Lehekülgi: 1 2 |
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.12.05 06:26
|
|
|
Mootori temperatuur
Üks päev avastasin sellise kena asja, et lastes autol kohapeal käia, kukub miskipärast mootori temp poole peale normist. Kui hoida pöördeid 2000 -
2500 peal mingi aeg, siis ronib seier uuesti normi peale tagasi. Samuti hakkab mulle tunduma, et auto läheb kauem soojaks, kui vanasti. Täna hommikul
(termomeeter näitas -2 kraadi väljas) sõitsin linnavahel 10km, enne kui mootori temp normi tõusis, natuke palju vist. Auto on 63
tuhat sõitnud ja kas tõesti termostaat juba läbi. Igatahes peab vist jälle sammud Auto 100 poole seadma
|
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 21.12.05 07:16
|
|
|
kas sul selle autoga varasema(te)st talve(de)st kogemusi on? kui asi nutusemaks on läinud, siis arvaks küll, et termostaati tasuks vaadata.
bensuauto peaks ikka soojenema küll.
samas minu traktorid näiteks praeguse ilmaga kohapeal üldse soojaks ei lähe. õige napilt saab seieri skaalasse.
õnneks on webasto pääl. saab ikka soojas autos istuda.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 21.12.05 07:17
|
|
|
diesel - misasi see webasto on? annab seda nö lisana ka paigaldada?
kurat hommikul tahavad käed otsast ära kukkuda.
mingis tehnika maailmas olid testid - 1.6mpi octavia oli ikka viimaste seas soojenemise koha pealt, aga üldkokku võttes napp teine koht.
hannes
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 21.12.05 07:29
|
|
|
Minul kogemus ka kahest eelnevast talvest ja siis selliseid probleeme ei täheldanud. See, et diisel mootoriga autol kohapeal käies temperatuur langeb,
peaks täiesti normaalne olema. Normaalseks aga ei saa seda pidada vist bensu mootori juures, pole varasematel autodel seda täheldanud ja üsna imelik
on see ka.
|
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 21.12.05 07:57
|
|
|
5 astmeline soojendus on - milleks on numbrid 2 kuni 5 ma ei tea, mingitele fetishi vendadele vist
igatahes ma prooviks keerasin 5 peale, kannikas läks paari sekundiga punaseks nagu õunaraksus käinud poisiklutil pärast 10 minutilist rihma kuuri.
ma kraade maha ei keera, koguaeg 21.0 ees - krutin ainult seda ventilaatori jebeviikumit, et kiiremini puhuks.
hannes
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 21.12.05 11:25
|
|
|
webasto on kütusega töötav soojendusahi. minul ongi aftermarket toode. taimeriga, kütab mootori soojaks ja salongi ka. edev on külmal hommikul istuda
sooja autosse, ei pea klaase puhastama ega miskit.
maksis ammusel ajal umbes 14 kilokrooni koos paigaldusega ja toimib muretult. kütet tarbib keskmise hommikuse eelsoojendusega umbes teeklaasi jagu.
väga soovitan.
|
|
|
ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 21.12.05 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AzA
eee, mu pea tutikal octavial on sama värk. 90c vist? on norm - igatahes seier keskel, aga kui kohapeal seisan langeb sinna 50 peale.
see, et skodad halvasti soojaks lähevad on vana tõde 10km linna vahel on
muidugi vist palju, aga näiteks mina tulen hommikul nö kylmast peast 11km maanteed ja siis 3-4km linna tööle ning alles enne lõppu saan mootori normi
tempi, kuigi sooja hakkab muidugi varem puhuma.
<<<< tänab kõiki kaaskondlasi, et ta oskas istmesoojendusega auto osta |
Hmm, veider. Mul ka suht tutikas ning ma pole küll sellist asja täheldanud või pole siis osanud tähelepanu pöörata sinna seieri suunas. Alles hiljuti
tiksus vähemalt tund aega tühjalt ning ei mäleta et oleks silma jäänud, et temp normist madalamaks oleks kukkunud.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 21.12.05 19:10
|
|
|
norm on 90c ?
igatahes mul kukub alla.
