Lehekülgi: 1 2 3 4 |
saarlanee
huviline
Registreerunud 21.01.18
Postitusi: 10
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Corolla 1,33 2012
|
postitati 21.01.18 11:07
|
|
|
Skoda Kodiaq
Tere,
20.01.18 toimus proovisõidupäev ning mõtlesin ka osaleda. Sain siis kahe kodiaqiga sõidetud. Üheks oli 1.4 TSI ACT DSG ja teine 2.0 TDI SCR DSG
4x4.
Kodiaq jättis väga hea mulje. Eriti meeldisid need uskumatud lahendused, mida praegusel autol võiks unes näha. Kõige enam pean silmas SD-Kaardi pesa,
juhtmevaba laadimist ja suurepärane eesti keelne menüü jne... Lisaks tagaistmetel olev ruum.
Kuna siin leidub kindlasti mitmeid Kodiaqi kasutajaid, siis oleks vaja väikest ostuabi. Kõige rohkem huvitab kas soetada Bensiin või Diisel? Kas tasub
võtta elegance pakett koos lisadega või lahjem pakett on siiski mõtekam? Kas leidub probleeme antud autol?
Hetkel ootan kõige rohkem Sportline versiooni tulekut Eestisse. Tahaks huviga näha mida on teistsugust võrreldes Elegance või Scout versiooniga ning
kas see oleks hinda väärt.. 43 000 eurot või midagi sellist.
Hetkel midagi pähe ei tule, aga annan teada, kui miskit on.
|
|
|
hese
huviline
Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 1,4 4x4
|
postitati 21.01.18 17:37
|
|
|
Octavialt pool aastat tagasi üle tulles on suurimaks plussiks LED tuled. Tõesti on ees valge ja neid soovitaks!
|
|
|
saarlanee
huviline
Registreerunud 21.01.18
Postitusi: 10
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Corolla 1,33 2012
|
postitati 21.01.18 19:03
|
|
|
Plaanis on ilmselt LED riba ka osta. Pimedas oleks veel parem sõita. Et näeks läbi metsa
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 22.01.18 07:31
|
|
|
Ca pool aastat ka Kodiaqit omanud. 2.0 bensukas.
-Diisli müra ja kerge vibratsioon ei meeldinud (lisaks hinnale), bensuka start stop tundus ka sujuvam.
-Led tuled on väga head, Ambitionist alates peaks olema standardis.
-elektriline tagaluuk (kuigi ei osanud enne tahta) on osutunud ilmselt minu lemmiklisaks (ilma virtual pedalita on mul küll).
-tagurduskaamera on väga mõnus
-distantsi hoidev püsikiirus on mõnus, jällegi ei osanud tahta enne.
-kui autot õues hoida, siis ilmselt oleks abiks soojendusega esiklaas. Ees klaasi juures on õhuava ainult keskel ja äärtest ei soojenda nii kiirelt
akent ära.
- 2.0 TSI puhul peab arvestama kütusekuluga 7 maanteel ja 10-11 linnas
Tsekkasin huvipärast Karoqi proovisõidupäeval (Lastele alati meeldib seal neil üritustel käia). Algne ettekujutus sellest kui natuke lühemast
Kodiaqist purunes. Minu jaoks oli lisaks kitsamatele oludele sees ka välisdisain ja ka sisedisain kehvemad
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 22.01.18 07:32
|
|
|
Ahjaa, Sportlinel tuleb kindlasti ägedam mootor, paar lisa plastdetaili. Scoudi puhul on vahe ainult mõnes plastdetailis ja suuremates ratastes.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 22.01.18 12:08
|
|
|
Sportline puhul vaevalt, et jõujaamade osas muutusi tuleb - pigem on kosmeetilised lisad sees/väljas nagu Superbil. Kodiaq RS-i osas sahistatakse
võrguavarustes 176kw VW BiTDI teemal.
Inglismaa politsei saab enda kasutusse muide 206kw Kodiaqid - https://uk.motor1.com/news/224609/skoda-kodiaq-emergency-car/
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 22.01.18 13:07
|
|
|
Sportline on disaini ja varustusepakett.
Ja see viidatud uudis Inglismaa politsei Kodiaqi 206kw TSI versioonist suure tõenäosusega lihtsalt kehva ajakirjanduse vili. Originaalpressiteates oli
juttu vaid 206kw politsei superbist GB jaoks ning eraldi teemana päästeteenistuse Kodiaqist (mis on suure tõenäosusega tavapärane diisel). Ajakirjanik
miksis need uudised kokku ja sai super kiire Kodiaq´i
|
|
|
|
saarlanee
huviline
Registreerunud 21.01.18
Postitusi: 10
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Corolla 1,33 2012
|
postitati 04.02.18 18:30
|
|
|
Skoda Eesti kodulehel saab nüüd ise kokku panna Sportline versiooni. Vähemalt seal ei pakuta võimsamat mootorit või Dragonskin erivärvi hetkel.
Alghind vist oli 30 000 euro kanti. Kui tuleb proovisõiduauto Eestisse, siis ilmselt tuleb üle kaeda. Ei viitsi võrrelda paberil mis on teisiti.
|
|
|
maxe
klubiliige
Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia Monte-Carlo TSI
|
postitati 04.02.18 21:29
|
|
|
See Sportline kere värvi alumine plastik ring võiks ju olla lisana tava mudelil ka
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
|
saarlanee
huviline
Registreerunud 21.01.18
Postitusi: 10
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Corolla 1,33 2012
|
postitati 10.02.18 12:43
|
|
|
Täispakett Sportline 43 000 eurot. Selline pakkumine tehti esinduses. Täis digiplokk pidi tulema suvel välja alles. Seega peab ootama suveni ja leidma
mingi muu variandi, mis ei oleks nii kallis.
|
|
|
ingvarviilop
huviline
Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.18 08:31
|
|
|
tiguan?
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 28.11.18 09:40
|
|
|
Üle pika aja siin foorumis...aga kevadepoole ees autovahetus, tahan olemasoleva CR-V välja vahetada ning mingi maasturilaadse toote asemele osta. Ehk
siis- sooviks infot, kuidas õigustab Kodiaqi peal end 1.4TSI mootor? Passatit liigutab küll, kuid oluliselt suurem Kodiaq?
Kuna sõidan aastas ca 25000km, siis kumb end rohkem õigustaks- kas 1.4TSI või 2.0TDI? Mõlemal on 110kw ning kindlasti peab olema auto DSG kastiga,
elik automaat. Manuaaliga ei viitsi enam jahmerdada. Auto peaks olema pigem 5-kohaline, ei näe 7-sel mõtet.
Super oleks, kui saaks infot mõlema mootori plusside-miinuste kohta.
Aitäh!
|
|
|
|
hese
huviline
Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 1,4 4x4
|
postitati 28.11.18 09:53
|
|
|
Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õ•li ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi
sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla.
Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 28.11.18 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hese
Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õ•li ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi
sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla.
Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks
|
Tnx, käru vedamine ei ole minu jaoks teema, igaks juhuks täpsustan üle ka.
|
|
|
|
boggy
huviline
Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq
|
postitati 28.11.18 13:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hese
Läbi sõitnud 30 000km 1,4TSI 110kw. Õ•li ei võta - nii 15000 kui 30000 hooldusesse läks üsna sama kogusega, mis algselt sisse valati. Üksi-kahekesi
sõites on erksust korralikult ja kannatab möödasõite ka ilusti. Hätta kindlasti ei jää. Tõenäoliselt järelkäru vedades võiks kw rohkem olla.
Kütusekulu maanteel suvel 6-7 vahel, talvel ja linnas sinna 9 kanti vast. Nii täpselt ei jälgi aga ei tunne, et kohutavalt rüüpaks
|
Mul 2,0TDI 110kw 4x4 dsg, ls üle 70000km, ühtegi probleemi pole olnud (garantii asja ka mitte), kütust kulub maanteel (kompu järgi) 5 ringis, linna ei
tea, aga siga öko on oma suuruse kohta. Käru vean tihti, saab hakkama kenasti ka tonni-kahega. Bensukas vast pööretel vaiksem, ei teagi, vibratsioon
tühikäigul on ka diislil väga väikeseks suudetud timmida. Sõidumugavuse poolelt mine proovi üht ja teist, peaks vist juba piisavalt neid müügil olema,
et mõlemat mootorit proovida saada.
|
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 28.11.18 17:37
|
|
|
Oman 140kw tdi ja sellega küll rahul. Aegajalt tahaks justkui vähe kiiremat reageerimist möödumisel aga selle vastu aitab Racechip XLR ilus must
karbike...millega saan muuta gaasipedaali reageerimiskiirust. Keskmine kulu linnas ja maal ...nii vinti andes kui uimerdades...7.2l/100.
Proovisõitu sai tehtud 110kw dislaga....käis see ka edasi aga põrises rohkem ja lõppkiirendus jäi veidi lahjaks. Mitte et kogaueg pedaali vaja oleks
tallata aga vahel on vaja seda teha.
Võrreldes eelmise masinaga milleks oli 2014a 1.8 Superb II võtab praegune masin 2l vähem kütust.
Tuttaval on 1.4...kurdab küll et veidi uimane...kui linnas sõidad siis suht poogen kõik need 1.2 ja 1.4 jne liiguvad foori tagant.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 28.11.18 18:49
|
|
|
Hakkab varsti esiveolise 1,4ga 10 tuh täituma. Läbisõit enamvähem 50/50 linn-maantee. Mootoriga võib täitsa rahul olla siiski, kartsin uimasemat,
võrreldes eelmise 1,4 118kw Passatiga. Nüüdsel DSG võtab minekust vahel oma lõivu, aga ei ole võimsamast eriti puudust ka tundnud. Kütusekuluks näitab
kompu viimase 2500km peale 6,7. Mõne tseki järgi kontrollides olen vist 0,1 või 0,2 suurema saanud kompu näidust paagile, aga suures plaanis päris
öko. Mnt kiirus tavaliselt spido järgi 97, linnas tüüpiliselt 10km otsad kui külmalt alustada. Diislit mõtleks olukorras, kui vajaks pikki kiireid mnt
sõite teha vennasvabariikidesse või kaugemale, või siis tihti käruga. Üldiselt peaks see 1,4 kärama küll.
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 29.11.18 08:13
|
|
|
Ma selle 1.4 osas olen tiba skeptiline, kuna sugulase Passat (2017a) sama mootoriga kipub õli sööma, sõidustiil- ja keskkond on tal umbes sama, nagu
mul. Ilmselt ma ikkagi diislipoole vaatama jään, kuna sõidan päris palju, suvel meeldib autotrippe Baltikumis ka teha. Eks peab käima proovima ära,
kuidas auto tundub. Kunagi sai proovitud 2.0TSI Kodiaqi ja see oli küll päris muhe, kuid tiba janusevõitu. Hea suur auto on ta küll.
|
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
|
fuzzz
huviline
Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 190hp TDI Elegance
|
postitati 02.12.18 14:35
|
|
|
Ei tea...mind küll ei sega hall taust...kuidas kellelegi. Värviline maxidot ikka kaasaegne. Et seda nüüd mitte soovitada on lollus...igal ühel oma
kiiks.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 02.12.18 21:13
|
|
|
No just, eelistused on erinevad, aga informatsiooniks hea teada. Minu jaoks vähemalt rikkus see hall läikiv taust hallidele numbritele selle maxidot
võimalike võlude plussid. Ei olegi täpsemalt uurinud, mis seal siis paremat on tavalisega võrreldes,
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 03.12.18 08:04
|
|
|
Praegu peaks Kodiaqile valikuna täisdigitaalset paneeli saama, siis ei ole halli taustaga enam muret
|
|
|
hese
huviline
Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 1,4 4x4
|
postitati 03.12.18 10:00
|
|
|
Kodulehe konfiguraator ei pakugi enam 1,4 mootorit vaid 1,5 Tõsi, kilovatte on samapalju e 110
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 03.12.18 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hese
Kodulehe konfiguraator ei pakugi enam 1,4 mootorit vaid 1,5 Tõsi, kilovatte on samapalju e 110 |
See on uus GPF filtriga varustatud mootor, sama mis Karoqis algusest peale pakutud. Üleüldse tundub Skodal olevat nüüd ainult 3 bensukat - 1.5TSI
110kw, 2.0TSI 140kw ja 2.0TSI 200kw, kõik GPF-ga. RSil on momendil 180kw, aga ilmselt tuleb mudeliuuendusega sealgi muudatus.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |