entzen
huviline
Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.21 06:07
|
|
|
Kodiaq DSG käiguvahetus
Tere
Küsin nõu Kodiaq (2019 1,5 TSI 7-käiguline DSG) käiguvahetuse kohta.
Nimelt 2020 detsembri esimese külmaga (7.dets paiku) hakkas Kodiaqi käiguvahetus ühel hetkel teistmoodi toimetama - esimestel käikudel toimub vahetus
normaalsest kõrgematel pööretel, eriti 1 > 2 (kuskil 2500 rpm peal), aga ka 2 > 3 vahetusel (ca 2200 peal), teistel käikudel on ok. Enne
toimetas sujuvamalt ja märkamatult isegi alla 2000 rpmi. Käitub ligilähedaselt nii nagu oleks Sport reÅžiimi peal, aga ees on tavaline D reÅžiim. Kõik
oleks ok, aga kõrgendatud kütusekulu ja jõnksatused häirivad. Käisin ka teeninduses diagnostikas ja kasti häälestamisel, aga midagi ei leitud ja
midagi oluliselt ei muutunud ka.
Kas mõni sarnase masina omanik oskab kommenteerida mis pööretel ja kuidas Teil vahetab esimestel käikudel D reÅžiimis?
Tänud ette!
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 08.01.21 19:04
|
|
|
Mul Caroq 2,0 diisel DSG ja on algusest saati esimest ja teist küllaltki kõrgete pööreteni sees hoidnud. kah umbes 2500rpm-ini. Edasi vahetab päris
viisakalt.
Tean ühte Caroq Sportline`i mis vahetab täpselt samamoodi 1-2 käiku nagu minu oma.
Kodus 1,2 Faabia ka DSG see igatahes vahetab nii käiku, et ei kuule ega tunne. Tahho pealt näeb, et pöörded langesid või tõusid ja kogu moos. Väga
vaikne ja sujuv.
Caroqi käiguvahetus aga tundub natuke imelik. Samas esindus väidab, et nii on ja kõik.
|
|
|
entzen
huviline
Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.21 09:17
|
|
|
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni
siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on
programmeerinud.
|
|
|
Mrtnl
huviline
Registreerunud 17.03.18
Postitusi: 54
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex Kodiaq 1,4
|
postitati 09.01.21 11:07
|
|
|
Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st.
Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale.
|
|
|
roosteuss
huviline
Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod
|
postitati 10.01.21 18:33
|
|
|
Tegemist ilmselt DQ200 kastiga ,mul oli umbes 7000 km läbisõidu juures umbes sama ühte käiku ,teist, hakkas venitama ja jäi selline mulje nagu sidur
libiseks.Umbes samamoobi kuhugi 2500 või kõrgemagi kanti jäi järgmise lülitus .See oli tunda ainult rahulikul sõidul.Kastile tehti tarkvarauuendus
ja viga kadus.
|
|
|
entzen
huviline
Registreerunud 27.01.20
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.21 07:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mrtnl
Kas käitub nii külmalt kui soojalt niimoodi?
Mu 1,4 6k-ne vahetab külmalt (ka 0+ kraadidel) nt teisele-kolmandale vahel ka 3000 pöörde juures. Soojalt aga ühtviisi madalalt, olenemata temp-st.
Selle kasti omapära, et teist käiku masin justkui kardab ja vahetab siva 3-ndale. |
Jah, nii külmalt kui soojalt enam-vähem samas kandis, kuigi soojalt vahetab siiski tsipa madalamalt kuskil 2400 rpmi juures 1>2-le. Aga häiriv on
ikkagi. Mõtlesin ka, et seal +3/+5 juures läheb paremaks aga ei midagi.
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 30.01.21 16:38
|
|
|
Sai käidud ära sevises. tehti kastile väike diagnostika ja tarkvara uuendus. Teise käiguga kadus ära see libistamise tunne. Veab ilusti aga külmalt
vahetab ikka umbes 2300-2400 vahel.
|
|
|
Reios
huviline
Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 60
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III L&K 140kw
|
postitati 30.01.21 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni
siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on
programmeerinud. |
Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga?
|
|
|
CaRo
huviline
Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.
|
postitati 31.01.21 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reios
Tsitaat: | Algselt postitas: entzen
Huvitav jah, nagu eespool kirjutasin siis mul sama lugu. Enne vahetas väga ilusti ja sujuvalt aga just esimese külmaga hakkas ühe korraga jamama kuni
siiani välja. Kardan, et mehaanika lihtsalt ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäevasõiduga. Vaevalt, et tootja sellise asja sisse on
programmeerinud. |
Mismõttes mehhaanika ei pea vastu sellele pööretehüppele igapäeva sõiduga? |
Lülitab sidurid liiga järsult ringi ehk pauguga. Kaua see ketas nii ikka vastu peab.
|
|
|