Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 21.10.21 16:03
|
|
|
Octavia IV HB Elegance 1,0 TSI m-Hybrid 81kW 7-k. DSG 2021 Renxx9
Ahoi Spetsialistid!
Mõtlesin kaua, kas on mõtet teha sellisest liiga tavalisest autost siia teema, aga kuna sõidan sellega järgnevad kolm aastat kindlasti, kavatsen
vastupidavust jne ka siin kajastada, siis otsustasin ikkagi märgi maha panna. Pealegi ei leidnud siit foorumist Octavia IV kohta teemat. Teeme siis
otsa lahti.
Elujooksul on tulnud pidada väga palju ja väga erinevaid autosi. Kõiki neid siin loetlema ei hakkaks. Kuna aga viimased kolm autot on olnud uued
Octaviad (kõik on tööautod), siis tundub päris põnev viimast põlvkonda omavahel võrrelda.
Nagu mainitud, siis tööautod. Ehk siis tööandja annab numbri ette ja tõtta poodi.
Esimene minu kasutuses olev Octavia oli 2013 aastal 2013a mudel. See oli revulutsioon Skoda maailmas. Olin linnavahel üks esimesi, kes Octavia III
mudeliga ringi kimas. Olgugi, et eelarve oli mannetumast mannetum, õnnestus sebida Corrida Red värv, lasin katuse mustaks kleepida ja panin musta
värvi Autec ägeda velje ka alla. Pill nägi välja nagu prillikivi ja kõik vaatasid, kuid kahjuks oli see 1,2 mootori ja manuaal käigukastiga. Mingit
dünaamikat selles autos ei olnud. Ei olnd see ökonoomne, ega ei liikunud ka edasi. Liiklusvoolus linnakiirusel oli ikka jupp tegu et kolonnis püsida.
Ravolaris lasin heli järgi aidata ja selle käigus sai ka selle auto pisut müravabamaks.
Teine ametiauto oli 2017 aastal Octavia III, FL 2017a. See oli juba varustusastmelt kõrgem. 1,4 110kW DSG. See oli pull auto. Hirmsasti liikus edasi
ja bensiini väga ei kulutanudki. See oli esimene Skoda millepuhul mõtlesin, et Skoda on tegelikult päris hea auto juba. Kleepisin selle vaikseks,
panin ulmeägeda tümmi sisse (teema on siin), tegin rehvid ka
vaikseks (teema siin pereautokohta, aga Skodal tegin
samamoodi ja ulmevaikne auto sai ja olin rahul niikaua, kuni tööandja ütles, et vii auto poodi tagasi ja võta uus.
Kätte jõudis 2021 aasta kevad. Kiipe pole, aga mõni üksik auto oli veel olemas. See, kuidas ma selle sain ma siinkohal ei kirjuta, kuid pill on
aus.
Esimene ehmatus oli muidugi suur, sest sellel autol on vaid kolm silindrit ja mootor vaid ühe liitrine.
Tegin paar päeva proovisõitu ja tegelikult oli üllatus päris suur. See liikus reipalt edasi, kolm silindrit teeb kiirendades isegi päris huvitavat
häält ja mis kõige olilisem, see auto on nii vaikne, et hetkel ei kaalu isegi mürasummutuse paigaldamist. Samuti on tehase heli suht normaalne.
Aga mis siin ikka jahuda. Uus auto, milleg olen pool aastat sõitnud on siin:
Autoks on siis pealkirjas märgitud
NX34LD Octavia HB Elegance 1,0 TSI mÂHybrid 81kW 7Âk. DSG
Varustus:
* Värv 4Q4Q Pruun metallik, Maple Brown
* Sisu BG Musta värvi tekstiilinterjöör Satin
* Digitaalne näidikupaneel "Digital Instrument Panel"
* Wireless SmartLink Apple CarPlay WiFi Hotspoti kaudu
* Navigatsioonisüsteem "COLUMBUS", 10Âtolline" puutetundlik värviekraan
* "Climatronic" Â kahetsooniline automaatne kliimaseade
* LEDÂesilaternad: LEDÂtehnoloogiaga lähiÂ, kaug ja päevasõidutuled
* Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem (Front Assist)
* LED Âesilaternad: LED tehnoloogiaga lähiÂ, kaug ja päevasõidutuled
* LEDÂ udutuled ees
* Full LED tagatuled (dünaamilised suunatuled taga)
* Kaug ja lähitulede automaatne lülitus(Auto LightAssist)
* Vihmasensor + Coming/Leaving Home funktsioon
* Soojendusega klaasipesurite düüsid
* Rehvirõhu monitooring
* 17" valuveljed Rotare, rehvid 205/55 R17
* KESSY + alarm: võtmeta avamis ja käivitussüsteem koos alarmsüsteemiga, võtmeta avamine nii esi kui tagaustele
* 2Âkodaraga nahkrool raadio ja telefoni juhtimisega
* Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid
* Sõidureas püsimise abisüsteem (Lane Assistant)
* Parkimisandurid ees ja taga + "Manoeuvre Assist"
* Tagurduskaamera
* Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
* Soojendusega esiistmed
* Salongi LEDÂvalgustuse pakett: LEDÂvalgustus armatuurlaua ja uste dekoratiivliistudes, valgustatud jalaruum ees ja taga
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Adaptiivne püsikiirushoidik
* Esiklaasinäidik Head Up Display
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad
* Jne Jne..
Pilte ka:
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 27.10.21 07:02
|
|
|
Huvitav kombo, palju muretuid kilomeetreid siis!
Kuidas see wireless Carplay Columbuses tundub? Läägib ka või on suht krapsakas?
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 27.10.21 08:31
|
|
|
Tänud!
Tsitaat: |
Kuidas see wireless Carplay Columbuses tundub? Läägib ka või on suht krapsakas? |
Mingiaeg plaanin siia vähe pikema jutu postitada auto käitumisest, mugavustest ja probleemidest.
Wireless Carplay on tegelikult paras ikaldus igast asendist juba eos.
Kui mitte tihemini, siis vähemalt iga paari päevatagant tuleb teha seadmele restart. Mõnikord mitu korda päevas isegi ja vahel ei hakka ka siis
toimima. Kui töötab on muidugi mõnus, kuid siis on uueks probleemiks, et telefoni aku kulub vilinal. Sellejaoks on muidugi välja mõeldud juhtmevaba
laadija, kuid kui mitu tundi järjest seda juhtmevabat ühendust (Waze, Spotify) koos juhtmavaba laadijaga kasutada, läheb telefon nii kuumaks, et kätte
ei saa võtta ja telo akule protsente väga juurde ei tule. Pigem hoiab taset.
Pikematel sõitudel kasutan endiselt kaablit. Siis ei lähe kuumaks ja laeb ilusti. Linnas pisemad otsad on telo taskus ja kui ühenduse ka ise suudab
tekitada on väga mugav ja mõnus.
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 29.10.21 20:14
|
|
|
Ma soovitan sul esindusse pöörduda wireless CarPlay probleemidega. Hiljuti tuli tarkvarauuendus, mis vähemalt minu autol probleemi suuresti parandas
ja viimase 3 nädala jooksul olen pidanud ainult 1 korra restarti tegema.
Wireless laadija minu telefoni kuumaks ei aja, ka pikematel sõitudel mitte. Telefoniks 12 Pro Max.
Octavia Combi mk4.5 ‘24
|
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 29.11.21 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Ma soovitan sul esindusse pöörduda wireless CarPlay probleemidega... |
Paar nädalat tagasi teostati siis esimene korraline hooldus 15 000km ja mingi suurem tarkvatauuendus.
Wireless CarPlay on nüüd töötanud laitmatult. Ühendab ennast hetkega ära ja tundub, et ei tarbi niipalju voolu ja kui juhtmevabas laadijas on, siis ei
kuumene üle ja laeb telefoni kenasti. iPhone 12Pro. See asi sais siis korda.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 13.12.21 18:50
|
|
|
Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud.
Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim
eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud.
Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on
kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut
planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht
samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik
ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga
koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga.
Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto
käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt
sujuval käivitub kui fooritagant startida.
Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt
siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest
piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist
trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga
pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel
Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8
Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla.
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb
kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult
ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.
Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest
abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õ•igupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor
juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes
eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest
nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga
enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi
plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed.
Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 22.12.21 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb
kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult
ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale. |
Ju siis kiiremini sõites ja möödasõite tehes kasutab elektrit lisaks ja seetõttu teeb sisepõlemismootor vähem tööd.
Keskmine kulu 90 km/h juures on tegelt suur ja põhjus mikromootoris, millel jõudu napib ning peab rohkem rügama edasiliikumiseks. Mul oli vahepeal
Passat 1.5TSI ja sellega sai Lätis käies keskmiseks 4,9 vabalt. Oleks ilust 90-ga sõitnud, siis oleks veel paar kriipsu allpool olnud.
Aga need rohepöörde vaimus tehtid lahendused tunduvad vahest kummalised ning tekib küsimus kas lõpptulemuseks on väiksem küttekulu või läks hoopis
vastupidi. 1.5TSI lülitab vahepeal 2 silindrit välja, näiteks linnas 50-ga sõites. Aga kuna sel 2 järgijäänud silindril jääb rammu väheks, siis
kasutatakse 4. käiku ja olulisemalt kõrgemaid pöördeid, mille jurin
linnakiirusel ennast häiris. Lahendus oli see, et sõidadki spido järgi 57 km/h, siis rakendus 5. käik. Kas nüüd kõrgemate pööretega saavutati madalam
küttekulu, vot kahtlane. Ebameeldivam-mugavam oli küll linnakiirusel. Näiteks 2.0TSI 162kW kasutab 50 km/h kirusel 6. käiku, sest jõudu jagub. Mõlemal
DSG7 kastid.
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.21 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Hirmsasti tahaks kirjutada, aga kuradima kiired ajad on ja pole mahti saanud.
Kõigepealt. Selle auto hooldusvälp oli 30 000km. Timmisin selle 15 000km peale ja see hooldus sai ka tehtud. Hooldus on hinnapoolest 1/3 võrra kallim
eelkäijast, kuid hinnad on ka tõusnud nagunii ja midagi kosmilist seal ei olnud.
Auto on ennast tõestanud tegelikult väga hästi. See kolmesilindriline liitrine mootor koos 48V hybriid süsteemiga teeb ikka imet. Kohalt start on
kiire ja maanteel möödasõidud probleemivabad. Eelmine 1,4 TSI DSG lippas ka linnas normaalselt, kuid täislastis maanteel pidi möödasõite pisut
planeerima. Olemasoleva mahlapakiga pole vahet, kas istud autos üksi, või on suur pagass ääreni täis ja neli inimest autos. Liigub edasi suht
samamoodi ja möödasõidud trassil on suht turvalised ja kiired. Positiivne selle hybriidi puhul on ka see, et kord sai suvilas unustatud autokülmik
ööseks sigaretisüütajasse toimetama. Hommikuks oli muidugi auto 12V aku tühi, kuid süsteem käivitas mootori sellegipoolest, seda siis generaatoriga
koostöös kundepoolse istmesaluse 48V akuga.
Eelmistel autodel ja ka kõigil tänapäevastel autodel olen selle start/stop funktsiooni alati esimese asjana välja lülitanud. Kuna olemasolev auto
käivitab mootori nö generaatoriga mitte starteriga, siis tegelikult ei saa isegi aru kas mootor oli töötamas seisu ajal või käivitati. Väga mõnusalt
sujuval käivitub kui fooritagant startida.
Seoses selle hybriid süsteemiga häirib ja meeldib eriti linnasõit. Isegi kui adaptiivne kiirusehoidja pole sisse lülitatud, hakkab auto ise ilmselt
siis selle generaatoriga pidurdama kui näeb ees aeglasemalt liikuvat sõidukit, või kiiruspiirangu liiklusmärke. Teiste autode suhtes on see ok, sest
piduripedaali ise väga rutjuma ei pea, aga kui ta 50 km/h alas arvab, et seal 30km/h on, siis pole see hea. Samuti teeb selline pidurdamine sellist
trammi häält ja kui mingil põhjusel on vaja ka piduripedaaliga sekkuda, siis on päris keeruline sujuvat seismajäämist piduripedaali ja generaatoriga
pidurdamist sünkroniseerida. Nüüd saan trammijuhtidest aru, miks nad alati jõnksutavad pidurdamisel
Kõige rohkem häirib vedrustus. Ilmselt tuleneb see sellest, et ettenähtud rehvirõhk on 2,8
Oletatavasti tuleneb see sellest, et veelgi ökonoomsem olla.
Kütusekulu on selline, et kui trassil 90 km/h sõita, saab umbes 5,2l/100 km kohta. Kui tekitada rajusi möödasõite ja kulgeda nii 100-120km/h, langeb
kütusekulu kiiresti 4,8l/100 km kohta. Minujaoks müstika. Linnas liikudes raskema jalaga pole üle 7l/100km saanud ja kui meelega tähelepanelikult
ökodada, olan linnaliikluses pealinnas saanud tulemuseks ka alla nelja liitri sajale.
Külmade saabudes avastasin,et kilega esiklaasi soojendus on väga mugav asi. Suht hetkega on esiklaas jääst puhas. Kahjuks ei ole sellest soojendusest
abi -10 ja madalamatel temperatuuridel. Õ•igupoolest ei saagi -15 ja madalamatel temperatuuridel aru, kas klaas sulab soojendusega, või hskkab mootor
juba soojaks minema ja sulatab. Positiivne on see, et salong läheb soojaks juba paari minutiga peale külmkäivitamist. Miinuseks veel võrreldes
eelkäijatega, et istmesoojendused ei lähe enam nii kuumaks ja tagaklaasi soojendus on ka kuidagi väga hädine. Aga kuna salong soojeneb samakiirest
nagu webastoga autodel, siis ei ole need ka suureks probleemiks. Lisan siia ka, et võtmeta usete lukustamine miinuskraadide ja vihmase ilmaga
enamjaolt ei õnnestu, kuid avanevad ilma probleemita ja kuna autol on olemas ka Skoda app, iis tuppa jõudes saab telefonist uksed lukku lasta. Äpi
plussiks on ka covidi ajal vahel mõnus lasta kulleril pakka utosse visata. Ehk siis avad telefonist uksed ja kui pakk autos lukustad uksed.
Üldkokkuvõttes olen hetkel veel autoga rahul |
Ilmselt mõtlesid geeliga esiklaasi soojendust. teine variant siksak soojendustraadid, mis külgvalguses kergelt välja paistavad
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 28.12.21 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanusS69
Ilmselt mõtlesid geeliga esiklaasi soojendust. teine variant siksak soojendustraadid, mis külgvalguses kergelt välja paistavad |
Lisavarustuse reale on kirjutatud "Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)".
On mis on, aga jah traadiga see ei ole. Proovisõiduautol oli nn traadiga esiklaasisoendus ja päeval päikesega polaroid päikeseprillidega oli minujaoks
väga häiriv need siksakid ja sellist ei valiks.
Täna hommikul oli esiklaasil korralik jää, kinni nagu kitt. Õ•hutemperatuur -5C. Ootasin siis ja panin huvipärast kella ka käima. Jää hakkas sulama 4
minutiga. Tobenaljakas on see, et samal ajal hakkas ka salongi juba kuuma õhku puhuma. Ehk siis kui seda klaasisoojendust ei oleks, siis saaks
mootorisoojaga klaasi sama kiirelt puhtaks ilma kraapimata.
Külmade ilmadega olen täheldanud, et "Kessy" avab küll ukselukud nii nagu peab, kuid kui uksi lukustada, siis enamus juhtudest see ei toimi. Kindaga
pole lootustki ja ilma kindata peab ukselingil kätt tükk aega soojendama siis vahel lukustub. Avamine toimub ka paksu kindaga ja iga ilmaga.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 28.12.21 06:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Aga need rohepöörde vaimus tehtid lahendused tunduvad vahest kummalised ning tekib küsimus kas lõpptulemuseks on väiksem küttekulu või läks hoopis
vastupidi. |
Olen samamoodi mõelnud.
Samas, kui ma nüüd enda eelmisi autosi võrdlen (Octavia MK3 1,2. 77kW, MK3 facelift 1,4 110kW, Passat B8 1,4 110 ACT 110kW), siis olemasolev
poolhybriid on nendest tunduvalt ökonoomsem. Seda siis töötava mootoriga sõites nii linnas kui maanteel. Boonusena "veereb" kerge elektri abiga
vabalt kuni kilomeeter nii et mootor ei tööta. Mitte ei sõida elektriga, vaid aitab pikemalt veereda näiteks kui ees on suurem ristmik, või asula jne
kus nagunii vaja hoog maha võtta. Nii võib kujuneda 250km tripi kohta kuni 50km sõitu ilma sisepõlemismootorita.
Muidugi jääb küsimus, kaua see mikromootor kestab ja kaua see 48V aku täisväärtuslikult toimida suudab.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 30.12.21 07:27
|
|
|
Esimene postitus sain nüüd kabedamad pildid ka.
Vahepeal sai eemaldatud tagaluugilt kõik kirjad ja minumeelest kole plastikust numbrialus.
Kevadepoole peaks ka porilapakad eemaldama, näeks kuidagi sihvakam välja ja mingisugust kasu nendest nagunii ei ole.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 20.01.22 06:36
|
|
|
Kuna mõned tänavad millel igapäevaselt sõitma pean on suht konarlikuks muutunud, siis vahepeal kannatus katkes ja otsustasin tehase etteantud
rehvirõhu 2,8 muuta 2,3 peale.
Tulemus sai väga hea, oleks pidanud ammu nii tegema. Kas see ka kuhugi midagi muud moodi mõjuma hakkab, veel ei tea.
Mingi hetk lakkas poolenisti toimimast "Kessy". Uksed avanevad ilusti, kuid lukustuda ilma puldita enam ei saa.
"Skoda Connect" on ka vahva vidin ja äpp, aga ainult siis kui see toimib.
Aastast litsentsi sai pikendatud ja makstud, kuid nii nagu ka varem, siis tihtilugu on internet puudu ja tänu sellele ei toimi mitte midagi mis on
"SkodaConnectiga" seotud. Eelmisel korral olid väidetavalt Skoda serverid kuskil maas, mis hetkel toimub, pole teada. Ehk saab esindusest abi.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 20.01.22 08:15
|
|
|
Rehvirõhud vist ongi antud sellises vahemikus, n.ö. ettenähtud kõrgem ja siis comfort. See kõrgem on vist selleks, et kütusekulu nõks alla saada ja
natukenegi tehase muinasjutulistele lubadustele lähemale tuleks.
SkodaConnect probleemid pidid tavapärased olema. Samasugune katteta lubadus nagu WRC+ teenus. Maksad ja maksad, aga teenust saad kuidas juhtub.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 20.01.22 09:19
|
|
|
Rehvirõhud on antud 17" rehvipuhul ees 2,7 ja taga 2,8.
Täislastis ees 2,7 ja taga 3,4
Eks sellest rehvirõhu muutmisest tulenevast oletatavast kütusekulu muutumisest saab aimu vast suvel. Hetkel lume ja lörtsiga, mootori niisama
tiksumisega selget pilti ei saaks.
Aga kütusekulu kohapealt tuleb tõdeda, et see mul esimene auto, mis tarbib isegi nõksa vähem, kui tehas ette on näidanud.
WLTP kütusekulu keskmine 5,0 - 6,3 l/100 km. Talvel see umbes nii ka on, suvel kindlasti vähem.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 20.01.22 12:12
|
|
|
Skoda connectiga omal ka kogemused siuksed, fifti-sixti. Ütleks et ca 85% ajast toimib, aga kipub ikkagi jurama, ei ühenda ja ei lae. Ja kohati on
aeglane.
Samas siis kui toimib, on 5+ Mina kasutan 99% seda webasto käivitamiseks.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.22 14:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rraivo
Skoda connectiga omal ka kogemused siuksed, fifti-sixti. Ütleks et ca 85% ajast toimib, aga kipub ikkagi jurama, ei ühenda ja ei lae. Ja kohati on
aeglane.
Samas siis kui toimib, on 5+ Mina kasutan 99% seda webasto käivitamiseks. |
Ma kasutasin ka teda peamiselt ainult Webasto käivitamiseks. Muus osas on tore nuhkida küll, palju naine keskmiseks sai, aga ega väga pointi pole.
|
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 23.01.22 17:27
|
|
|
Paar korda on isegi olnud äpist päris hea tulesi vilgutada, kui ununes millisel korrusel parkimismajas auto asub. Samuti uksi avada lukustada kulleri
jaoks. Ja noh kuna kessy ei toimi, siis tuppa jõudes hea ka autol uksed lukku panna
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 23.01.22 17:39
|
|
|
Kessy jamab minu omal ka täpselt samamoodi, et sellise külma ja tatise ilmaga nagu praegu õues on, siis lukustamine ei toimi. Lahti teeb enamasti
hästi. Ca aasta tagasi küsisin esindusest selle kohta, siis öeldi, et veel ei ole fixi sellele. Võib-olla nüüdseks juba on.
Octavia Combi mk4.5 ‘24
|
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 24.01.22 16:50
|
|
|
Täna sai probleemide tõttu esindust külastatud. SkodaConnect sai korda ja internet olemas, äpp toimib. Kessyga kahjuks niihästi ei läinud. Mingi
tüüpiline probleem ja tehas pole lahendust leidnud. Kunagi siis loodetavasti ilmselt hakkab toimuma mingi massiline tagasikutsumine.
Kummaline on veel, et kuigi kõik tasulised paketid on ostetud, siis webiraadiod ei toimi ja sellekohta ei osanud ka esindusest midagi kosta. Samuti on
puudu lubatud hääljuhtimine.
Ehk siis, kelle autol webastot ei ole, sellel ei ole mingit põhjust Skodaconnecti tellida. Vähemalt sellise rahaeest mitte.Pooled asjad ei toimi ja
need mis toimivad, jamavad pidevalt
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 26.01.22 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renxx9
Ehk siis, kelle autol webastot ei ole, sellel ei ole mingit põhjust Skodaconnecti tellida. Vähemalt sellise rahaeest mitte.Pooled asjad ei toimi ja
need mis toimivad, jamavad pidevalt |
Ee, palju see connect siis maksab? Praegu mulle tundub et mult veel keegi raha pole küsinud.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 27.01.22 08:25
|
|
|
Ega keegi raha ei küsigi, teenus lõppeb ära lihtsalt ja äppi/teenuseid enam kasutada ei saa. Eelmine pakett oli mul aasta ja nüüd tegin aastaks
juurde. Migi ajani oli soodushind -40% ja sellega aastamaks 73 euri. Hõlmab siis:
Praktiivne teenus:
Abi maanteel, Sätted, Automaatteade õnnetuse kohta, Sõiduki tervisekaart.
Remote Access:
(kaugligipääs) Online-alarmi teavitus, Sõiduki seisund, Sõiduandmed, Digitaalne sertifikaat, Teavitus kiiruse ületamise kohta, Sireen ja vilkurid,
Sõiduki lukustamine ja avamine, Viimane parkimiskoht, Teavitus piirkonna kohta.
Infotainment Online:
Tanklad, Online-liiklusinfo, Online-hääljuhtimine, Online-kaardi uuendamine, Parkimiskohad.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 28.01.22 06:31
|
|
|
Ühel ilusal päeval sai siis liigutud mööda Vana-Narva mnt-d, kus igapäevaselt sõidan. See tänav on auk augu kõrval ja kõik augud on peas, kuid ühel
nädalavahetusel oli mingi jõhker kraater juurde tekkinud ja pimedas ei märganud ka seda, ning läbi ma sellest sõitsin. Tulemuseks oli korralik muhk
esirehvil. Kuna all on mõned kuud vanad, paartuhat km sõitnud Continental VikingContact 7 lamellid, siis olin dilemma ees, kas osta kõik uued, või
ainult üks. Ühe rehvi vahetamine tundub kuidagi kummaline. Et noh nagu üks on tutikas ja siis teised kolm on mingilmääral ikkagi vast kulunud. Läksin
keskteed ja panin kaks tutikat rehvi. Muidugi rehvimõõt on ka lahe. Igas kohas seda kohapeal ei olegi. 205/55/17.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.22 14:33
|
|
|
Kas mingit garantii laadset asja ei ole premium rehvitootjatel? Või see muhkudele ei laiene?
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 03.02.22 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martinifoto
Kas mingit garantii laadset asja ei ole premium rehvitootjatel? Või see muhkudele ei laiene? |
Kui sa ikka löökaugust pauguga läbi paned, siis ei kehti küll ükski garantii. Samamoodi võiks minna pärast lumehange kündmist minna katkise pampriga
garantiid küsima.
|
|
|
Renxx9
huviline
Registreerunud 09.01.14
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia E-TEC, DSG, 2021
|
postitati 22.02.22 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Kessy jamab minu omal ka täpselt samamoodi, et sellise külma ja tatise ilmaga nagu praegu õues on, siis lukustamine ei toimi. Lahti teeb enamasti
hästi. |
Nüüd võib vist suht kindel olla, et "Kessy" probleem on seotud temperatuuriga. Paar päeva oli õues temp +3C ja "Kessy" toimis laitmatult. Kui nüüd
meenutada, siis sügise lõpus esimeste külmadega see jama hakkas. Positiivne on see, et kohe kevad käes ja + kraadidega hakkab taas normaalselt
toimima. Ehk järgmiseks sügiseks leiab ka tehas lahenduse probleemile.
Mingiaeg avastasin, et ühel tagatulel on niiskus sees. Selliste tatiste ilmadega võik see kohati isegi normaalne olla, kuid miks siis teine tuli ilus
kuiv on..
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|