha esiuste sees.
Kuna olin pigimati detsimeetrite arvestusega midagi nihkesse ajanud, jäi pigimatti päris palju üle. Eemaldasin esimesed logarid, paigaldasin pigimatid
ka esitiibadele. Samuti on Skodal pagasiruum täiesti haljast plekist, ka sinna sai matti pandud ja ka tagatiibadesse.
Tulemus:
Midagi fantastilist ma selle protseduuriga ei saavutanud, aga tulemus võrreldes tehasest tulnud autoga on nagu öö ja päev. Mootorimüra väga ei kuule
ja maantee müra vähenes poolevõrra kindlasti (kõrvajärgi). Audio helipilt muutus totaalselt ja seda paremuse poole.
Kui linnas liikudes palava ilmaga aken lahti on ja sealt tuult ja linnamüra sisse tuleb, tekib vahel tunne nagu sõidaks elektriautoga
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 22.05.18 12:51
|
|
|
Ütleme nii, et ainult uste matistamisega müra oluliselt ei muutunud. Küll aga läks heli palju paremaks. Samas kui uksed juba lahti on võetud, tasuks
panna sinna ka kvaliteetsemad kõlarid sisse.
Kui arvestada ainult nelja ukse pigimati kogust ilma muu svammita, siis minul läks see maksma umbes 50ā¬.
Ravolar kasutab oluliselt raskemat matti kaalupoolest (vähemalt mu eelmisel Octavial nii oli).
Summutab paremini, aga Octavia uksed vajusid paari aastaga ära.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 22.05.18 13:13
|
|
|
Ma tean jah, et helile mõjub kenasti. Mulle koos cantoniga täitsa piisab. Teeks seest tagumised rattakoopad ära, aga ei söanda ise polstrit lahti
kiskuma hakata
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 22.05.18 17:02
|
|
|
Kodiaqil ei tea, aga uuel Octavial on pagassi polsterdus selline odav õhuke narts, et pääses tiibadele ja rattakoobastele (niipalju kui neid sealt
paistab) väga lihtsa vaevaga ligi.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 22.05.18 19:06
|
|
|
Mul on ka pikapeale mingi arvamus müraisolatsioonist kujunenud.Kunagi sõitsin pikalt BMW E34-ga uksed üks kiht plekki kile ja papipolster aga täislaks
mürasummutusega Superb II oli ikka veel palju arenguruumi teel vaikse auto poole.Audi A8 2015 aasta uks ei erine seest põhimõtteliselt SKODA Octavia
ukse ehitusest,välja arvatud see et akna ümbruse tihend on ühest tükist ,erInevalt SKODA kolm liistu pluss veel kolmnurk aken.Ja lihtsa ehitusega on
veel paljude teiste suhteliselt vaiksete autode uksed ja korralike tehase helisüsteemidega autodel ei ole kilosid matte vaid õieti ehitatud
süsteem.Vaiksetel autodel on lihtsalt insenerid otsinud üles kohad kuhu on kõige olulisem see müraisolatsioon panna ja kust tuleb heli levik
peatada.Kuna just olid olude sunnil oma auto uksed laiali siis sai pandud pisut pigi ja seda pehmet matti välisplekile ning paks poroloon polstri
külge.Autol on küljes tehase Sound system mis ütleme ausalt tegi päris õudsat häält,kõvemini keerates plärtsus ja polstrid plärisesid,vaatasin juba ka
välja uued valjukad aga õnneks ostmiseni veel ei jõudnud kuna vaja erinevaid adaptereid et asjad oleks õigetel kohtadel.Kokku pannes oli üllatus päris
suur,minusuguse mitte erilise melomaani ja diletandi jaoks on nüüd seda heli rohkem kui küll ja ma sain aru et mingit valjukate vahetust tulema ei
saa,isegi mõne valjuka otsasaamise korral läheb tagasi originaal.Uste tegemine üldisele sõidumürale oli ausalt öeldes ümmargune null,isegi kapotile
pigimati ja müravaiba panemine muutis ainult kapoti sulgemise heli.Ka esitiibade tegemine ja logarite tegemise mõju on pea olematu,tundub et see on
rohkem õhukesplekiliste japside vajadus.Põhiline müra tuleb rattakoobastest aga kuna lihtsalt niisama ei viitsi harutama hakata siis tuleb head
põhjust ootama hakata.Sõitnud mõne aja 2016 a. Fabiaga siis minu isteasend oli selline et see auk kust turvavöö ukse postist välja tuleb jäi kõrva
äärde ja sealt tuli oluliselt sisse sõidumüra,aitas ukseposti kerevahtu täislaskmine ja vaikus oli majas.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 22.05.18 19:07
|
|
|
Mina olen jälle paadunud Ravolari müüdava Silent Coat heliisolatsiooni materjalide sõber. Hetkel on mul mürasummutus pooleli neljanda autoga,
milledest ühe olen ka STP kraamiga teinud (tahtsin vaheldust).
Uste vajumist ma täheldanud aga ei ole. Oma MK2 Superbiga sõitsin üle 6 aasta ja ei olnud mitte mingit probleemi (ustega siis). Ei ole seda muret ka
lähiringkonnas kuulnud.
Praegu tegelen oma MK3 Superbi mürasummutusega. Suuremosa on tehtud, aga plaanin täielikult ära teha (põhjalikumalt, kui Ravolari enda kõige kallim
pakett).
Kuna siin mainiti rattakoobaste väljastpoolt tegemist, siis mõtlesin, et räägin enda värskest kogemusest. Esimese asjana tegin rattakoopad
väljastpoolt ja kahekihiliselt. Alla 3mm Silent Coat pigimatt ja selle peale 4mm heliisolaator. Nii esirattakoobaste, kui tagumistega. Ma olin täitsa
positiivselt üllatunud, kui palju see näiteks naastumüra vähemaks võttis. Arvestades, kui lihtne seda teha on, soovitan soojalt. Samas ma sinna 2mm
matti ei paneks. Olen ise sellesse orki ühe korra sattunud. 3mm (või STP puhul 2,5mm) on rattakoopas nii palju efektiivsem.
Ja 4mm heliisolaatorit soovitan kõigile. Selle autoga olen teda teise kihina praktiliselt igale poole pannud (välja arvatud uksed) ja täitsa toimib.
|
|
|
alfonso
huviline
Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III 1,4TSI L&K
|
postitati 22.05.18 19:14
|
|
|
Ja roosteussi ukseposti kommentaariga nõustun 100%!
Mul just oli enda Superbiga uksed tehtud ja kuulsin, et sealt uste juurest tuleb teemüra jätkuvalt sisse. Tegib ustevahelise posti 3 kihiliselt ära
(pigimatt + 4mm heliisolaator + 15mm helisummutus polstri külge ja vaikus majas.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 23.05.18 07:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roosteuss
Autol on küljes tehase Sound system mis ütleme ausalt tegi päris õudsat häält,kõvemini keerates plärtsus ja polstrid plärisesid,vaatasin juba ka välja
uued valjukad aga õnneks ostmiseni veel ei jõudnud kuna vaja erinevaid adaptereid et asjad oleks õigetel kohtadel.Kokku pannes oli üllatus päris
suur,minusuguse mitte erilise melomaani ja diletandi jaoks on nüüd seda heli rohkem kui küll ja ma sain aru et mingit valjukate vahetust tulema ei
saa,isegi mõne valjuka otsasaamise korral läheb tagasi originaal.Uste tegemine üldisele sõidumürale oli ausalt öeldes ümmargune null,isegi kapotile
pigimati ja müravaiba panemine muutis ainult kapoti sulgemise heli.Ka esitiibade tegemine ja logarite tegemise mõju on pea olematu,tundub et see on
rohkem õhukesplekiliste japside vajadus.Põhiline müra tuleb rattakoobastest aga kuna lihtsalt niisama ei viitsi harutama hakata siis tuleb head
põhjust ootama hakata.Sõitnud mõne aja 2016 a. Fabiaga siis minu isteasend oli selline et see auk kust turvavöö ukse postist välja tuleb jäi kõrva
äärde ja sealt tuli oluliselt sisse sõidumüra,aitas ukseposti kerevahtu täislaskmine ja vaikus oli majas. |
Audio heli üle ma üldse vaidlema ei hakkaks. Mõnele kõrvapaarile piisabki olematust (loe originaalkõlarid, mis tekitavad ebatäpse ja ülimalt
moonutatud heli ükskõik kui hästi summutatud uksesees) helist, mõnele ei piisa ka high end süsteemist täielikult..
Matistamise kohta vaidleks vägagi
Mul on kogemused kahe Octaviaga (Octavia III Active ja Octavia III Ambition fl). Esimesel autol pani Ravolar uksed matti täis, vahetas kõlarid ja
paigaldas helivõimendi. Muusika sai väga hea ja auto maanteel sõites oluliselt vaiksem.
Kui sain uue auto, oli kontrast kohutav, seetõttu hakkasin kohe ka müraga tegelema. Ainuüksi kapotiluugi pigimati ja mürasummutusmatiga katmine kaotas
ära suure osa salongi kostuvast mootorimürast, samuti läks auto talvel poole kiiremini soojaks ja see mikromootor ei jahtunud ka hetkega maha.
Järgmine etapp oli uksed. Auto muutus kehval teel tummisemaks ja vaiksemaks. See kontrast ei olnud üüratu, kuid siiski vaiksem plus veel muutus
helipilt. Seejärel katsin esitiivad, tagatiivad, osaliselt tagakoopad (niipalju kui lihtsati ligi pääses) ja pagasiruumi põhi ainult osaliselt ja
ainult pigimatiga. Selle tegevusega saavutasin täiesti rahuldava tulemuse.
Kord sain hoolduse käigus asendusautoks Fabia ja ühel korral Lupo. Nendega sõites tekkis tunne nagu istuks trummi sees, sama tunne oli ka Rapidiga
sõites. Aga nagu öeldud, inimesed kuulevad helisi erinevalt ja ka soovid/nõudmised on erinevad
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 24.05.18 06:20
|
|
|
Huvipärast, sa vahetasid ringi ka kõlarid (esiustes ma eeldan?), kas on ka vahet märgata? Kõik muu jäi ju samaks, DSP vms sa ei lisanud sinna juurde.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 25.05.18 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Huvipärast, sa vahetasid ringi ka kõlarid (esiustes ma eeldan?), kas on ka vahet märgata? Kõik muu jäi ju samaks, DSP vms sa ei lisanud sinna juurde.
|
Vahetasin välja ainult esiuste kõlarid. Vahe on kuulates selgelt märgata. Hetkel ongi nii, et tagaustes on veel originaal kõlarid (täpselt samad mis
enne ees ka olid) ja kui heli eest taha ja vastupidi sättida, saab ka pool kurt inimene aru kummad paremini mängivad Võrreldes kvaliteetse komponentkõlariga tekitab originaalkõlar vaid mingit
plärinamoodi müra, samal ajal kui komponent mängib puhtalt ja täpselt õigeid helisi.
Hetkel midagi juurde pole lisatud, sest antud "Moreli" element suudab ka vaid originaal raadio (umbes 12-14W) taga mängida, kuna aga kõlari RMS on
90W siis hetkel on selline tunne et peaks tagumiste ustesisse ka normaalsed kõlarid paigaldam ja siis mingi pisike võim järgi.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |