diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 29.12.05 08:31
|
|
|
kui sa sõidaksid veel 4000rpm ja 40 km/h, siis teeks ikka kõvasti õlut
hannes
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 29.12.05 11:32
|
|
|
Sa pead oma massinale siis kõvasti välja tegema ju
Vähemalt 400 000-e sendi eest
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
postitati 29.12.05 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
Sa pead oma massinale siis kõvasti välja tegema ju |
ja massin ikka peremehele ka, kes teda nii pikalt konditsioonis on hoidnud
Mis aasta traktoriga tegemist on? Sellise läbisõidu juures ikka veel nagu uus?
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 29.12.05 13:12
|
|
|
98 suvel ostetud uuena. ega ta nüüd enam niiväga uus pole. aga arvestades seda, kuidas autot kasutatud on, siis võiks öelda, et parem kui uus.
on teisega saand suisa võidu sõidetud ja varem harrastasin tublisti hüppamist ka. octavia muide hüppab väga hästi ja maandub ilusti neljale
rattale.
sageli saab ka rasket käru veetud ja talviti, kui vähegi jääd on, saab ikke hoolega teist retsitud.
ühest ammusest jääpeal sõitmisest saab ka vaadata hot.ee/i33 lehelt. see küll põle retsimisest, vaid niisama pikemast sõidust. loodetavasti on leht
veel püsti.
mina olen oma traktorile halb peremees olnud. ta ise on tubli ja kestab hästi. alul läks karteripõhju kõvasti, a kuni nad odavad olid siis põlnd
muret. ühel hetkel siiski sai pantser alla pandud, seejärel on vist paar korda ainult põhja puruks saand. veermikus on ka paar pudinat vahetatud,
peris tehasekonditsioonis ta enam põle. ja esimesed vedrud sai vähe aja eest neliveo omade vastu vahetatud. ja siis pidi amordid ka vahetama. vanad
olid küll täitsa kompud veel. ja avariisid olen ka peris mitu teind. radikas näituseks läks ühe laksu järel vahetusse. plekki ka sutsuke vahetatud, a
üldiselt on octavia nõnna tummine tükk, et miskit kurta ei saa. a veel, et nüüd siis hakkab teine roostetama ka juba. nimelt need konksud mille külge
käivad sumpsi hoidvad kummitripid, on see aasta läind pinna päält rooste. krt küll.
ja eks välja saab ikka tehtud. eila näituseks käisin teisega suisa pesulas. ma muidu õige harva pööran sellele tähelepanu. kui sopakiht paksuks läheb,
siis pudeneb ise maha ju.
ja juua annan talle kogu aeg head dio naftat. kone käib nigu uus, või natsa pareminigi.
|
|
|
Ints
klubiliige
Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 53
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia GLX 1,6 ; Skoda Fabia Combi 1,6 16V
|
postitati 29.12.05 14:27
|
|
|
mul alles 108000 ees,on veel arenguruumi edu sulle ja traktorile
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 29.12.05 21:34
|
|
|
Diisel Octavia keskmine kütuse kulu oli vist umbes 5,5l/100km (kui ma õieti mäletan), sellisel juhul oled sa põletanud ära 22000 liitrit kütet
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 30.12.05 06:58
|
|
|
mis kirjas on, seda ma ei tea. aga raamatupidamise järgi on läbi aegade olnud kulu 4,2 liitrit saja versta kohta. maanteel sõites sihukest nummert ei
saa muidugi kuigi lihtsalt. eriti suviti. a nüüd pidin ka pildistamise jaoks lehte lugema ja ootama kuni keskmine tõuseb. seepärast on ka temp alla
vajund, kuna üritasin salongi soojas hoida.
linnas läeb viie tuuri ikka ära. samas sai kord ammu tehtud ökonoomsussõitu sossi mäelt viitna ligi ja tagasi. enne starti tankisime triiki täis ja
tagasi jõudes samas kohas samamoodi. siis sai nummeriks 2,2 sajale, mida te keegi ilmselt ei usu. a nii ta oli.
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 30.12.05 07:28
|
|
|
õhtune aeg, põhimõtteliselt kaks kiirendust kogu sõidul. bensukast välja ja piiteri maanteele ja siis teises otsas tagasipööre. viienda käiguga ja
tühikäigu pööretel tuksumine kogu tee. kompuuter näitab sedasi ka ühega algavaid nummereid suisa tasasel teel. langustest rääkimata. üldiselt on kompu
üllatavalt täpse näiduga.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 13.11.06 11:32
|
|
|
well, aeg on edasi läind ja verstasid ka koguneb tasahilju.
|
|
|
S.S.D.D.
huviline
Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.06 18:26
|
|
|
Selline teema lausa ajab Skodat ostma. Ja mis siin salata, see kütusekulu meeldib mulle jubedalt.
|
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 13.11.06 19:31
|
|
|
Järgmine pilt siis 555 555 km
|
|
|
wagoneer
huviline
Registreerunud 28.10.06
Postitusi: 6
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2,0 masuut 2008
|
postitati 13.11.06 20:13
|
|
|
auväärne number. loodame ,et 500 000 ka ikka ära tuleb.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 14.11.06 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
well, aeg on edasi läind ja verstasid ka koguneb tasahilju.
|
Ma imestan, et kuda sul ühtelugu õnnestub mitmed erinevad nummerid niiviisi kenasti sünkrooni saada mitu korda järjest
A pikka iga teile igal juhul! Paistate teineteisele meeldivat.
Kahju aint, et OII 1,9 TDI PD mootor nõnna eeskujulike kulunäitajatega pole. Ma samas pole uurinud, et kuda nendel tegelastel, kes üle paarisaja
uhanud on, see küttekulu näitaja langenud on.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 14.11.06 10:57
|
|
|
nummeritega on lihtne. passisin pääle kui 444 täis sai ja nullisin tripi ka ää. ja siis põlnd muud kui jälgida millal nummer täis saab ja seisma jääda
ja pilti teha.
well, jama oli selle kuluga. kuna ma käisin pühapäe linnas ja uhasin igalpool ringi ja unustasin kompu nullimata siis muidugi oli seis üsna sant kui
läbisõit täis sai ja seisma jäin siis alles vaatasin, mis päeva kulu oli olnd. krt täpselt 4,0 oli. no sain siis õige pikalt oodata töötava mootoriga
kuni kulu 4,4-ni jõudis. a lugesin kaasas olnud ajakirju ja nokkisin niisama nina ja lõpuks ikke ootasin ää.
500 peaks umbes tulevi aasta lõpuks tulema, niikaua vast ikke koos sõidame. a ega väga lubada ka ei julge.
mis sääl salata, peris sageli olen värskemate järge suud vesistand a no krt natsa jabur on hää ja muretult toimiv apastraat huugama panna ja uus osta.
pigem ikke müüks siis kui lagunema hakkab või mingil muul mõistlikul põhjusel uuemat tahaks. tegelt universaal kuluks küll hädasti ää ja no nii vana
ka juba, et kepiga eriti vehkida ei viitsi ja seega oleks automaat ka peris vajalik. nii et välistada ei saa midagi.
ja muidugi on mul ikke aeg ajalt tehtud praeguse trakatsi kohta peris ahvatlevaid pakkumisi, a ma põle veel vedu võtt, a kunagi ei tea, et ehk keegi
pakub ikke puhast raha kuhjaga, no võib ju siis müüa ka. pealegi mul ju teine täpselt samasugune veel ka varuks seismas. õigemini küll praegu rendile
antud.
ja küttekuluga on umbes viimased nelisada kiloversta olnud üsna ühtemoodi. peris uuena oli kone tihke, minek uimane ja kulu suurem.
kihutage, seltsimehed, jõuate ka samade läbisõitudeni.
auto taha vähemasti asi küll ei jää.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 02.07.10 20:05
|
|
|
ähmaselt mäletasin, et mingi läbisõidu teema oli kuskil ja leidsin suisa üles. panen nüid ühe pildi veel teile vaatamiseks.
mudu massin vahepeal seisis vist umbes kolm aastat. point oli selles, et jätsin sõidud järgi kui mõnisada versta nüüd pildil olevast nummerist puudu
oli. plaanisin teise juubeliks ilusti läikima lüüa.
vahepeal sõitsin siis selle vähema läbisõiduga aparaadiga, sellel saab üsna varsti kolmsada kiloversta.
praegu teemaks oleva aga kakkusin laiali, et veenduda tehnika korrasolekus. no see oli täiesti mõttetu ettevõtmine. kone on igati uueväärsete
tolerantsidega. pumba tarisin disilistide kätte ja sain sõimata, et miks ma toon uusi asju kontrolli.
läbisõidule viitab auklikuks kulunud iste ja õite õhukeseks kulunud rool ja muud taolised "vead".
kuskil mai algul siis mõtsi, et vaja ikke vanakesega ka veidi sõita. auto saja pesulas sai teisele klantsi antud ja siis ülevaatusele ja sellega suurt
probleemi polnd. kolm aastat paagis seisnud nafta põles ka kenaste puhtalt.
no igatahes siis sai ükspäe pildil olev asi jäädvustet. mul on teise poole pääl ka samad nummerid pildil olemas (pidi jälle ülikaua ootama), a kuna
kaugemalt pildistades jäivad koledad peegeldused pääle, siis panin üles ainult ühe poole pildi.
vahepeal ununes juba juubel ää, a nüid ikke panin pildi üles. tõsi vahepeal juba õite palju kiloverstasid juure tiksund.
nõnna, eks siis jääb seda eelpool jutuks olnud viiterea saabumist passima. a läeb vast tavapärasest kauem, kuna teisega vaja ka sõita.
|
|
|