Deprecated: Implicit conversion from float 32217.000000000004 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/skoda/viewthread.php on line 167
Eesti Skoda Klubi - Karoq
Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Karoq (Vastuseid: 124 | Vaatamisi: 16453)
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 20.03.18 19:11 Tsiteeri
Karoq



Ega Eestis Karoqe eraisikute käes vist ei liigu aga euroopas vist juba on.? Oskab keegi rääkida Karoqist, kui on juba omanik. Ise olen proovisöite teinud, tundub möistlik valik.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 21.03.18 07:33 Tsiteeri


Neid ikka juba mõnda aega müüdud, seega vast eraisikute kätte ka juba paljud jõudnud, kuigi pole ise ühtegi vastu sõitmas näinud (v.a esinduse proovikad). Samas pole Karoqi sõsarmudelit Seat Atecat samuti näha, ainult ühte olen näinud, mis mõnikord hommikuti mulle Tehnika tänaval vastu sõidab. See-eest Kodiaqe näen ühe teekonna jooksul vähemalt 3tk ikka.
Pigem huvitab Karoqi puhul, kuidas sinna pagasiruumi mõne suurema asja nt lapsevanker mahutamisega on, enne ei riski ostma hakata kui tõde teada, Yetiga saan varsti proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 21.03.18 08:16 Tsiteeri


Võta käru esinudsse kaasa ja tõde avaldub! :P


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 21.03.18 19:14 Tsiteeri


Käisin ka nädalavahetusel huvist vaatamas, mitte ostumõttega, sest välimuselt tundus täitsa meeldiv. Tagatuled teeks ringi, aga muidu on proportsioonidelt ja üldmuljelt palju kenam kui suurem vend Kodiaq. Mis minu arvates on lihtsalt üks suur ja ilmetu kuut. A see selleks.
A mis Karoqi puhul suu ammuli ajas, see oli hind. Salongis olnud näidisauto 36+ tuh EUR! Wtf?! Skoda pisimaasturi laadse toote eest, mil 1.6 diisel mingi 85kW-iga. Really? Kui sellist hinda küsida, siis võiks natuke rohkem ikka interjööris olevatesse materjalidesse ka panustada, sest see odav plast ja termatiin mida seal pakutakse, pole küll sellist raha väärt. See nahalaadne toode mis istmetel on, sellisest materjalist olid 90-ndatel Kadaka turul müüdavad nahktagid ja vuffel brändikotid. Kui ma mingil põhjusel peaks Skoda võtma, siis ennem tekstiilsisu kui see porr. Aga no sellise hinna puhul ma vaataks küll muid marke ja oleks nõus rohkem maksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 22.03.18 06:22 Tsiteeri


Selle hinna sees on ilmselt kogu lisavarustus, mis olemas on, selle hinna põhjal ei saa küll mingid järeldust teha. Muud sarnased masinad on võimalik ka nii kalliks ajada. Samas saab täitsa ok variandi ka 10k odavamalt.

Kodiaqi kõrval vaadates mulle tundus just Karoqi välimus ilmetu, eriti igav ja iseloomutu. Sisekujundus tundus odavam ja ruumi oli ka sees nagu vähem (mitte ainult pakiruumis). Ja hinnavahe Kodiaqiga ei ole nii suur, kui esialgu paistab - näiteks ambition varustuses ei ole Karoqil täisled tulesid, mis paneb kohe kilo hinda juurde.

Aga soovid ja maitsed on ikka niiii erinevad inimestel, et siin ei olegi midagi vaielda. (näiteks on mõni inimene läinud poodi ja ostnud Nissan Juke :o )


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 22.03.18 07:22 Tsiteeri


Skoda puhul on pea kõikide mudelitega nii, et hea hind on argumendiks pigem vähese varustuse korral, aga kallimate eest küsitakse nii palju, et sellise eelarvega kannatab isegi klass kõrgemaid autosid vaadata. Need, kes autot Exceli abil valivad, saavad muidugi õigustatult vastu vaielda, et rehvimustri mõõtjaga jääkaabitsat ikka keegi teine hinna sees ei paku, aga materjalide kvaliteet, müratase ja muu meeltega tunnetatav hinnakirjas välja ei paista.

Karoq veel planguna ei pakutagi, kõige väiksem number hinnakirjas on 19600, mis ei ole teiste markidega võrreldes küll mingi eriline soodukas.

Seat Atecaid olen mina näinud ikka rohkem, kui ühte, suhe Kodiaqdega on vast võrreldav mõne teise mudelipaariga, nt Leon-Octavia või Toledo-Rapid. Seate ongi lihtsalt nii palju vähem. Uusi Tiguane, mis ka sama asi, liigub rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxe
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.06.15
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia Monte-Carlo TSI

postitati 22.03.18 08:58 Tsiteeri


Hetkel tundub, et Skodal läks kehvasti karoq väljalaske ajastusega. Praegu tundub, et poplaarsemad on klass väiksemad ja odavamad corossoverid: C3 Aircross, 2008, Captur, CX3, vag gruppi sees veel Arona ja T-Roc. Vana yeti ehk oleks sinna gruppi veel mahtunid aga Karoq veits suur selles segmendis. Ning tundub et nad jäävad hilaks ka Fabia/Rapid XXL (Arona/Trock)baasil masinaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 22.03.18 10:03 Tsiteeri


Tiguan ei ole KaroqĀ“ga sama asi. Tiguan on puhtalt Kodiaq, võrdle või ā€žjalanumbreidā€œ neil autodel. Karoqi vaste on T-Roc, lihtsalt Karoq on palju praktilisema kere ja ruumi lahendusega, nii et kiputakse teda klass suuremaga võrdlema.
Tiguan Allspace ja T-Roc muutusid tellitavaks umbes samal ajal kui Karoq, aga ega neid ka igapäevaselt tänavaliikluses veel ei kohta.

Meie peres olev Karoq on juba 2 kuud ringi vuranud. Kuna see ei ole minu igapäevaauto, siis päris kõigis olukordades ma teda veel proovinud pole. Aga muidu on sümpaatne. Ukseplastiku lihtsakoelisuse üle võib norida. Huvitav, et lisavarustuse sportistmete mõnusat tuge kiidab eriti vanem generatsioon :)
Pagasiruum on märksa suurem kui Yetil. Kes vajab veidi lisa, peaks valima juurde tagaistmete VarioFlex funktsiooni, siis saab istmerida ettepoole nihutada või ühekaupa istmeid täitsa välja visata.

Need ulmehinnaga esiveolised esinduste demoautod ei ole just tavapärane komplektatsioon. Karoq Style/Elegance on üle pika aja üks Skoda, kus hea komplekti saamiseks tuleb lisavarustusest tuleb juurde panna vaid mõned hinnalt väiksed pudinad. Ehk siis koos mõningase tavapärase hinnasoodustusega saab 30000EUR eest hästi komplekteeritud 4x4 diisel DSG Karoqi.
Nahksisu, panoraamkatus, 18 või 19 tollised veljed, Columbus navi ā€“ no ei ole neid praktilisel inimesel vaja. Kahe füüsilise nupuga Bolero on igapäevaselt mõnusam kasutada ja navi funktsioon sellele juurde ei maksa palju. Kui auto on öösiti garaažis, kas siis tegelikult vajad Vebastot. Kui konksuga masinaid majapidamises juba on, võib kerge südamega loobuda ka tehase pakutavast kallist elektrilisest kärukonksust ja piirduda kärukonksu ettevalmistusega.
Sisuliselt vajab Style juurde vaid adaptiivset püsikat, varuratast ja võib-olla ka tagerduskaamera, rooli- ja esiklaasisoojendus.
Kuna raadio heli on võrreldes Passati/Superbi standardheliga veidi kehvem, tasub ehk juurde võtta ka Canton helisüsteem.

Juhin tähelepanu, et nelikveolisel on 17 tollise rehvimõõt laiem kui esiveolisel, kuid M+S rehvina on täiesti lubatud sama tollimõõdu juures ka sentimeeter kitsam ehk 215/55 rehv. Ühe Tallinna esinduse müügimees väitis mulle sügisel, et 4x4 versioonile seda ametlikult ei lubata, kuid see osutus väärinfoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 22.03.18 11:10 Tsiteeri


Julgeks vaielda, et karoq on igas mõttes tiguani konkurent, omadustelt, hinnalt ja sisult. Nagu kodiaq on tiguan allspacele. t-rock oluliselt väiksem, pigem kahe inimese auto.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 22.03.18 12:08 Tsiteeri


Nojah, eks see olenebki kas võrrelda disainilahendusega saavutatud puhtpraktilist ruumikust ja pagasiruumi liitreid või platvormist/kaalust tulenevat tehnilist poolt ja käsitsetavust (pöörderaadius, rööbe, kui kiiresti auto soovitud suunamuutustele reageerib jne). Tiguan on laiem ja seetõttu kohmakam sõita. Salongis on ees törts rohkem külgepidi ruumi, kuid normaalkaalus inimene seda ei vaja.
Lühikese Tiguani jaoks sai ka pakkumine võetud, sama mootori ja mugavusvarustusega komplektatsioon. Hoolimata suuremast soodustusest oli hind ligi 2kEURi suurem ning Style Karoq sisaldas ikka veel rohkemat (el. tagaluuk näiteks). Puht subjektiivselt Tiguan näeb tänaseks päevaks veidi väsinud välja. Võimalik et praeguseks või mingis muus komplektatsioonis on hinnad sarnasemad.
Tehnilise identsuse teemal veel seda, et KaroqĀ“le talveveljed leidsin näiteks T-RocĀ“le pakutavast valikust ā€“ originaalvelgede laiused ja offsetid on samad. Tiguan ja Kodiaq on teises liigas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 22.03.18 15:34 Tsiteeri


Karoqil on teatavasti võimalik kasutada ka 16" velge (215/60), aga pole aimu, mis offset on, kui on nagu Yetil 45, siis oleks endal juhul kui vajadus tekib sobiv jooks velgesid talveks olemas.
Eile õnnestus siiski üks valge Karoq ka Sikupilli parkimismajas ära näha, seega liigub neid mõningaid juba ringi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 22.03.18 16:23 Tsiteeri


Stefan, miks praktilise meelega inimene adaptiivset püsikat vajab? Tavalisega saab ju ka ilusti hakkama ning töötab iga ilmaga.
Astusin just koduuksest sisse, Riia-Tln ots selja taga. Peale Märjamaad hakkas vaikselt lumeloppa tulema ja Kernu kandis ütles adaptiivne püsikas ā€œno visibiltyā€ ja oligi jalaga püsikas ainus variant;) Krt, kinni ka ei viitsi pidada, et selles sajus välja minna ja VW logo puhtaks nühkida.
Ukseplast ja üldse uksepolstri lihtsakoelisusest ei saa mina ka aru. Mis värk Skodal sellega on? Krt, mõnel kaubikul on ka kvaliteetsemast või meeldivamast materjalist. Ja selline porr on neil valdav, kummaline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 22.03.18 18:01 Tsiteeri


Karoqi veljed on 7J x 17ā€œ ET 45, sama nagu Yeti 17ā€œ korral.
16ā€œ tehasevelgede puhul on erinevus. Yetil on velje laius ikka 7J ja offset 45.
Karoqi puhul 16ā€œ originaalveljed on 6J x 16ā€œ ET 43, ning 4x4 puhul on lubatud ka rehvimõõt 225/60R16. See viimane mõõt nii kitsal veljel näeb vist paras balloon välja. Passat Alltracki 17ā€œ originaalmõõt on ka 225 lai, kuid venitatud 8J laia velje peale (mis on teine äärmus).
Terve mõistus ütleb, et Yeti 16ā€œ velgi võib Karoqile alla toppida küll, ei usu iial, et mõni esindus nii väikse offseti erisuse kallal irisema hakkaks.

Markus, nõustun et adaptiivsel püsikal on ka miinuseid. Samas võib läheneda ka nii, et praktiline inimene sita ilmaga pikka maantee otsa ei plaani, jääb koju või viskab hotellis jalad seinale :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 22.03.18 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Karoqi veljed on 7J x 17ā€œ ET 45, sama nagu Yeti 17ā€œ korral.
16ā€œ tehasevelgede puhul on erinevus. Yetil on velje laius ikka 7J ja offset 45.
Karoqi puhul 16ā€œ originaalveljed on 6J x 16ā€œ ET 43, ning 4x4 puhul on lubatud ka rehvimõõt 225/60R16. See viimane mõõt nii kitsal veljel näeb vist paras balloon välja. Passat Alltracki 17ā€œ originaalmõõt on ka 225 lai, kuid venitatud 8J laia velje peale (mis on teine äärmus).
Terve mõistus ütleb, et Yeti 16ā€œ velgi võib Karoqile alla toppida küll, ei usu iial, et mõni esindus nii väikse offseti erisuse kallal irisema hakkaks.

Markus, nõustun et adaptiivsel püsikal on ka miinuseid. Samas võib läheneda ka nii, et praktiline inimene sita ilmaga pikka maantee otsa ei plaani, jääb koju või viskab hotellis jalad seinale :)


Konkreetsed veljed mis mul on, on mõõdus 6,5J X 16" ET45.
Ja näiteks talvistes tingimustes ei kasuta mina üldiselt isegi tavalist püsikat, see-eest muul aastaajal oleks adaptiivsel püsikal mõtet küll, saab muidugi ka klassikalise püsikaga edukalt toime. Aga lume ja libedaga on mõistlik asja ise kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 22.03.18 20:17 Tsiteeri


Kõik sõltub ju ikka inimesest,mulle isiklikult tundub Karoq olema paremate proportsioonidega kui Kodiak.
Ükski Skoda pole VW otsene konkurent ,kas on odavam või kallim, väiksem ,suurem.Kõik mudelid on nihkega.Kodiaqi tagauks on Tiguani omast vist 8cm pikem ja suurel Tiguanil on ainult tagaots pikem.Skoda mudelid üldiselt ei hiilga oma plasti pooolest kui eesmärgiks on pidev armatuuri või uksepolstrite silitamine,silmaga kärab vaadata küll.Eespool mainiti et selle raha eest lähen mõnda teise salongi,ilmselt peeti silmas mõnda premiumi poole kiikavat esindust.Suure tõenäolisusega saab sealt selle raha eest Plank line varustusega auto.
Endal oli ka Karoq valikus sest viimase kahe aasta ja umbes 30000 km läbimisel on umbes 100km jooksul keegi tagaistmel istunud ,niiet istumisruum tagaistmel on minu jaoks ebaoluline ja istmete kokkuklappimisel on kaubaruum mulle piisava suurusega.Kuna Karoq oli alles tulemas ja ootata ei olnd aega ja ette jäi minu kriteeriumitele vastav sobiva hinnaga Yeti siis läks nagu läks .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.18 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
Skoda mudelid üldiselt ei hiilga oma plasti pooolest kui eesmärgiks on pidev armatuuri või uksepolstrite silitamine,silmaga kärab vaadata küll.Eespool mainiti et selle raha eest lähen mõnda teise salongi,ilmselt peeti silmas mõnda premiumi poole kiikavat esindust.Suure tõenäolisusega saab sealt selle raha eest Plank line varustusega auto.


Ei pidanud midagi väga konkreetset silmas peale selle, mis välja ütlesin, et täisvarustuses Skoda ei ole kuidagi eriliselt soodus või konkurentsivabas liigas. Siin teemas on korduvalt kurdetud, et Skoda salongiplast on kehva - Plank line premium autos nii ei ole ja see ongi võimalik otsustuskoht, et kas tahan paberil parimaid numbreid või mõnusat salongi. Lisavarustust saab juurde osta, kui raha on, salongiplasti saab muuta ainult väheses ulatuses, kui üldse.

Karoq puhul lisandub vähemalt esialgu ka see, et kui kõige odavam võimalus on 20k eest osta esiveoline manuaalkastiga 85kW bensukas, siis sama pikka-laia-võimsat masinat on võimalik ka 15k eest leida ja hoopis otsustada, et varustuse erinevus ei ole seda 25% hinnavahet väärt. Loodetavasti suvel lisanudvad baasmudelid parandavad olukorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 23.03.18 07:03 Tsiteeri


No kui juba, siis miks mitte tuua võrdluseks Duster oma 9999 alghinnaga. See annab muidugi sõnalge plank hoopis uue mõõtme :o


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 23.03.18 07:33 Tsiteeri


Duster näeb oma hinna kohta väga hea välja tegelt, eksterjööri osas. Ütleks, et on hinnaga kooskõlas või isegi parem kui ootaks selle hinna eest. Interjööri pole kunagi lähedalt vaadanud, seal arvatavasti nii positiivne pole. Ka varustus oli varem mingi kummaline, oli vist kiiruse limitaator, aga mitte püsikiirushoidja.
Skodad on väliselt sümpaatsed, v.a. Kodiaq, mis oleks nagu 10 aastat tagasi võinud seesuguse disainiga tulla. A vot sisu on see, mis selgelt minu VW poole tõukab. Seal lööb see ā€œodavaā€ margi tunne välja, kuigi hinnakiri seda enam nii ei kajasta.
Karoq puhul mis lisaks üldisele sisedisainile häiris, oli käigukang. Miks see sellises võtmes nagu eelmisel Octavial ja Superbil oli, peab olema? Selline macho stiil veel Kodiaqile sobib, a Karoq, mis peaks rohkem just naiskliente meelitama, võiks hoopis soliidsema nuiaga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 23.03.18 07:40 Tsiteeri


Krt, tundub et uuele Toaregile on ka seesugune nui pandud:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 23.03.18 10:59 Tsiteeri


Siit hakkabki pihta see et kes rahuldub kummirooli,käigukanginuga ,kellele piisab nahkroolist ja käigukangist,kuna ta nagunii rohkem autot ei silita ja kellele on oluline et saaks kogu aeg kõike silitada ja tunduks veel super ka käe all.Iga valiku jaoks on vaja rahakotti erinevalt avada.
Uut Dusterit ei oska kommenteerida aga eelmisel plastik mitte ainult ei näinud välja vaid oli ka seda.
Lõppkokkuvõtteks on ju hea et kasvõi VAG grupi sees on nii rikkalik valik et igaüks leiab endale midagi,põhiline on viia kooskõlla oma soovid ja rahakoti sisu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 23.03.18 11:46 Tsiteeri


Roosteuss, päris nii pole. See et soovid on erinevad ja rahakotti tuleb vastavalt sellele kergendada, see on loogiline. Aga see, et sa saad tippvarustuses auto, antud juhul Skoda, kus hind pole enam säästuklassi Duster või mis iganes ja uksesang on ikka plast mis sobiks kaubikule ning nahksisu on pigem krt teab mis materjal, vot see on kummaline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.18 12:16 Tsiteeri


Ma jällegi nõustuks roosteussiga. See et sa oled Skodale pannud peale kõik lisavarustuse ei tähenda, et selle lisavarustuse lisamisega peaksid muud auto komponendid ka muutuma. Või kui peaksid, siis mis hetkest see muutus toimuks? Need kes võtavad panoraamkatuse, webasto jms lisa mugavusvarustuse saavad paremad polstrid kui teised?
Kallima hinnaklassi baasvarustusega autot ei ole ka päris kohane võrrelda madalama hinnaklassi tippvarustusega autoga. Kallim auto ongi ju seepärast kallim, et seal sees on paremad komponendid. Kui lisavarustus ei oma tähtsust, siis valid kallima hinnaklassi auto ja kui lisavarustuse olemasolu mängib rolli, siis odavama aga rohkemate lisadega auto.
Näiteks enam-vähem sarnase suurusega Audi A4 ja Skoda Octavia baasmudelite hinnavahe on 17220ā‚¬ - see on rohkem kui baasvarustuses Octavia üldse maksab (ning jah, ma hooman, et need baasvarustuses autod on üksteisest täiesti erinevad - aga sealt see hinnavahe ju tulebki. Kuigi ka Audi tuleb baasvarustuses plekkvelgedel nagu Octaviagi + Audil ei tule ise mitte esimesed istmesoojendused baasvarustuses kaasa)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 23.03.18 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Ma jällegi nõustuks roosteussiga. See et sa oled Skodale pannud peale kõik lisavarustuse ei tähenda, et selle lisavarustuse lisamisega peaksid muud auto komponendid ka muutuma. Või kui peaksid, siis mis hetkest see muutus toimuks? Need kes võtavad panoraamkatuse, webasto jms lisa mugavusvarustuse saavad paremad polstrid kui teised?

Kas täna ei muutu või? Ambition, Elegance... ehk varustuspakett. Ei tundu loogiline w? Kui istmepolstrid jne. muutuvad, siis millest me sel juhul räägime?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 23.03.18 13:04 Tsiteeri


Tegelikult jah, auto sisemuse välimus (hea sõnade mäng) muutub odav vs kallis varustus ikka täielikult, isegi sõiduomadused (erinev vedrustus, nelivedu, mootor jne), muusika, istmed.. Kerekuju jääb jah samaks ja (ilmselt) müraisolatsioon, aga suures osas saab täitsa plangu ja täitsa viimase varustusega auto olla ikkagi üsna erinev.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.18 13:33 Tsiteeri


Või no võtame siis näiteks odavaima Elegance Octavia (20430ā‚¬) ja odavaima baasvarustuses Audi A4-ja (32850ā‚¬). Ikka on hinnavahe väga suur. Ja kui näiteks Audile panna peale sama varustus mis Octavia Elegance siis lisandub Audi hinnale veel tuhandeid (näiteks led esituled 1340, istmesoojendus ette 405ā‚¬, jne jne).
Minu jutu mõte jääb samaks. Skoda ei saagi olla sama kvaliteediga salongiga kui kallima hinnaklassi autod, hinnavahe on ju meeletu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]