pidurite tähtsusest
täna ommuku oli põnev tööle tulla. mingi avarii oli teepääl ja ees sõitvad kodanikud pidurdasivad miskipärast ja no siis pidin ma ka hoo maha võtma, a
pedaal vajus tirtsti põrandasse ja suuremat aeglustumist ei täheldanud. krdi mansett, jõudsin mõelda, enne kui võssa keersin.
esmaspäevaks on just hoolde aeg kirja pandud ja pidin siis ka taha lõpuks uued trumlid panema, kaua sa ikke originaalidega sõidad, eriti kui need juba
üsna paberõhukeseks on kulunud.
a nüid on vaja seisma jäämise sisteem kiirelt jonksu ajada.
a mudu oli kõrvaltvaatjaile ilmselt peris pull kaeda kuis mingi muldvana soodaga iga foori ees peatudes esimene käik sisse raiuti ja kone piirajasse
lasti.
endalgi oli sutsu naljakas.
vahepeal proovisin korra ohutuledega veereda,aga seda tõlgendasid kaasliiklejad käsklusena kohe mööda sõita ja ette kiiluda ja pidur põhja vajutada.
pidi siis ohutuledest loobuma ja üldises voolus proovima püsida.
keskmiselt nii umbes korra kilomeetrile sai tõsise adrenaliinipaugu.
a nää, jõudsin tervelt tööposti otsa ja nüüd peab minema uuesti liiklusesse. a tipptund õnneks möödas.
well, mis ma tahtsin öelda, on see, et hoidke keik oma piduritel (ja muil liiklusohutust puudutavail kriitilistel detailidel) ikke silm pääl ja pigem
vahetage kulunud jupid uute vastu veidi varem kui viimse piiri pääl.
ja ärge keegi ilma piduriteta sõitke, aitab ühest lollist küll.
nii, ja nüüd parandusse.
|