hannes
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 22.12.05 07:36
|
|
|
vestlesin eila targemate inimestega ja vähemasti selle 1.2 htp kone kohta tuli kindel vastus kohe. peabki seier langema. keeratakse neil tänapäeval
tühikäigul küte nii kinni, et hädapärast ajab mootorit ringi aga üleliigse sooja tootmiseks eriti enam ei jätku. seega külmetage ja olge õnnelikud ja
ärge ilmaasjata termostaatide pärast põdege.
a diisliga on näe veel hullem. hommikul tööle sõites, kruisiga umbes 90 osutil ja kui webasto välja lükkasin siis hakkas temp kohemaid langema. krt
õues oli küll 14 ja pool külma a ikka oli imelik.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 22.12.05 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
vestlesin eila targemate inimestega ja vähemasti selle 1.2 htp kone kohta tuli kindel vastus kohe. peabki seier langema. keeratakse neil tänapäeval
tühikäigul küte nii kinni, et hädapärast ajab mootorit ringi aga üleliigse sooja tootmiseks eriti enam ei jätku. |
Kui see asi ka tõesti nii on, siis on imelik vaid see, et eelnevatel talvedel pole ma midagi sellist nagu täheldanud. On seistud talvel ka mitu tundi
kohapeal ja temeratuuri seier on püsinud kenasti keskel. Praegu aga hakkab seier isegi ummikutes vaikselt liikudes langema. Täna (autosse istudes
näitas -6 kraadi välistemperatuuriks) läks 90 kraadise mootoritemperatuuri saavutamiseni 13 km, ei tea mis -25 juures saama hakkab.
|
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 22.12.05 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
vaatasin täna just oma masina temperatuurinäidiku käitumist.kui ta ennast sinna 90 kraadi peale on vedanud,siis sealt ta küll kuskile ei liigu enam.
|
Sama minu masinal
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 23.12.05 06:19
|
|
|
Helistasin eile AUTO 100-sse ka ja seal oldi samal arvamusel nagu diesel siin varem kirjeldas. Huvitav on aga see, et kui tal tõesti ei jätku powerit
et kohapeal hoida mootoritemperatuur 90-ne peal, siis kuidas ta seda kaks eelnevat talve tegi...
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 23.12.05 07:42
|
|
|
no nende eelmiste talvedega võib mitu pisikest nüanssi olla. alustaks sellest, et siis oli mootor uuem ja tihkem ja iseenda ringi ajamiseks pidi pisut
rohkem tööd tegema. eks termostaat võib ju ka õige sutsukese juba väsind olla ja pisut vedelat läbi nõristada.
samas kui mõelda, et ühe pisikese küünlaga saab kannu vett keema ajada õige kähku, siis selle põhjal võib aimata, et polegi palju vaja temperatuuri
muutuseks.
siinkohal mõistaks ehk soovitada mõni tarbija tööle panna. pean silmas siis näiteks klaaside-peeglite-istmete soojendusi. kui genekas seepeale
hoolsalt mootorit pidurdama hakkab, küll siis benssu rohkem kulutatakse ja sooja jälle tuppa saab.
|
|
|
cl
huviline
Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 2004
|
postitati 23.12.05 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Üks päev avastasin sellise kena asja, et lastes autol kohapeal käia, kukub miskipärast mootori temp poole peale normist. Kui hoida pöördeid 2000 -
2500 peal mingi aeg, siis ronib seier uuesti normi peale tagasi. Samuti hakkab mulle tunduma, et auto läheb kauem soojaks, kui vanasti. Täna hommikul
(termomeeter näitas -2 kraadi väljas) sõitsin linnavahel 10km, enne kui mootori temp normi tõusis, natuke palju vist. Auto on 63
tuhat sõitnud ja kas tõesti termostaat juba läbi. Igatahes peab vist jälle sammud Auto 100 poole seadma |
mul oli eile just vastupidine kogemus, peale 15min kohapeal seismist tuli veidi aega avatud aknaga sõita, et salong maha jahtuks - õues oli -11
kraadi. kliima on pidevalt 19 kraadi peal, aga teinekord kukub salongi kütma ja ka termomeetri osuti 90 kraadi pealt küll kuhugi ei liikunud. kunagine
1.6 corolla kippus talvel isegi maanteekiirusel maha jahtuma, siis octaviaga pole probleemi täheldanud. eelmisel talvel sai 20 kraadise pakasega
sõidetud pärnust tallinnasse 70-80km/h (st u 1800-2000rpm peal) kuna veljed olid jääd täis ja auto raputas, isegi siis oli salong täitsa kuum ja
mootor kenasti 90 kraadi peal.
ainsa soodustava lisana on mul kasutusel täissuuruses alumiiniumplekist karterikaitse, mis hakkab kohe stangeäärest ja katab isegi esisilla ära.
ülekuumenemisega pole probleeme olnud.
kristjan@1,8bensiin
läheb nagu läheb, on nagu on
|
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 23.12.05 18:33
|
|
|
Mootori ruumi põhja kate aitab aga pigem lumega, siis ei pääse lund nii palju mootori ruumi.
|
|
|
ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 19.01.06 16:49
|
|
|
Hetkel väljasoleva külmaga on nüüd küll selline case, et paar mintutit kohapeal seistes lasta mootoril tiksuda, hakkab suht kolinaga sealt norm.
temperatuurist alla ronima .
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 20.01.06 07:50
|
|
|
täna hommikul Kakumägi-Bussijaam-Nõmme-Kesklinn.
temp. osuti käis 65-75 piires edasi-tagasi sõltuvalt kas sõitsin-seisin.
puhur vertikaalis elik alla poole võimsusega, istmesoojendus 2 peal.
pöördeid hoidisin tavapärasest kõrgemal elik ei vahetanud pidevalt 1500 peale alla.
sellise läbisõiduga oleks küll oodanud 90ni soojenemist?
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 281
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 20.01.06 08:42
|
|
|
Mulle hakkab ka tunduma, et Skoda pole paraku meie kliimasse loodud. Ise kavatsen igatahes radika osaliselt papiga kinni panna, muud ei jää lihtsalt
üle. Pragu on nii, et kui linnavahel on ummikud kus ukerdada vaja, siis langeb temperatuur alla veerandi isegi vahepeal, SEE EI OLE NORMAALNE.
|
|
|
|
Octavianus
huviline
Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance
|
postitati 20.01.06 08:50
|
|
|
sommide VW foorumis papiga katmisest juttu ja ei andvat soovitud efekti TDI 2.0 puhul.
Muidugi neil enamustel seal Webasto peal, selle installimise ymber põhiliselt jutt käibki.
|
|
|
|
cl
huviline
Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 2004
|
postitati 20.01.06 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Mulle hakkab ka tunduma, et Skoda pole paraku meie kliimasse loodud. Ise kavatsen igatahes radika osaliselt papiga kinni panna, muud ei jää lihtsalt
üle. Pragu on nii, et kui linnavahel on ummikud kus ukerdada vaja, siis langeb temperatuur alla veerandi isegi vahepeal, SEE EI OLE NORMAALNE.
|
ahh pole asi nii hull, võrreldes meil firmas laialtkasutatavate peugeot 307-ga on mul väga soe auto hommikul stardin 0-kraadisest garaaÅžist, siis pole mingit probleemi, õhtul aga -25 kraadisest õuest ja eile peale
8km läbimist oli salong soe ja mootori temp näidik näitas 90 kraadi (nsr jutt oli, et see näitab 90 siis kui mootor on ~65-100 kraadi vahemikus),
eriti ei peenestanud autot
Papitükist on kasu kui ta katab terve radika, arvestada tasub, et siis on jällegi ülekuumenemisoht kuna õhk radikast üldse läbi ei käi.
terv,
kristjan
läheb nagu läheb, on nagu on
|
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 20.01.06 15:01
|
|
|
Ei kurda, et Skoda soojaks ei lähe -25 ktaadi ~10 minutit ja temeratuuri seier on 90 peal ja seal ta püsib. sõltumatta sellest kas sõidan või istun
ummikus.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 20.01.06 16:10
|
|
|
on see üldse oluline, et tempi seier üle 50 tõuseks? selles mõttes, et kas lõhub mootorit vms. Iseenesest mingi kuni 50c tal ju on kindlasti.
Sooja ka ju puhub salongi.
Mina oma tranduletti igatahes 90 peale kyll ei saa, vahesta ainult üle 10km maanteega - Pärnu linnas isegi ei nõksata see osutike.
hannes
|
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 20.01.06 18:01
|
|
|
Kui mootor külm, siis ei on kulu suht suur. Mootor ikka mõeldud töötama reÅžiimis, kus jahutusvedelik on 90 C
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |